فرمانده انتظامی استان کردستان تاکید کرد: خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند و اجازه حضور و تجمع مقابل بیمارستان کوثر را ندهند تا خدایی نکرده در دام توطئه‌ها و پروژه کشته‌سازی ضدانقلاب گرفتار نشوند و مشکلی برایشان پیش نیاید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هزاران نفر در نیامی، در پاسخ به فراخوان یکی از بزرگترین جنبش‌های مدنی در نیجر در حمایت از نظامیان و مخالفت از دخالت احتمالی نظامی «اکوواس» در کشورشان در میدان «کنسرتیون» تجمع کردند.
انجمن ترویج علم ایران بیست و چهارمین جایزه ترویج علم را در آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار می کند. داوطلبان علاقمند برای ارسال مدارک خود تا ۱۰ مهرماه فرصت دارند.
سازمان نظام صنفی رایانه ای فراخوانی در خصوص نظرسنجی روندهای آینده حوزه فناوری اطلاعات منتشر کرد.
شرکت خودروسازی فورد اعلام کرد که ۸۷۰ هزار خودروی فورد F150 را به خاطر وجود نقص فنی به نمایندگی‌ها فرا می‌خواند.
باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا شرایط تمدید قرارداد با ستاره‌های مدنظر یحیی گل محمدی را دنبال کند.
در پی برنامه‌ریزی صهیونیست‌ها جهت برگزاری راهپیمایی موسوم به پرچم در قدس اشغالی و تعرض به مسجدالاقصی، فلسطینیان فراخوان‌هایی را جهت مقابله با این اقدام صادر کردند.
فراخوان سومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری با هدف تشویق سازمان‌ها برای خودارزیابی و تبادل تجربیات اعلام شد.
فراخوان شناسایی و ارزیابی شرکت‌های دانش بنیان و فناور توانمند در ارائه خدمات محیط زیستی مبتنی بر هوش مصنوعی صورت گرفت.
ثبت نام در دوره شبیه‌سازی مدیریت کسب و کار توسط ستاد مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برای شرکت‌های دانش بنیان، آغاز شد.
مشمولان می‌بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ مرداد امسال، باید در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.
رئیس جریان حکمت ملی عراق اعلام کرد: موضع دولت سوئد در مقابل فرد هتاک به قرآن مایه تعجب است. نهادهای بین‌المللی با این برداشت غلط از آزادی برخورد کنند.
فراخوان جایزه ملی قانون از سوی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی منتشر شد.
کانون هواداران رئال مادرید برای تجمع بیرون ورزشگاه برنابئو و استقبال گسترده از بازیکنان پیش از شروع بازی با منچسترسیتی فراخوان داد.
معترضان که به فراخوان ائتلاف اپوزیسیون در نایروبی پایتخت کنیا تجمع کردند، با دخالت پلیس مواجه شدند. هزاران نفر امروز پس از اعتراض رایلا اودینگا، رهبر ائتلاف به نتایج انتخابات و هزینه‌های سرسام‌آور زندگی، به خیابان‌ها آمدند. پلیس با مسدود کردن خیابان‌های اصلی با خودرو‌های امنیتی، تمام راه‌های منتهی به ساختمان ریاست جمهوری را بست و با معترضان برخورد کرد. پلیس نایروبی روز گذشته هشدار داده بود که تظاهرات مجاز نیست.
براندازان در حالی در تجمع بروکسل شعار آزادی برای ایران سر می‌دادند که شمار فراوان پرچم گروهک‌های تجزیه‌طلب و تروریستی در این تجمع چهره واقعی اپوزیسیون خارج نشین را برملا کرد.
براندازان در حالی در تجمع بروکسل شعار آزادی برای ایران سر می‌دادند که شمار فراوان پرچم گروهک‌های تجزیه‌طلب و تروریستی در این تجمع چهره واقعی اپوزیسیون خارج نشین را برملا کرد.
میزان نوشت: آستیاژ حقیقی و امیر محمد احمدی در صفحات خود در اینستاگرام فراخوان تجمع در روز ۴ آبان ماه را منتشر و به اغتشاش دعوت کرده بودند.
اواخر هفته گذشته برخی از پاساژهای الکترونیکی ماننده چهارسو و علاالدین برای چند ساعت تعطیل کردند وامروز باتوجه به فراخوان داده شده به بازاری‌ها این برخی از مغازه دارهای بازار تعطیلی کردند.
گردانندگان اصلی فراخوان مجازی در شیراز که هدایت لیدرها و اعزام افراد به نقاط مختلف شیراز و ایجاد تجمع را برعهده داشتند؛ دستگیر شدند.
دفتر صدر در نجف از همه طرفداران وی خواست به شایعات درخصوص فراخوان های تجمع که در برخی شبکه های اجتماعی منتشر شده است، توجه نکنند.
با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم، فعالان یک شبکه سازمان یافته اغتشاش و فراخوان به تجمع غیرقانونی در قم شناسایی و دستگیر شدند.
یک نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه احزاب می‌توانند ضربه‌گیر نظام باشند، گفت: اگر برای شکل‌گیری یک تجمع و راهپیمایی قانونی، احزاب شناسنامه‌دار فراخوان تجمع بدهند، قاعدتا مسئولیت آن را هم به عهده می‌گیرند و کار را مدیریت می‌کنند.
به دنبال فراخوان تجمع برای اعتراض به مرگ مهسا امینی در شهر قم، از ساعت ۱۸:۳۰ حدود ۱۰۰ نفر با سردادن شعارهای تند و هنجارشکنانه، تجمعی را در خیابان شهید صدوقی شکل دادند که با حضور ماموران انتظامی و متفرق شدن افراد این تجمع پایان یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ