منابع عبری از احتمال انتخاب یواف گالانت به عنوان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در کابینه نتانیاهو خبر می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یوسف وکیا در آخرین صحنه دیدار تیمش برابر فولاد موفق شد دروازه تیمشان را نجات دهد.
یکی از بهترین بازیکنان جوان لیگ راه پُر و پیچ و خمی را پیش روی‌ خود می‌بیند که البته نشان داده می‌تواند اختیار و قدرت را از فوق‌ستاره‌های نسل قبلی بگیرد.
یوسف شرمیتی، بازیکن خوش آتیه پرتغالی، با قراردادی 4 ساله به اورتون پیوست.
یوفا در حکمی جدید، اعلام کرد که برای اوساسونا محرومیت از حضور در رقابت های اروپایی از فصل 26-2025 در نظر گرفته است.
با ادامه پافشاری کابینه رژیم صهیونیستی بر کاهش اختیارات دیوان قضایی، منابع عبری فاش ساختند که نتانیاهو در جریان بستری شدن چند ساعته در بیمارستان با یوآف گالانت بر سر اصلاحات مشاجره کرده است.
یوفا به دو باشگاه بزرگ اسپانیایی هشدار داد که فروش دارایی هایشان در واقع نوعی بدهی محسوب می شود نه درآمد و آنها باید مراقب رعایت فرپلی مالی باشند.
یک کارشناس داوری می‌گوید سیستمی که کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای بازی پرسپولیس و استقلال در نظر گرفته، از سوی یوفا از چرخه خارج شده است!
یوفا با انتشار بیانیه ای تایید کرد که فینال لیگ قهرمانان فصل جاری طبق برنامه قبلی در ورزشگاه آتاتورک استانبول برگزار خواهد شد.
شدت گرفتن تنش در روابط تل آویو و واشنگتن باعث شد تا نخست وزیر رژیم صهیونیستی مانع از سفر «یواو گالانت»، وزیر جنگ این رژیم به واشنگتن شود.
روز گذشته در حضور مهدی مهدوی‌کیا و چند اسطوره فوتبال دنیا، موارد مشکوک خطای هند در یوفا بررسی شد.
یوفا تصمیم دارد هرچه سریعتر تکلیف پرونده‌های بزرگ بارسلونا و یوونتوس را مشخص کند.
یوفا می‌گوید با ایده برگزاری بعضی از مسابقات چمپیونزلیگ در آمریکا مخالفتی ندارد و در آینده ممکن است شاهد به واقعیت تبدیل شدن این ایده باشیم.
یوفا همچنان در انتظار رای نهایی دادگاه ایتالیا در مورد پرونده تخلفات یوونتوس است و اگر تا قبل از ماه ژوئن حکم صادر نشود، به شکل مستقل اقدام خواهد کرد و یووه باید منتظر جرایمی سنگین باشد.
سید جلال حسینی، ستاره سابق خط دفاعی پرسپولیس، با چهره‌ای تازه در دربی حضور پیدا کرد.
یوفا ویدیوی جنجالی را که روی توییتر خود گذاشته و در آن از تکل پرحاشیه رافائل لیائو تمجید کرده بود، حذف کرد.
تصاویری تماشایی از مهدی قایدی که پیش از شروع بازی آلومینیوم قلنج گردنش را می‌شکند!
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق ایالات متحده آمریکا شامگاه شنبه ۸ آوریل، در مسابقات یواف‌سی که در میامی فلوریدا برگزار شد، در کنار مایک تایسون، کید راک و دانا وایت (رییس سازمان یو‌اف‌سی) حضور پیدا کرد، تماشاچیان ضمن تشویق دونالد ترامپ شعار «ایالات متحده آمریکا» سردادند. خورخه ماسویدال، مبارز UFC پس از برگزاری مسابقه خود، ترامپ را تمجید کرد و او را بزرگترین رئیس جمهوری تاریخ جهان توصیف کرد. این چندمین حضور دونالد ترامپ در مکان‌های عمومی پس از دادگاه جنجالی هفته گذشته است.
رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی گفت: تلاش بر  این است در بازیهای آسیایی آینده در رشته MMA حضور فعالی داشته باشیم.
برخورد مهدی قایدی با مدافع نساجی یک بار دیگر مورد نقد موشکافانه کارشناسی قرار گرفته است.
خیل مانسانو، داور معروف اسپانیایی، چهارشنبه شب بازی نمایندگان آلمان و انگلیس را در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان سوت خواهد زد.
رسانه‌های اروپایی اعلام کردند یوفا با بازگشت تیمهای فوتبال روسیه به رقابتهای اروپایی مخالفت خواهد کرد و محرومیت تیمهای روس از حضور در اروپا ادامه خواهد داشت.
شبکه کان اعلام کرد که «یواف گالانت» وزیر امنیت رژیم صهیونیستی شامگاه گذشته در دیدار با «دیوید بارنیا» رئیس موساد، تحولات امنیتی منطقه به ویژه موضوع ایران را مورد بررسی قرار داده اند.
یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا رایزنی کرد.
«یواو گالنت»، به عنوان وزیر جنگ دولت جدید رژیم صهیونیستی انتخاب شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ