رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از امکان رفع مشکلات خشکسالی، آلودگی هوا و کمبود آب و گرد و غبار با استفاده از اقدامات فناورانه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داوطلبان می‌توانند نتیجه مرحله اول آزمون شامل کارنامه داوطلبان شرکت کننده در نوبت دوم آزمون سراسری (تیر ماه) حاوی نمرات خام دروس گروه‌های آزمایشی شرکت کننده، بیشترین نمره کل آزمون اختصاصی (کنکور) مربوط به نوبت اول و دوم (ملاک عمل در نمره‌کل نهایی) و نمره کل سابقه تحصیلی دریافتی از وزارت آموزش و پرورش است را با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری، قابل مشاهده کنند.
نشست ارزیابی وضعیت ناترازی انرژی در کشور و پیش‌بینی راهبردها و راهکارهای رفع این مشکل در نشست ۴ وزیر مرتبط با حوزه انرژی با رئیس مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون‌های تخصصی مرتبط برگزار شد.
مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دقایقی پیش در خیابان ولیعصر (عج) قبل از میدان تجریش (منطقه ۱) یک اصله درخت سقوط کرده که باعث انسداد در هر دو مسیر شده است. به رانندگان عزیز توصیه می‌گردد در صورت امکان از مسیر‌های جایگزین استفاده نموده و با آرامش در رانندگی تا رفع این مشکل نیرو‌های امدادی را یاری نمایند.
رییس فدراسیون اسکواش گفت: به منظور درآمدزایی و رفع مشکل معیشت ملی پوشان سعی داریم با برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تمرکز ورزشکاران را به جای کار مربیگری بیشتر معطوف تمرینات کنیم.
اصفهان- رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه گفت: رفع مشکل ترافیک نیازمند بودجه و تجهیزات هوشمند است.
خامی با بیان اینکه استفاده از آب نمک رقیق یا غذا‌های خاص برای رفع بوی بد دهان توصیه می‌شود، افزود: آب نمک رقیق می‌تواند موثر باشد. دهان شویه‌های خاصی توسط متخصص طب سنتی ارائه می‌شود که آن هم مفید است. برخی مصرف کرفس، هویج، سیب و جعفری را برای رفع بوی بد دهان توصیه می‌کنند که همه این‌ها مفید است به شرطی که فرد آن ۴ دسته مشکل که ابتدای صحبت ذکر شد را نداشته باشد.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم مدعی شده بود که برای پیگیری و رفع مشکل پسر شاکی در دادگاه، قاضی درخواست مبلغ ۵۰۰ هزار دلار کرده و تنها در صورت پرداخت این مبلغ، مشکل پسرش را برطرف خواهد کرد، گفت: همین موضوع نیز سبب شده تا شاکی از طریق تعدادی از دوستان و بستگان، این مبلغ را تهیه کند.
ورزشگاه آزادی به‌عنوان محل میزبانی پرسپولیس در آسیا با چند مشکل اساسی مواجه است که باید تا تاریخ ۳۰ فروردین‌ماه نسبت به رفع آنها اقدام شود.
اهواز- معاون محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه گفت: برنامه رفع مشکل آب در کشور با آبرسانی به ۲۰ هزار روستای مناطق دور دست و فاقد آب شرب سالم و یا دارای تنش آبی در دستور کار قرار دارد.
تا زمانی که دادگاه CAS رأی پرونده استراماچونی را اعلام نکند، استقلال مشکلی برای جذب بازیکن خارجی نخواهد داشت.
بردسکن ـ امام جمعه شهرستان بردسکن گفت: رفع مشکل گاز در شهرستان بردسکن ضروری است و لذا مسئولان استانی و کشوری باید تدابیر ویژه‌ای برای رفع این مشکل بیندیشند.
سازمان لیگ قرارداد مدافع اروگوئه‌ای صنعت نفت را حل کرد و پیریز مشکلی برای پوشیدن پیراهن طلایی ندارد.
تربت جام ـ مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: افت مقطعی فشار گاز در ایستگاه تقلیل فشار شهرستان تربت جام با هماهنگی مرکز کنترل شرکت ملی گاز ایران پس از یک ساعت برطرف شد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: صیادان از لایروبی انجام شده در اسکله اروند گلایه‌مند هستند و مطالبه رفع مشکل را دارند.
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر با اشاره به تولید شبانه روزی دارو در جمعیت هلال احمر از رفع برخی کمبودها در حوزه دارو خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: باتعیین و تکلیف حریم‌ها مشکلات بیش از ۵۰ هزار نفر از مردم رفع می‌شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: باتعیین و تکلیف حریم‌ها مشکلات بیش از ۵۰ هزار نفر از مردم رفع می‌شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از امکان رفع مشکلات خشکسالی، آلودگی هوا و کمبود آب و گرد و غبار با استفاده از اقدامات فناورانه خبر داد.
سرپرست دفتر ریاست و امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست
اهواز- نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس با گلایه از ناهماهنگی میان آبفا و سازمان آب و برق خوزستان، از رفع مشکل آب گل‌آلود اهواز تا امشب خبر داد.
غروب روز گذشته تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام برای دسترسی به حسابشان دچار مشکل شده‌اند. برخی حتی پیام‌هایی در جهت بسته شدن موقت حسابشان دریافت کردند.
باشگاه پرسپولیس مشکل محل تمرین جایگزین این تیم را برای فصل سرما برطرف کرد.
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: مشکل عدم پذیرش برگ گذر ویژه اربعین، پس از بررسی رفع و مقرر شد نفراتی از مرکز پلیس گذرنامه در مرز مستقر باشند.
شهرکرد- وزیر نیرو با اشاره به بسیج تمامی امکانات کشور، گفت: چهار سامانه برای جایگزین کردن چشمه کوهرنگ و تامین آب استان چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ