مراکشی‌ها موفق شدند در یک نمایش برتر، شیاطین سرخ اروپا را شکست دهند و امیدها برای صعود را در جدال پایانی در بالاترین حد حفظ کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی رشیدی گفت: مصدق اصلاً نگاه براندازانه‌ای نداشته است. اگر فاطمی روز ۲۶ مرداد درباره حذف سلطنت سخن می‌گوید نظر خودش بوده است، فاطمی از لحاظ دیدی که نسبت به اروپا داشت که راه‌حل نهایی را استقرار یک حکومت جمهوری در ایران می‌دانست؛ اما ضروریات ایجاد این نوع حکومت جمهوری در ایران وجود نداشت.
نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که تمام خانواده‌اش خارج از کشور است و می‌گوید مرگ بر آمریکا؛ مردم می‌گویند اگر آمریکا بد است چرا بچه‌های شما آنجا هستند؟! نباید بچه‌شان را به آمریکا بفرستند و یا اگر فرستادند یک اعلام برأت کنند و بگویند این‌ها از ما نیستند.
نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که تمام خانواده‌اش خارج از کشور است و می‌گوید مرگ بر آمریکا؛ مردم می‌گویند اگر آمریکا بد است چرا بچه‌های شما آنجا هستند؟! نباید بچه‌شان را به آمریکا بفرستند و یا اگر فرستادند یک اعلام برأت کنند و بگویند این‌ها از ما نیستند.
دبیرکل جبهه ایثارگران گفت: من برانداز هستم؟ من در پی اقدام علیه امنیت ملی هستم؟ من دنبال تبلیغ علیه نظام هستم؟ با چه مستند و براساس کدام قانون و ادله چنین موضوعی را مطرح می‌کنید؟ دادگاه علنی برگزار کنید و با حضور هیأت منصفه سند ارائه دهید و مشخص کنید ما خائن هستیم؛ آن موقع بار از روی دوش حکومت برداشته می‌شود و مردم خدمت ما می‌رسند.
اگر از دید اپوزیسیون برانداز (و حتی محمود احمدی‌نژاد) به سیاست ایران نگاه کنیم، تفاوتی میان حسن روحانی، خاتمی، هاشمی‌رفسنجانی و حاکمیت وجود ندارد. از نگاه آنها فکت‌های زیادی وجود دارد که همه را با هم یکسان‌انگاری کنند. به عبارت روشن‌تر برای تقسیم‌بندی گروه‌های سیاسی درون ایران اگر از منظر اپوزیسیون و براندازان نگاه کنیم، تنها یک مرز وجود دارد؛ مرزی که مشخص می‌کند شما درون نظام هستید یا بیرون نظام.
گرچه این اتفاقات قطعاً مورد تأیید باشگاه استقلال نیست، اما عجیب این است ظرف ۴۸ ساعت گذشته شبکه‌های معاند جمهوری اسلامی و برانداز، با وام گرفتن از این اتفاقات، دائم در حال سم‌پاشی علیه مدیریت باشگاه استقلال هستند.
کیهان: اظهارات برخی سخنرانان هم نقاب از چهره واقعی و منافقانه مدعیان اصلاح‌طلبی برمی‌داشت و انتشار سخنان آن‌ها در تلویزیون برای جریان نقاق و برانداز گران تمام شد؛ بنابراین جای تعجب است که چرا باید به جای منافقین و براندازان، آقای انتظامی از پخش گزارشی مستند درباره کنفرانس برلین ناخرسند باشد و نسبت به خدمت مهم آقای لاریجانی در روشنگری افکار عمومی ایجاد تردید و تشکیک کند؟
اخیرا تشویق به تعطیلی مدارس در شبکه‌های مجازی به دلیل مسمومیت‌ها و ناامن بودن مدارس به کرات از زبان اپوزیسیون برانداز تکرار شده است. طبیعی است که خانواده‌ها نیز نگران از تکرار چنین اتفاقاتی، تمایل به فرستادن فرزندان خود به مدارس نداشته باشند. خرابکاری از سوی طیف‌های تندرو خودسر داخلی را که در صدد جایگزینی جمهوری اسلامی با خلافت یا امارت اسلامی از نوع طالبان و جلوگیری از تحصیل دختران دانش‌آموزند، نباید از نظر دور داشت.
ابطحی گفت: طرفین آنقدر رادیکال شده‌اند که راه‌حل اصلاحی را نمی‌پذیرند. جریان برانداز و همین اعتراضات ماه‌های اخیر را بررسی کنید، اگر مطالبه‌محور بود و فقط نمی‎گفتند که حکومت باید عوض شود، هرچیزی می‌توانست جزو مطالباتشان باشد، از تغییر قانون اساسی تا قانون حجاب اجباری و هرکدام از آن‌ها که بود می‌شد اصلاح و عملیاتی می‌شد. درون حاکمیت هم همینطور عمل کرد و گفت من یک قدم هم عقب نمی‌گذارم.
ابطحی گفت: طرفین آنقدر رادیکال شده‌اند که راه‌حل اصلاحی را نمی‌پذیرند. جریان برانداز و همین اعتراضات ماه‌های اخیر را بررسی کنید، اگر مطالبه‌محور بود و فقط نمی‎گفتند که حکومت باید عوض شود، هرچیزی می‌توانست جزو مطالباتشان باشد، از تغییر قانون اساسی تا قانون حجاب اجباری و هرکدام از آن‌ها که بود می‌شد اصلاح و عملیاتی می‌شد. درون حاکمیت هم همینطور عمل کرد و گفت من یک قدم هم عقب نمی‌گذارم.
در جریان اتفاقات اخیر، کاربران انقلابی و اصولگرا در توییتر نسبتا با سکوت از کنار پیام‌های او گذشته‌اند و این کاربران برانداز و مخالف جمهوری اسلامی بوده‌اند که با شدت به مراتب بیشتری نسبت به گذشته، علیه خاتمی موضع‌گیری کرده‌اند. امری که بیانگر تغییراتی در فضای توییتر در طول اعتراضات و پس از آن است.
پس از پایان اصلاحات ارضی در ابتدای دهه۴۰ و بر هم خوردن نظام زراعتی، سیلی از آوارگان روستایی و به‌ویژه آن‌هایی که تکه‌زمینی گیرشان نیامده بود، به امید زندگی بهتر به سوی شهر‌های بزرگ سرازیر شدند، عمده بارانداز این فقرا اَبَر شهر تهران بود. شهری درندشت که کسی، کسی را نمی‌شناخت و آنچنان گسترده و وسیع بود که در هر دره و کوه و کمر آن می‌شد آلونکی و زاغه‌ای بنا کرد.
شادی سردار آزمون و مهدی طارمی پس از پیروزی دراماتیک ایران برابر ولز، همچنان سوژه رسانه های خبری است.
وزیر بهداشت با اشاره به اینکه بیماری سرطان، گاه ممکن است خانمان برانداز باشد، یادآور شد: بیمار مبتلا به سرطان از نظر اقتصادی دچار مشکلات فراوانی می‌شود و علاوه بر این که نمی‌تواند اشتغال به کار داشته باشد، ممکن است در تهیه دارو و درمان گران قیمت این بیماری نیز متحمل دشواری‌هایی شود. به همین دلیل و با توجه به همین شرایط تا کنون ارز ترجیحی دارو‌های سرطان، حذف نشده است.
عطالله مهاجرانی در توئیتی نوشت: اکنون که حال و روز بی بی سی فارسی شبه برانداز! را می بینم، شرکتم از اول اشتباه بوده و معذرت می خواهم.
عرفان منش با بیان اینکه نوجوانی که اکنون در کف خیابان است به دنبال اثبات خود است، گفت: این نوجوانان برانداز نیستند.
احمد زیدآبادی گفت: ما جریان اصولگرا، جریان اصلاح‌طلب و جریان برانداز داریم. افرادی در کشور هستند که خود را در این سه دسته نمی‌بینند و این افراد گاه علایق و نظر‌های سیاسی دارند؛ در این بین نیاز بود به آن‌ها عنوانی اطلاق می‌شد. به عبارتی «نیروی چهارم» جعل عنوانی بود برای پوشش دادن افراد، اشخاص و شهروندانی که هم می‌خواهند نوعی فعالیت سیاسی و نگاه سیاسی داشته باشند، اما به آن سه جریان متصل نباشند.
جمهوری اسلامی در سرمقاله خود توصیه‌ها وهشدار‌هایی خطاب به مسئولان کشور ارائه کرده است.
زهرا شیخی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از بنیادهای برانداز در رسانه‌های خود به صورت حساب‌شده و دقیق سطح الگوی زنانه را به پایین‌ترین سطح تنزل می‌دهند.
فائزه هاشمی در گفت‌وگویی ضمن پرداختن به رفتار و عملکرد اصلاح طلبان به مرزبندی آنها با جریانات سیاسی اپوزیسیون و پوزیسیون پرداخت.
سیل خانمان برانداز بامداد جمعه هفتم مردادماه جاری براثر بارندگی رگباری و طغیانی شدن رودخانه ها به ویژه رودخانه چالوس در نقاط بالادست مناطق کوهستانی بخش مرزن آباد چالوس رخ داد.
امروز مطالبی همچون اخبار لحظه‌ای و مهم ارز‌های دیجیتال، پیش بینی مهم از روند بورس فردا، قیمت دلار در این صرافی‌ها گران شد، آخرین سیگنال‌ها برای بورس فردا | دو خبر برای گروه خودرویی، نمادی که بعد دوسال با ۲۰ میلیون درصد رشد بازگشایی شد، افزایش سرمایه ۲۰۰۰ درصدی یک نماد، افزایش سرمایه ۱۹۰۰ درصدی نماد بورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
باشگاه الاهلی مصر با سرمربی سابق تیم ملی ایران وارد مذاکره شد.
یکی از وکلای مصطفی تاجزاده با اشاره به این واقعیت که تاج‌زاده هرگز معتقد به براندازی نبود و همواره به دنبال اصلاح نارسایی‌های کشور از طریق روش‌های مصلحانه بوده است، پیگیری حقوقی این پرونده را ذیل قانون جرم سیاسی تفسیر و تعریف می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ