آرشیو سریال جیران از روی پلتفرم فیلیمو با درخواست و پیگیری شاکی پرونده انجام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موزه‌ای برای دوران کودکی ایرانی‌ها در ساختمان آرشیو ملی وجود دارد که با قصه و بازی، هم فرهنگ و تاریخ را آموزش می‌دهد و هم اوقات خوشی را برای همه گروه های سنی ایجاد می کند.
در جریان دیدار آریو اسلامشهر و استقلال برخورد جالب توجهی میان چندین بازیکن این مسابقه تدارکاتی ایجاد شد.
پیمان بابایی و جعفر سلمانی در بازی با آریو جزو آماده‌ترین بازیکنان استقلال بودند.
ایران نوشت: پرواضح است که کلیپ تهیه شده از سوی ایران‌اینترنشنال که خود مدعی است آرشیو آن از سوی «عبدی مدیا» ارائه شده، اساساً یک ویدئوی سفارشی به قصد تخریب یادگار امام (ره) بوده و پاسخی به افشاگری‌های اخیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) درباره بیت آیت‌الله منتظری است. چه آنکه حتی تهیه‌کنندگان این سناریو در همین ویدئو که موضوع آن به ظاهر ماجرای سلمان رشدی است، نتوانستند بغض خود را نسبت به رسوا شدن نفوذی‌های بیت منتظری پنهان کنند.
ولی‌اله جعفری گفت: مصوبه اخیر سازمان بورس در رابطه با الزام شرکت‌ها به تهیه ویدئو و آرشیو آن از مجامع، دو تفاوت عمده با مصوبات قبلی دارد.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید رئال مادرید برای پر کردن جای خالی کریم بنزما، کولو موآنی، مهاجم فرانسوی آینتراخت، را به عنوان گزینه اصلی خود در نظر گرفته است.
تصویری منتشر شده از آرشیو نشنال جئوگرافی که ترافیک تهران در سال ۱۳۳۹ را روایت می‌کند را ببینید.
قدیمی‌ترین تصاویر از زندگی مردم شهر همدان از آرشیو فیلم روسی مربوط به اواخر دوره قاجار را ببینید.
بایرن مونیخ در روزی که مانه پاس گل اول تیمش را مقابل تیم سابقش ارسال کرد و سانه هم گل دوم را به زیبایی زد، 3 امتیاز ارزشمند بیرون از خانه را به دست آورد.
تصاویری از «رئیسعلی دلواری» پس از ۱۰۸ سال منتشر شده است.
مطابق اسناد تازه‌ای که آرشیو ملی آمریکا از حالت طبقه‌بندی خارج کرده، رئیس جمهور اسبق مکزیک مامور سی‌آی‌ای بوده است!
موسسه غیرانتفاعی «آرشیو خشونت با اسلحه» در آمریکا، آمار هولناکی را درباره قربانیان تیراندازی در این کشور منتشر کرد.
سازمان اسناد و کتابخانه ملی همزمان با ایام دهه فجر با بیرون کشیدن آرشیو تصویری خود، بخشی از این تصاویر را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد.
گرگ جیکوب در نامه مورخ ۱۸ ژانویه به آرشیو ملی آمریکا گفته است: «بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره پیدا شدن اسناد محرمانه در اقامتگاه بایدن، پنس از سر احتیاط اقدام به بررسی مدارکی کرد که در منزلش وجود داشت. مشاور حقوقی، یک تعداد سند را که احتمالا حاوی اطلاعات حساس یا محرمانه هستند، در میان اسناد شناسایی کرد. مایک پنس فورا آن‌ها را به مکان امنی منتقل کرده و برای جابجایی بهتر منتظر نظرات آرشیو ملی شد.
بر اساس «آرشیو خشونت اسلحه» آمریکا، از ابتدای سال نو میلادی در این کشور دست کم ۶۶ نفر در تیراندازی‌های جمعی کشته شده‌اند!
پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی، مدال طلای جام جهانی 2022 قطر را به آرشیو تاریخی رم اهدا کرد.
مدیر لابراتوار فیلم صدا و سیما گفت: فیلم‌های تاریخی مهمی در آرشیو موزه‌ها و وزارت میراث فرهنگی است که احتمال تخریب آنها به واسطه نگهداری در شرایط غیر استاندارد وجود دارد.
فغانی داور بین المللی فوتبال گفت: امیدوارم قول مسئولین فوتبال ایران برای VAR عملی شود چون همه حرف‌ها آرشیو می‌شود.
پخش آنلاین و زنده مراسم‌های عزاداری ماه صفر و ایام اربعین حسینی در سراسر کشور و دسترسی به آرشیو صوتی و تصویری برخی هیئات با سامانه تکیه امکان پذیر است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: سپاه اسناد دفاع مقدس را به‌ خوبی نگهداری کرده و آنها را از آسیب‌های احتمالی، حفاظت و به خوبی آرشیو کرده است.
آرشیو سریال جیران با پیگیری شاکی خصوصی در اجرای قانون حمایت از حقوق مولفان، مصنفان و هنرمندان از روی پلتفرم فیلیمو حذف شده است/ جلسات متعددی جهت صلح و سازش در دادسرا برگزار اما طرفین به توافق نرسیدند/ هیئت کارشناسی ۳ نفره نظر خود را طی روزهای آتی به مقام قضایی اعلام می‌کند
قیمت طلای جهانی با افزایش بازدهی خزانه‌داری قبل از انتشار داده‌های تورم ایالات‌متحده کاهش می‌یابد.
غرق شدن زن جوان در ساحل کیش
ساخته یورگوس لانتیموس داستانی فراواقع‌گرایانه با ساختاری کم نقص است که کمتر می‌توان نمونه مشابهی از آن را در آرشیو فیلم یافت؛ فیلمی با بازی های تاثیرگذار و سرشار از استعاره‌های تاریخی و فلسفی که قصد دارد تماشاگر را بر کرسی داوری بنشاند و فراتر از یک اثر سرگرم‌کننده ظاهر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ