مشهد ـ بخشدار سرولایت نیشابور گفت: سگ نگهبان در نیشابور صاحبش راکشت و همسر او را مجروح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افسردگی اگر درمان نشود، اغلب موجب می‌شود شرایط فرد بدتر شود و منجر به بروز مشکلات عاطفی، رفتاری و سلامتی شده که بر زندگی افراد تأثیر می‌گذارد. هم‌چنین اشاره به این نکته نیز ضرورت دارد که افسردگی می‌تواند در خانواده تکثیر شود؛ بدین معنی که اگر یکی از اعضای خانواده مبتلا به افسردگی یا اختلال خلقی باشد، این موضوع می‌تواند به ابتلا به افسردگی را نزد دیگر اعضای خانواده افزایش دهد.
بررسی‌های ابتدایی نشان می‌داد درگیری بین دستفروش و عاملان قتل به خاطر یک دختر اتفاق افتاده بود. آن دختر به خاطر سگ خانگی خود با مرد دستفروش جر و بحث کرده بود و چند مرد در هواخواهی او با دستفروش درگیر شده که این درگیری منجر به قتل شد.
در جریان حادثه حمله مرگبار سگ به دانش‌آموزی در شهرستان شهریار، مأمور راهور حاضر در محل برای نجات کودک اقدام می‌کند، اما متأسفانه در اثر تصادف با یک خودرو مأمور نیز مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل می‌شود.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: در دو روز گذشته سگ نگهبان یکی از کسبه در بلوار امیرکبیر شهریار به یک نوجوان حمله می‌کند که نوجوان در حین فرار با یک خودرو برخورد و جان خود را از دست می‌دهد.
شهریار- فرمانده انتظامی شهریار از حمله سگ به یک دانش آموز در این شهرستان خبر داد و گفت: نوجوان هنگام فرار تصادف و فوت کرد.
هوا تاریک است، اما چراغ‌های روشن داخل کوچه تصویر را به وضوح نشان می‌دهد. زن جوان در حال قدم زدن در یک کوچه خلوت است که ناگهان سگی که جثه‌اش از جثه خود زن بزرگتر است به سمت او می‌دود. زن جوان فرار می‌کند و از پشت درختان دور می‌زند و دوباره وسط کوچه می‌آید. سگ به سمت او می‌پرد و او را زمین می‌زند سپس موهایش را به دندان می‌گیرد و با قدرت می‌کشد، بعد هم به سگ سفید کوچک زن حمله می‌کند. عده‌ای به سگ بزرگ نزدیک می‌شوند تا مهارش کنند، اما مشخص است که جرأت نمی‌کنند زیاد به آن نزدیک شوند.
گروهی از برنامه نویسان رایانه ای چت جی پی تی و ماژول تبدیل متن به صحبت گوگل را در سگ رباتیک شرکت بوستون دینامیک به کار گرفته اند.
استافوردشایر تریر آمریکایی به دلیل داشتن سر بزرگ، گوش‌های تیز، دهان قدرتمند و گردن ضخیم ظاهری قدرتمند دارند. آن‌ها عموما نزدیک به ۳۲ کیلوگرم عضله خالص دارند و قدشان به سختی به نیم متر می‌رسد.
ریس نلسون هافبک آرسنال در ماه سپتامبر باید در دادگاه حضور پیدا کند و به اتهام حمله سگ خود به یک ماساژور مورد محاکمه قرار بگیرد.
ریس نلسون، مهاجم آرسنال، قرار است به خاطر حمله سگش به یک ماساژور در ماه سپتامبر راهی دادگاه شود.
سگی از نژاد رافیرو دو آلتینجو در پرتغال با سن ۳۰ سال و ۲۲۶ روز (تا ابتدای ماه فوریه ۲۰۲۳) عنوان پیرترین سگ جهان را از آن خود کرد.
پژوهشگران می‌گویند هدف از توسعه این فناوری، توسعه یادگیری تقویتی و گسترش دامنه کاربرد ربات‌های چهارپا است.
انستیتو علم و فناوری پیشرفته کره جنوبی(KAIST) یک سگ رباتیک توسعه داده که می تواند با قدرت روی سطوح تغییر شکل دهنده مانند ساحل های شنی راه برود.
این ربات چهارپا که در موسسه علوم و فناوری پیشرفته کره توسعه یافته است، دارای پاهای مغناطیسی است که در صورت نیاز نیروی مغناطیسی آن‌ها فعال و غیرفعال ‌می‌شود.
حمله گروهی چند سگ ولگرد در خیابان صنعت حبیب آباد به یک شهروند اصفهانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
نیز دایی فرزند بزرگ علی دایی که ساکن لندن و در انگلیس مشغول به تحصیل است پیش از این نشان داده بود که یک سگ خانگی بسیار کوچک دارد. چند هفته قبل هم او یک ویدیو منتشر کرد که نشان می‌داد سگی دیگر خریده و در آرایشگاهی مخصوص مشغول کوتاه کردن مو‌های این حیوان خانگی است.
این سگ که کاسپر نام دارد، در مزرعه جان ویرویلر در جورجیا به کار گرفته شده بود و در یک مبارزه که بیش از نیم ساعت به طول انجامید، توانست کایوت‌ها را از گله دور نگه دارد.
ردیاب سگ بی‌وفا دزدان را گرفتار کرد!
دانشمندان یک ربات چهار پا را برای دروازه‌بانی آموزش داده‌اند که عملکردی حتی بهتر از دروازه‌بانان لیگ برتر انگلیس دارد!
مدیر کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت:بحث عقیم سازی سگ‌های ولگرد مطرح شده است اما این طرح‌ها نیازمند حمایت و بودجه است.
انتقال ویروس بیماری‌ها از گونه‌ای از حیوانات به گونه‌ای دیگر اغلب از نظر کارشناسان امری نگران‌کننده است، زیرا احتمال جهش خطرناک ویروس وجود دارد. با این حال سازمان جهانی بهداشت تاکید کرده که هنوز نشانه‌ای از جهش خطرناک ویروس آبله میمون مشاهده نشده است.
تصاویری از ربات هانتر-۲۰۰۰ مجهز به موشک‌انداز در نمایشگاه نظامی روسیه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بسیاری از منتقدین و پخش کنندگان هالیوودی شانس فیلم تازه فرهادی را نه تنها برای نامزدی نهایی اسکار بهترین فیلم بین المللی، بلکه برای اسکار بهترین فیلمنامه ارجینال، اسکار بهترین طراحی صدا و اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد بالا می‌دانستند اما در هیچ یک از این رشته‌ها، قهرمان در لیست نهایی قرار نگرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ