اعضای کمیسیون کشاورزی و توسعه صادرات اتاق ایران خواستار حذف لزوم پیمان‌سپاری ارزی برای صادرات محصولات کشاورزی بوده و موضوع را در دولت و مجلس پیگیری می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی تیم ملی بوکس بازگشتش از اردوی اردن را به خاطر خستگی و طولانی بودن آن رد کرد و گفت: به خاطر پیگیری تمرینات دیگر بوکسورها به ایران برگشتم.
مسابقات تیمی تکواندو یونیورسیاد دانشجویان جهان در چنگدو کشور چین بامداد امروز با صعود تیم مردان و حذف بانوان پیگیری شد.
مسابقات پاراتیروکمان قهرمانی جهان با راهیابی سمیه رحیمی به دیدار رده‌بندی بخش ریکرو و حذف سه نماینده کامپوند ایران پیگیری شد.
محمد باقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر آیین نامه‌ای دلخوش اباتری اظهار کرد: روز جمعه با احمد وحیدی وزیر کشور صحبت کردم اینکه این بخشنامه و ابلاغیه خلاف قانون بود را پذیرفتیم و لذا بند‌های ۲، ۴، ۶ و ۷ این بخشنامه حذف شد.
مدیرعامل شرکت ایرانول گفت: پیگیری پالایشگاه‌های اصلی روغن ساز در وزارت صمت و شورای رقابت، منجر به کنترل درخواست عرضه روغن پایه در داخل به نفع مصرف کنندگان واقعی و حذف ابلاغیه تعرفه ۱۵ درصدی عوارض صادراتی شد.
مدیرعامل شرکت ایرانول گفت: پیگیری شرکت های اصلی روغن ساز در وزارت صمت و شورای رقابت، منجر به کنترل بازار روغن پایه در داخل و حذف تعرفه 15 درصدی عوارض صادراتی شد.
روز نخست مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان با حذف یکی از تیم‌های دوبل ایران پیگیری شد.
مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است؛ نشانه‌اش هم جدل اغلب مکتوب مجتبی توانگر با نمایندگان اصلی جریان پایداری است. به نظر می‌رسد پایداری دو هدف کوتاه‌مدت و بلندمدت را در میانه این مجادلات مورد پیگیری قرار می‌دهد؛ هدف اول کاهش آرای قالیباف در انتخابات پیش روی هیات رئیسه مجلس از طریق معرفی نامزدی خاص برای پست ریاست مجلس و هدف بلندمدت نیز حذف رئیس نواصولگرایان از طریق پروژه مشارکت حداقلی در انتخابات مجلس در اواخر سال است.
متولیان سازمان بهزیستی کشور و امثال کمیسیون معلولان مجلس شورای اسلامی به جای پیگیری این مساله عجیب و تاریخی، سکوت را ترجیح داده اند. سکوتی کر کننده و سوال برانگیز که در روز‌هایی اتخاذ شده که اوضاع اقتصادی بسیاری از مردم خوب نیست و گزارش‌های رسیده حکایت از آن دارد که بهزیستی در پرداخت برخی کمک هزینه‌های دیگر هم مشکلاتی جدی دارد.
مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی با صعود تیم‌های سپاهان، نفت مسجدسلیمان، مس رفسنجان، دریا بابل، نساجی، پیکان، مس رفسنجان، استقلال ملاثانی و حذف ذوب‌آهن و ملوان پیگیری شد.
مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال با پیروزی و صعود تیم‌های نساجی، پیکان، مس رفسنجان و استقلال ملاثانی پیگیری شد.
مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال با پیروزی و صعود تیم‌های نساجی، پیکان، مس رفسنجان و استقلال ملاثانی پیگیری شد.
مرحله سوم جام حذفی امروز با صعود فجرسپاسی و البته حذف شمس آذر قزوین پیگیری شد.
روز دوم مسابقات تکواندو قهرمانی جهان با حذف سه نماینده کشورمان پیگیری شد.
امروز (یک‌شنبه) ۱۵ آبان ۱۴۰۱ مبارزات روز ششم رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ اردن در حال پیگیری است که در جریان این مسابقات، دو بوکسور سبک وزن ایران در اوزان ۵۴ و ۵۷ کیلوگرم برابر رقبای خود شکست خورده و از حذف شدند.
اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی در حالی پیگیری می‌شود که سه بازیکن از ترکیب اردونشینان کنار گذاشته شده‌اند.
اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی در حالی پیگیری می‌شود که سه بازیکن از ترکیب اردونشینان کنار گذاشته شده‌اند.
در حال حاضر فقط چند محصول از یک شرکت خودروسازی به صورت قرعه کشی عرضه می شود که پیگیری ها نشان می دهد با حذف کامل قرعه کشی، عرضه خودرو در سایت‌های فروش و از طریق نمایندگی‌ها انجام خواهد شد.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان با صعود دو نماینده ایران به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات پیگیری شد.
پیگیری برای سرنوشت حذف رشته نمایش از هنرستان سوره، به توضیحی رسمی و دقیق نمی‌رسد، از آن توضیحاتی که گفته می‌شود «از ما نقل نکنید»، «از ما نشنیده بگیرید» و امثالهم مشخص است که امسال هم ثبت‌نامی صورت نگرفته است.
آرشیو سریال جیران با پیگیری شاکی خصوصی در اجرای قانون حمایت از حقوق مولفان، مصنفان و هنرمندان از روی پلتفرم فیلیمو حذف شده است/ جلسات متعددی جهت صلح و سازش در دادسرا برگزار اما طرفین به توافق نرسیدند/ هیئت کارشناسی ۳ نفره نظر خود را طی روزهای آتی به مقام قضایی اعلام می‌کند
آرشیو سریال جیران از روی پلتفرم فیلیمو با درخواست و پیگیری شاکی پرونده انجام شد.
قیمت طلای جهانی با افزایش بازدهی خزانه‌داری قبل از انتشار داده‌های تورم ایالات‌متحده کاهش می‌یابد.
در روز دهم از جشنواره سی و نهم فیلم فجر، فیلم‌های منتخب این دوره که توجه بیشتری به خود جلب کرده‌اند به نمایش درآمد و در همین چارچوب فیلم ساعت 14، فیلم بی همه چیز (محسن قرایی) و ساعت 17 فیلم یدو (مهدی جعفری) برای اهالی رسانه به نمایش درخواهد آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ