هواداران تیم ملی عربستان با اعتراض در فضای مجازی، از تصمیمات متفاوت داوران در جام جهانی انتقاد می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلیپ کوتینیو، بازیکن برزیلی استون ویلا، در بازی مقابل اورتون مصدوم شد.
در ادامه اهانت‌ها به قرآن کریم در کشورهای اروپایی، بار دیگر فردی هتاک در هلند با حضور در مقابل سفارت ترکیه، به قرآین کریم توهین کرد.
چلسی فصل گذشته با لشکری مصدوم مواجه بود و درحالیکه یک هفته از فصل جدید گذشته پنج بازیکن مصدوم دارد که همه با مصدومیتهای جدی روبرو هستند.
سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات گفت: نتیجه خیلی خوبی با بزرگترین باشگاه آسیا که استقلال است گرفتم و امیدوارم این اتفاق را در تیم اتحاد نیز تکرار کنم و با این تیم قهرمان شوم.
سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات گفت: نتیجه خیلی خوبی با بزرگترین باشگاه آسیا که استقلال است گرفتم و امیدوارم این اتفاق را در تیم اتحاد نیز تکرار کنم و با این تیم قهرمان شوم.
منابع غیر رسمی می‌گویند تروریست پس از اصابت شلیک نیرو‌های امنیتی با اسلحه شروع به تیراندازی می‌کند که منجر به جراحت چند نفر می‌شود. بلافاصله یک تروریست به همراه اسلحه دستگیر شده تروریست دیگری متواری شده و نیرو‌های امنیتی و پلیس در تعقیبش هستند.
تیم فوتبال ویله بولدکلوب عصر امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته چهارم سوپرلیگ دانمارک میزبان میتیلند خواهد بود.
افراطیون ملی پوشان دانمارکی بار دیگر نسبت به قرآن کریم مقابل سفارت ترکیه در دانمارک هتک حرمت کردند.
در جریان بازی تیم فوتبال زوریخ با بازل سوئیس ، بازیکن بازل در اقدامی خشونت‌آمیز در دقیقه ۹۰+۱۲ با سر به سینه بازیکن زوریخ ضربه زد و اخراج شد.
نیمه دوم دیدار اینتر و رم یک صحنه مشابه با برخورد توپ به دست گئورگی ولسیانی در شهرآورد تهران داشت.
در دیدار شب گذشته لورکوزن و بایرن مونیخ شاهد اتفاقات عجیبی بودیم.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی نمایش خوبی در برابر قطر داشت و با یک گل پیروز شد.
عجیبترین صحنه امروز فوتبال ایران استارت علی شجاعی بعد از آخرین پنالتی مقابل آلومینیوم اراک بود.
وینگر تیم فوتبال استقلال گفت: دروازه‌بان پشت پای من را زد و واقعا پنالتی بود. صحنه را دیدم و پنالتی باید تکرار می‌شد.
دروازه بان تیم فوتبال تراکتور گفت: برای استقلال دو باخت پیاپی سنگین بود و باید به نوعی آنها برنده می‌شدند.
کارشناسان داوری نظرات متفاوتی در مورد دو پنالتی اعلام شده برای استقلال در دیدار برابر تراکتور و چند صحنه تکرار پنالتی دوم دارند.
محمد قبادلو در مسیر انتقال به محل وقوع جنایت برای بازسازی صحنه جرم نیز در ماشین اعلام می‌کند که اصلا پشیمان نیستم و اگر باز هم برگردم این کار را تکرار می‌کنم. پزشکی قانونی نیز درباره وضعیت روحی و روانی محمد قبادلو اعلام کرده است: معاینه روانپزشکی انجام شد با توجه به معاینه و شرح حال، نامبرده سوابقی از تشخیص و درمان اختلالات خلقی را ذکر می‌کند در حال حاضر علائم و شواهد از اختلال عمده روانپزشکی که باعث فقدان قوه تمییز و کنترل ارائه شود، در زمان وقوع جرم در نامبرده مشاهده نمی‌شود و مسئول اعمال و رفتار خود بوده است.
کارلوس کی روش تقریبا صحنه هایی که در بازی با پرتغال تجربه کرده بود، سه شنبه شب برایش تکرار شد.
مراکشی‌ها موفق شدند در یک نمایش برتر، شیاطین سرخ اروپا را شکست دهند و امیدها برای صعود را در جدال پایانی در بالاترین حد حفظ کنند.
هافبک نساجی علی‌رغم زدن گل قهرمانی حذفی نتوانست در سوپر جام این کار را تکرار کند.
وینگر سپاهان در حضور تعویضی مقابل صنعت نفت موفق به گلزنی شد.
عضو شورای عالی جامعه مدرسین، با بیان اینکه اگر روحانیت صحنه را رها کند افرادی خواهند آمد که نه به دین و نه دنیای مردم رحم نمی‌کنند گفت: این افراد همان ادامه دهندگان اردوگاه مقابل سیدالشهدا هستند و فقط نام آنان عوض شده چرا که کربلا همواره در تاریخ تکرار می‌شود.
کنعانی ادامه داد: اینگونه ادعاها، بی اساس و صحنه سازی تکراری از جانب ائتلاف متجاوز و حامیان غربی آنهاست.
کنعانی ادامه داد: اینگونه ادعاها، بی اساس و صحنه سازی تکراری از جانب ائتلاف متجاوز و حامیان غربی آنهاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ