عمو حاجی که به گفته بخشدار دهرم فراشبند فارس، اسمش «حاجی» بود، در دهه‌های گذشته از خوردن هر نوع خوراکی تازه پرهیز می‌کرد و معتقد بود اگر تمیز شود، مریض می‌شود. او بر این باور بود که حمام رفتن و تمیزی، بدنش را از سلامتی دور می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جریان بازی دوستانه اخیر استقلال یک اتفاق ویژه پیش آمد که به استقبال گرم جواد زرینچه از نکونام برمی‌گردد.
مراسم ترحیم والده محمدحسین رنجبران، مدیرکل سابق روابط عمومی صدا و سیما، امروز چهارشنبه ۱۱ مرداد باحضور مسئولین رسانه‌ها و دیگر شخصیت‌ها در مسجد نور برگزار شد.
متهم اعترافات قبلی‌اش را پس گرفت اما دادگاه با استناد به شواهد موجود در پرونده و درخواست اولیای دم او را به قصاص محکوم کرد.
رئیس جمهور آمریکا- در ملاء عام شخصیتی آرام دارد اما در خلوت به یک مستبد تبدیل می‌شود.
عمو و برادرزاده مسلح در جریان سرقت از یک طلافروشی در تهران مردی را به قتل رسانده بودند.
وضعیت آل‌کثیر به‌شدت در ابهام به‌نظر می‌رسید. با این حال او برگشت و با توپ پر هم برگشت.
با حضور سفیر چین، مسئولان وزارت ورزش،کمیته ملی المپیک و نمایندگان شورای المپیک آسیا و بازی های آسیایی هانگژو رویداد FUN RUN برگزار شد.
قایدی پیش از شروع دیدار با صنعت نفت، برخورد گرمی با نوجوانان حاضر در استادیوم آزادی داشت.
باشگاه لیدز یونایتد با توجه به نتایج ضعیف در لیگ برتر انگلیس، خود را برای ایجاد تغییر در کادر فنی تیم آماده می‌کند.
درگیری لفظی ژاوی با داور دیدار دیشب بارسا و اتلتیکو خبرساز شده و حالا رسانه‌های اسپانیا جملاتی که سرمربی بارسا خطاب به داور به زبان آورد را منتشر کرده‌اند.
هرچه به پایان لیگ برتر نزدیک می‌شویم، بیژن طاهری و ریکاردو ساپینتو بیشتر به یکدیگر شباهت پیدا کنند.
معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران از جانمایی المان‌های هفت سین، عمو نوروز و حاجی فیروز در سطح شهر تهران خبر داد.
در آستانه سفر رئیس جزیره تایوان به آمریکا و همزمان با افزایش تحریکات واشنگتن با فروش اسلحه به این جزیره، راشاتودی در گزارشی به کارنامه سیاه آمریکا در فریب دادن همه حتی شرکایش پرداخت.
با عمو اکبر روی سنگفرش یخ‌بسته پیاده‌رو قدم می‌زنیم تا به مغازه ابوعلی برسیم؛ جایی که اهالی محله در ماه رمضان، شب عید و در هنگام وقوع حوادثی مثل سیل و زلزله به حسین ابوعلی اعتماد می‌کنند تا کمک‌های آن‌ها به واسطه او به دست نیازمندان برسد. عمو اکبر در همین خیابان و در مقابل همین مغازه بود که شب‌های سرد زمستان یک ماه نگهبان کمک‌های مردمی شد.
ماجرای دعوای مرگبار ۲ پسر عمو
دستگیری قاتل پسر عمو در کرمانشاه
ماجرای دعوای مرگبار ۲ پسر عمو
سردار مرتضی عمو مهدی گفت: بدنبال اغتشاش‌های شامگاه شنبه در شهر سمیرم یکی از مدافعان امنیت بسیجی توسط اشرار مسلح ضد انقلاب به ضرب گلوله به شهادت رسید.
فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: در تحقیقات پلیس مشخص شد دو سرنشین خودرو سواری پژو ۴۰۵ از ناحیه اعضای بدن مورد اصابت گلوله قرار گرفته که هر دو نفر فوت کرده‌اند. و ضاربین هر دو نفر شناسایی و طی بررسی صورت گرفته پسر عموی مقتولین بوده و به علت اختلافات قبلی در شهرستان گلپایگان حدود هشت ماه پیش رخ داده است.
روز گذشته «عمو حاجی» مرد تنومند و کهن سالی که بیش از نیم قرن از رعایت کردن بهداشت و استحمام گریزان بود، در ۹۴سالگی در روستای دژگاه از توابع بخش دهرم شهرستان فراشبند فارس درگذشت.
رئیس پلیس آگاهی البرز با اشاره به اعتراف متهم به ضربه زدن به عمویش به وسیله چاقو، روز حادثه را این گونه شرح می‌دهد که وقتی قاتل به محل درگیری خانواده اش با همسایه می‌رسد، مقتول که عمویش بوده از ورود متهم به نزاع جلوگیری می‌کند که این شخص در یک زد وخورد یک ضربه چاقو به گردن مقتول زده و از ترس متواری می‌شود.
روابط عربستان سعودی و انگلیس همواره دچار تنش بوده، اما این اتحاد نامقدس اکنون با آزمونی سخت مواجه است؛ هر چند انگلیس در صورت اجبار به انتخاب، همیشه با «عمو سام» (آمریکا) همراه می‌شود.
رحمان عمو زاد ستاره کشتی ایران در رقابت های جهانی بلگراد، بیش از حد معمول دوبنده خود در سرشانه ها را لمس می کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ