ویدئویی از یک زن خارجی که اقدام به تقلید از خوشحالی گل رونالدو می‌کند مورد استقبال هواداران النصر قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویدئو که در یک کارخانه مواد غذایی ضبط شده است، برایند صید ماهی تن و تولید کنسرو تن ماهی را از نمای نزدیک به تصویر می کشد.
این ویدئو که در یک کارخانه مواد غذایی ضبط شده است، برایند صید ماهی تن و تولید کنسرو تن ماهی را از نمای نزدیک به تصویر می کشد.
این ویدئو که در یک کارخانه بالگردسازی در آمریکا ضبط شده است، فرایند هیجان انگیز تولید هلی کوپتر را نشان می‌دهد.
در کشور کوبا یک شرکت اقدام به تولید دوچرخه‌هایی از چوب بامبو و سازگار با محیط زیست کرده است.
ویدئویی از یک درخت عجیب را که پشه تولید می‌کند ببینید.
متخصصان یک شرکت دانش بنیان موفق شدند با بروز رسانی راکتور زیستی تولید دارو، از ضرر چندین میلیارد تومانی تولید دارو سازی جلوگیری کنند. از این دستگاه برای تولید مواد شیمیایی و واکنش‌های زیستی استفاده می‌شود و دانش فنی ساخت آن در انحصار پنج کشور جهان است. خبرنگار صدا و سیما هنگام مصاحبه با مهندس محمد داوود معتمدی مدیرعامل شرکت دانش بنیان تلاش کرد با میکروفون آبی خبرگزاری صدا و سیما کراوات مهندس معتمدی را سانسور کند. در بخشی از مصاحبه خبرنگار سعی می‌کند که همزمان با حرکات بدن مدیرعامل شرکت دانش بنیان میکروفون را جابجا کند تا کراوات وی دیده نشود.
ویدیویی از تقلید صدای جالب توسط یک سار اروپایی در یکی از شبکه های اجتماعی به ویدیویی داغ تبدیل شده است. در این ویدیو این پرنده به شکلی فوق العاده صدای صوت صاحب خود را تقلید می کند. منبع: خبرفوری
۲۷ سال پیش کارخانه بنز، خودرو اف۲۰۰ را طوری طراحی کرده بود که در آن به جای آینه جانبی، دوربین‌های جانبی مورد استفاده قرار می‌گرفت.
تولید یک کلاه ایمنی ۱۴ روز طول می‌کشد و با وجود استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مختلف، بیشتر کار دستی است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که یک ساختمان هفت طبقه تجاری_ انباری که کاربری اصلی آن در زمینه تولید و فروش پارچه‌های رویه کفش و مصنوعات چرمی بوده در طبقه همکف ۲ مغازه در کنار یکدیگر به وسعت ۳۰ متر دچار آتش سوزی شده است.
یک شرکت استرالیایی که متخصص گوشت‌های آزمایشگاهی است، روز سه شنبه اعلام کرد که یک کوفته بزرگ از ماموت، حیوانی که هزاران سال است منقرض شده است، تولید کرده است.
آمیخته شدن زیبایی و قدرت در قالب یک ماشین را در تولید جدید مک‌لارن مشاهده کنید.
سرهنگ علی همه‌خانی از وقوع انفجار در یک واحد مسکونی در خیابان مازندران تهران خبر داد و اظهار کرد: این خانه تبدیل به کارگاه تولید مواد محترقه (اکلیل ـ سرنج) شده بود.
نحوه تولید اکسیژن توسط یک برگ در زیر میکروسکوپ را در این ویدیو مشاهده می‌کنید.
یک شرکت فناوری لهستانی با استفاده از تکنولوژی دیپ‌فیک شبیه‌سازی صدا که می‌تواند همه حالت‌های احساسی انسان را با استفاده از هر صدایی تقلید کند، جهان فناوری را شگفت‌زده کرده است.
به دلیل نادر بودن این قارچ در طبیعت و همچنین مشکلات پرورش آن در آزمایشگاه، کارشناسان قبلاً قادر به تولید کافی از آن برای آزمایش بر روی بیماران نبودند. اما تیم تحقیقاتی آکسفورد امیدوار است که با کشت موفقیت‌آمیز قارچ‌ها در آزمایشگاه به همان شیوه‌ای که در طبیعت رشد می‌کند، دانشمندان بتوانند این ترکیب را به‌طور مؤثرتر و اقتصادی‌تر برای استفاده به عنوان درمان سرطان در آینده تولید کنند.
در این ویدئو تبلیغ خلاقانه یک برند خودرو سازی در جمهوری چک را با عواملی خاص و یکه برای تولید خودرو میبینید.
چین تلاش کرده است تا یکی از کشورهای پیشرو در عرصه تولید خودروهای برقی و بدون سرنشین باشد. ویدئوی زیر یک اتومبیل خودکار چینی را نشان می‌دهد که با دریافت دستور سرنشینان، عملیات پارک را از پیدا کردن محل مناسب تا هدایت خودرو انجام می‌دهد.
یک دختر عرب که به بدل جورجینا شهرت یافته، در یک لایو اینترنتی، خنده‌های همسر رونالدو را هم تقلدید کرد تا بیشتر از قبل به جورجینا شبیه شود. این لایو در فضای مجازی به شدت جنجال‌ساز شده است. جالب اینکه این دختر مدعی شده مردم هر وقت او را می‌بینند، بلند به او «Siuuuu» می‌گویند.
یک شرکت هندی اقدام به طراحی و تولید یک خودروی شاسی بلند با ظاهری عجیب کرده است.
با توجه به آمار رسمی که بیش از هزار کودک در اوکراین قربانی تهاجم روسیه شده‌اند، یک سازمان غیردولتی اقدام در حال تولید جلیقه‌های ضد گلوله و کلاه‌های محافظ است تا دیگر جان کودکان از دست نرود.
حجت الاسلام کاشانی در واکنش به فوت مهسا امینی گفت: دارید ضد انقلاب تولید می‌کنید. وسط شهر انتحاری می‌زنید علیه نظام.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تصریح کرد: میدان شادگان در جنوب شرقی اهواز قرار دارد و یک مجتمع تفکیک است که توان تولید آن، روزانه ۱۱۰ هزار بشکه است و آتش سوزی مذکور، هیچگونه تاثیری بر توان تولید از این میدان نداشته است.
اوایل این هفته، دانشمندان گوگل از ایجاد Transframer، قابلیت جدیدی که قادر به تولید ویدئو‌های کوتاه بر اساس تصاویر ورودی است، خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ