تفاهم نامه همکاری مشترک بین صندوق ملی محیط زیست و سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر با هدف توسعه طرح‌های سازگار با محیط زیست منعقد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تفاهم نامه همکاری بین حوزه هنری انقلاب اسلامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور معاون هنری حوزه هنری و معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر امضا شد.
در حاشیه رقابت‌های جهانی باکو، تفاهمنامه همکاری میان ۲ فدراسیون تکواندو ایران و هند به امضا رسید.
مدیرکل امور بیمه‌ای بیمه مرکزی گفت: امروز تفاهم نامه مشترک بیمه‌ای بین ایران و سوریه امضا می‌شود
تفاهم‌نامه همکاری بین صندوق نوآوری و شکوفایی و یک شرکت صنایع پتروشیمی با هدف حمایت از توسعه زیست‌بوم شرکتی صنایع بزرگ در سال «مهار تورم و رشد تولید» منعقد شد.
تفاهمنامه همکاری بین وزارت دفاع و وزارت آموزش و پرورش اجرایی شد.
پنجره واحد خدمات الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش رونمایی شد.
تفاهم‌نامه همکاری ارائه ۵ میلیون نفر ساعت آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای در ۳۰۰ عنوان استاندارد شغلی بین صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای منعقد شد.
تفاهم نامه همکاری بین روسای فدراسیون وزنه برداری و ملی ورزش‌های دانشگاهی به امضا رسید.
شرکت سنگ آهن مرکزی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق با هدف ایجاد و توانمند سازی پارک علم و فناوری در دانشگاه بافق تفاهم نامه مشترک امضا کردند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه ایران به همراه اعضای هیات مدیره در نشستی با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص انجام تعامل و افزایش همکاری های فی مابین به گفتگو نشست و تفاهم نامه همکاری بین شرکت سایپا و بانک قرض الحسنه ایران به امضا رسید.
بر اساس اعلام معاونت علمی، ورود شرکت‌های فناور به حوزه شناختی با انعقاد تفاهم نامه ای بین ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی و صندوق پژوهش و فناوری تجهیزات پزشکی تسهیل می شود.
بر اساس اعلام پارک فناوری پردیس، تفاهم نامه سرمایه‌گذاری بین ایران و روسیه در حوزه متاورس و حمل و نقل هوشمند منعقد شد.
صندوق سرمایه گذاری خطر پذیر در حوزه پتروشیمی با انعقاد تفاهم‌نامه ای بین معاونت علمی و یک هلدینگ حوزه پتروشیمی راه اندازی می شود.
ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و صندوق پژوهش و فناوری گیلان  برای کمک به  توسعه زیست بوم علوم و فناوری شناختی تفاهم نامه امضا کردند
تفاهمنامه دوجانبه میان سازمان هواشناسی کشور و فدراسیون کوهنوردی برای ارتقای کیفیت خدمات رسانی کوهستان امضا شد.
تفاهم نامه بین ایران و صلیب سرخ ژاپن برای کاهش اثرات تغییرات اقلیمی منعقد شد.
مدیرعامل گروه مپنا به همراه جمعی از مدیران این گروه صنعتی ضمن حضور در شرکت زامیاد و بازدید از خطوط تولید و محصولات جدید این شرکت در نشستی با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل زامیاد شرایط افزایش تعامل و همکاری در حوزه تولید خودرو برقی را بررسی و تفاهم نامه همکاری فی ما بین زامیاد و گروه مپنا به امضا رسید.
تفاهم نامه بین سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق با صندوق ملی محیط زیست امروز (۲ آذرماه) در حاشیه نمایشگاه محیط زیست منعقد شد.
بانک سپه و صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک وابسته به وزارت صمت در راستای گسترش تعاملات دوجانبه و حمایت از صنایع کوچک تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.
شرکتهای دانش بنیان ایرانی با حضور در نمایشگاه نوآوری ازبکستان، قرارداد همکاری فناورانه به ارزش ۵.۵ میلیون دلار و ۱۵ تفاهم‌نامه همکاری فناورانه به ارزش ۶.۵ میلیون دلار منعقد کردند.
تفاهم‌نامه‌ای میان معاون گردشگری و معاون وزیر راه در راستای تقویت هماهنگی‌ در نحوه صدور مجوز و واگذاری اراضی به سرمایه‌گذاران واجد شرایط و توافقنامه دیگری با وزارت راه امضا شد.
آئین امضای تفاهم نامه مشترک بین قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دانشگاه آزاد اسلامی در جهت توسعه همکاری‌های مشترک علمی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی برگزار شد.
رئیس کل دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران و رئیس دیوان محاسبات بلاروس، تفاهمنامه همکاری مشترک امضا کردند. ‌
تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی امضا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ