معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر با اشاره به تولید شبانه روزی دارو در جمعیت هلال احمر از رفع برخی کمبودها در حوزه دارو خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داوطلبان می‌توانند نتیجه مرحله اول آزمون شامل کارنامه داوطلبان شرکت کننده در نوبت دوم آزمون سراسری (تیر ماه) حاوی نمرات خام دروس گروه‌های آزمایشی شرکت کننده، بیشترین نمره کل آزمون اختصاصی (کنکور) مربوط به نوبت اول و دوم (ملاک عمل در نمره‌کل نهایی) و نمره کل سابقه تحصیلی دریافتی از وزارت آموزش و پرورش است را با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری، قابل مشاهده کنند.
شهریار- معاون بهره‌برداری و توسعه آب آبفای غرب استان تهران گفت: مشکل ۳۰ درصد قطعی آب در محلات شهریار برطرف شده است و تا ابتدای هفته آینده این مشکل به طور کامل رفع می شود.
اصفهان- وزیر کشور، رفع مشکل آلودگی هوا را ساده تر از معضل کمبود آب دانست و گفت: تامین آب زمان بر است اما مقابله با آلودگی هوا با راهکارهای کارشناسی شده در سریع ترین زمان، عملیاتی می‌شود.
اصفهان- رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه گفت: رفع مشکل ترافیک نیازمند بودجه و تجهیزات هوشمند است.
اهواز - رئیس جمهور گفت: عقیده دارم حضور میدانی در استان حوزستان موجب رف مشکلات مختلف استان از حمله آب و فاضلاب و بیکاری می شود.
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: مشکل نقدفروشی بلیت مترو طبق قول سازمان فناوری ارتباطات از اول اردیبهشت مرتفع می‌شود.
اهواز- معاون محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه گفت: برنامه رفع مشکل آب در کشور با آبرسانی به ۲۰ هزار روستای مناطق دور دست و فاقد آب شرب سالم و یا دارای تنش آبی در دستور کار قرار دارد.
اصفهان- رئیس قوه قضائیه گفت: بخشی از نیازمندی‌های کادر اداری و قضایی در استان اصفهان در نیمه اول ۱۴۰۲ تامین خواهد شد.‌
خانه دار شدن همیشه یکی از دغدغه های مردم بوده است، دولت هم در این مدت تمام تلاش خود را برای رفع کمبود مسکن انجام داده است اما متاسفانه نتوانسته این مشکل را تا کنون برطرف سازد.
بردسکن ـ امام جمعه شهرستان بردسکن گفت: رفع مشکل گاز در شهرستان بردسکن ضروری است و لذا مسئولان استانی و کشوری باید تدابیر ویژه‌ای برای رفع این مشکل بیندیشند.
تربت جام ـ مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: افت مقطعی فشار گاز در ایستگاه تقلیل فشار شهرستان تربت جام با هماهنگی مرکز کنترل شرکت ملی گاز ایران پس از یک ساعت برطرف شد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: صیادان از لایروبی انجام شده در اسکله اروند گلایه‌مند هستند و مطالبه رفع مشکل را دارند.
عضو شورای شهر تهران گفت: باتعیین و تکلیف حریم‌ها مشکلات بیش از ۵۰ هزار نفر از مردم رفع می‌شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: باتعیین و تکلیف حریم‌ها مشکلات بیش از ۵۰ هزار نفر از مردم رفع می‌شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از امکان رفع مشکلات خشکسالی، آلودگی هوا و کمبود آب و گرد و غبار با استفاده از اقدامات فناورانه خبر داد.
سرپرست دفتر ریاست و امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست
رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه مشکل کمبود آنتی بیوتیک تا اواخر هفته رفع می‌شود و گفت: طی هفته‌های آینده میزان تولید سرم یک و نیم میلیون عدد افزایش می‌یابد و تا پایان سال صادرات خواهیم داشت.
اهواز- نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس با گلایه از ناهماهنگی میان آبفا و سازمان آب و برق خوزستان، از رفع مشکل آب گل‌آلود اهواز تا امشب خبر داد.
غروب روز گذشته تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام برای دسترسی به حسابشان دچار مشکل شده‌اند. برخی حتی پیام‌هایی در جهت بسته شدن موقت حسابشان دریافت کردند.
معاون سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از رفع اختلاف نظر و توافق میان سازمان مدیریت حمل و نقل و پایانه‌های مسافری و شرکت برق منطقه‌ای و برنامه ریزی برای حل مشکل چندین ساله خبر داد.
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: به طوری که مراکز اصلی درمانی در سراسر کشور سرم دارند و هرجایی هم که اعلام کمبود می‌شود، ما بلافاصله یک محموله برایشان ارسال می‌کنیم. از جنبه تامین سرم هیچ وقفه‌ای نداریم و داریم تامین می‌کنیم، اما مقداری میزان مصرف‌مان بیش از حد انتظار بوده که این هم مقطعی است و ان‌شاءالله مشکلی ایجاد نمی‌کند و رفع می‌شود.
معاون وزیر کشور گفت: به رغم اینکه در تلاش هستیم تا مشکل کمبود اتوبوس را حل کنیم اما احساس می‌کنم ما معضل کمبود اتوبوس را داریم و باید سعی کنیم راهکاری برای رفع این مشکل پیدا کنیم.
معاون وزیر کشور گفت: به رغم اینکه در تلاش هستیم تا مشکل کمبود اتوبوس را حل کنیم اما احساس می‌کنم ما معضل کمبود اتوبوس را داریم و باید سعی کنیم راهکاری برای رفع این مشکل پیدا کنیم.
شهرکرد- وزیر نیرو با اشاره به بسیج تمامی امکانات کشور، گفت: چهار سامانه برای جایگزین کردن چشمه کوهرنگ و تامین آب استان چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ