باشگاه پرسپولیس مشکل محل تمرین جایگزین این تیم را برای فصل سرما برطرف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پرسپولیس با انعقاد قرارداد با حامی مالی خیال خود را بابت بخش قابل توجهی از هزینه های فصل جاری راحت کرد تا بازیکنانش با آرامش بیشتری وارد هفته دوم لیگ برتر شوند.
تجهیزات و کمبودهای آن از مواردی بود که در جریان بازدید دبیرکل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی تیروکمان مطرح شد.
آنطور که گفته می‌شود مغانلو دیگر تمایل چندانی برای ادامه بازی در سپاهان ندارد و این باشگاه هم آنقدر مهاجم در خط حمله دارد که دغدغه از دست دادن این مهاجمش را نداشته باشد، حتی دو، سه بازیکن پرسپولیس هم که ارتباط خوبی با شهریار دارند در جریان این انتقال بوده و آن را به اطرافیان خود نیز گفته‌اند.
پرسپولیس دروازه بان تیم امید را که مشتری های جدی دیگری هم دارد، می خواهد.
نشست «بررسی تحلیلی تأمین مالی نوآوری و فناوری از بازار سرمایه؛ ظرفیت‌ها و فرصت‌ها» در رویداد فینوتکس با حضور مدیرعامل فرابورس ایران برگزار شد.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید تنها دغدغه این تیم برای بازی روز آینده برابر پرسپولیس کمبود امکانات تیم داوری مسابقه است.
سرمربی پیکان در خط دفاعی تیمش با کمبود شدید بازیکن مواجه شده و باید دید چگونه تیمش را مقابل پرسپولیس به میدان می‌فرستد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در چند روز گذشته دغدغه و گفتمان بعضی این بود که پرسپولیس هم به هر نحوی به آسیا نرود. ما منتظر نتیجه جلسه مجلس و نهادهای بالادستی هستیم.
استفاده از نقدینگی موجود در اقتصاد با بسترسازی مناسب از طریق ابزار‌های نوین بازار سرمایه و تکیه بر تامین مالی پروژه‌ای، علاوه بر هدایت نقدینگی به سمت تولید موجبات مشارکت حداکثری مردم در اقتصاد نیز فراهم خواهد شد.
یولیان ناگلزمان این روزها کارهای تجاری خود را با جدیت بیشتری دنبال می کند.
حسن رسولی فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: حیاتِ یک سال و چند ماههِ دولت رئیسی نشان داد، حاکمیت یک دست نه تنها علاج درد نیست، بلکه بحران‌های عدیده‌ای را علاوه بر بحران‌های فعلی پیش روی مردم و کشور قرار داد تا امروز به وضعیتی دچار شده‌ایم که دغدغه مردم «سفره حداقلی» شده است.
رئیس فدراسیون تکواندو با تشریح مسائل مطرح شده در دیدارش با وزیر ورزش و جوانان گفت: نشست خوبی با آقای سجادی داشتیم و دغدغه اهالی تکواندو را به ایشان منتقل کردم.
برای پرسپولیس حالا مهمترین دغدغه پیدا کردن مهاجمی است که جای گلزن اول این فصل را بگیرد.
یکی از بزرگ‌ترین مشکلات سپاهان طی نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر عدم گلزنی مهاجمان هدف این تیم بود.
هافبک باتجربه تیم ملی پرسپولیس از کمند مصدومیت رها شد و می‌تواند سرخ‌پوشان را در دربی همراهی کند.
این روز‌ها بسیاری از طرفداران فوتبال و علاقمندان به تیم‌های استقلال و پرسپولیس با این دغدغه پیگیر اخبار فوتبال هستند که آیا تا روز بیست و نهم آذر ماه و بازی دربی تهران این دیدار با حضور تماشاگران برگزار می‌شود یا نه!
رضا درویش مدعی شد آنها به دنبال این خواهند بود تا به تصمیمات داوری احترام گذاشته و باعث کاهش دغدغه در این خصوص شوند.
مصدومیت شیخ دیاباته نگرانی های سرمربی پرسپولیس را درباره این بازیکن تایید کرد!
مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس با عملکرد قابل قبول خود سهم بسزایی در پیروزهای اخیر این تیم داشت و خودش را به عنوان گمشده سرخپوشان معرفی کرد.
تداخل پخش دقایق آخر بازی پرسپولیس و صنعت نفت با ست اول بازی حساس والیبال ایران و هلند به دغدغه علاقه‌مندان به این دو رشته تبدیل شده است.
دو باشگاه پرسپولیس و تراکتور در آستانه شروع لیگ برتر تلاش می کنند تا یک مهاجم خارجی جذب کنند.
سرمربی پرسپولیس که بازیکنان اسم و رسم داری را برای فصل بیست و دوم لیگ برتر در تیمش می‌بیند با جذابیت ترسناکی مواجه است که اگر نتواند آنها را به خوبی مدیریت کند برایش دردسر خواهد شد.
عصر امروز یگان‌های امدادی کشورمان در پی تماس‌های تلفنی، به وقوع سیلابی پی بردند که در پی بارندگی شدید در شهرستان‌های نی ریز و استهبان رقم خورده و به طغیان و خروش شدید رودخانه رودبال منجر شده است. رودی که از منطقه تفرجگاه سلطان شهبازی استهبان هم عبور می‌کند که اواخر هر هفته میزبان شماری از خانواده‌هاست.
زمان پرداخت هزینه های پرواز اختصاصی تیم از حساب شخصی شخص معلوم الحال نبوده ام !! که البته غرض از عنوان این مطلب بحث مطالبات مالی نیست و دغدغه بنده از طرح موضوعات در مصاحبه رادیویی مغفول ماندن طرحهای سود ده میلیاردی برای باشگاه از سوی مدیران ناکارآمد بوده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ