عجیبترین صحنه امروز فوتبال ایران استارت علی شجاعی بعد از آخرین پنالتی مقابل آلومینیوم اراک بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دومین رکوردشکنی زنان ایران در دوی صدمتر
مشتری ۱۳۰۰ سیاره اندازه‌ی زمین را می‌تواند در خود جای دهد و بزرگ‌ترین سیاره در منظومه شمسی است. این سیاره، یک غول گازی با جرم یک‌هزارم خورشید است، ولی جرمی دو و نیم برابر تمامی دیگر سیاره‌های منظومه شمسی دارد. این سیاره اتمسفری دارد که از هیدروژن و گاز هلیوم تشکیل شده است. روی سطح آن ابر‌های ضخیم قهوه ای، زرد، قرمز و سفید را می‌بینید، همین گاز‌ها باعث می‌شوند این سیاره رنگارنگ دیده شود.
سال‌های زیادی از زمانی که به اسماعیل‌نژاد می‌گفتند «قدت کوتاه است، به درد دویدن نمی‌خوری» می‌گذرد اما او امروز رکورددار دوی سرعت در ایران است و رویای کسب مدال‌ المپیک را در سر می‌پروراند.
توری بوئی، دارنده سه مدال المپیک و قهرمان سابق دوی صد متر جهان در سن سی و دو سالگی جان خود را از دست داد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال که از شکست تیمش برابر پرسپولیس بسیار عصبانی بود پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی به سمت تیم داوری دوید و الفاظی را خطاب به داور بیان کرد که قابل انتشار نیست.
آرین روبن پس از آویختن کفش‌هایش، اشتیاقش برای رقابت را از دست نداده و حضور دوباره‌اش در ماراتن هلند خبرساز شد.
روز چهارشنبه ۱۲ آوریل، معترضی که در تلاش برای حمله به امانوئل مکرون در درب ورودی دانشگاه آمستردام بود دستگیر شد. پلیس این فرد را که با سر دادن شعار‌هایی به سمت امانوئل مکرون دوید، دستگیر کرد. این اتفاق در جریان بازدید رئیس جمهور فرانسه از دانشگاه آمستردام هلند به همراه پادشاه ویلم الکساندر رخ داد. مهاجم به دلیل اخلال در نظم عمومی و تهدید دستگیر شد. تصاویر کانال AT۵ نشان می‌دهد که چگونه فردی به سمت مکرون می‌دود، اما خیلی سریع توسط محافظان امنیتی متوقف می‌شود. از ابتدای سال جاری معترضان علیه لایحه افزایش سن بازنشستگی از ۶۲ به ۶۴ سال در فرانسه دست به تجمع و اعتصاب زدند.
رکورد عجیب دونده ۱۹ساله در دوی صد متر
دیوید اورنستین در آستانه دیدار منچسترسیتی مقابل لایپزیش به انتقاد از کوین دی‌بروینه پرداخته و می‌گوید گستاخی او در دیدارهای اخیر سیتی ناشی از افت فنی این ستاره بلژیکی است.
نمایش عالی بایرن در مسابقه امشب، بسیاری از ناظران فوتبال را شگفت‌زده کرد.
انصاری پرتلاش و دونده در برابر ملوان انجام وظیفه کرد و‌ مدافعان حریف را نود دقیقه آزار داد.
مهاجم غیرمنتظره این فصل تراکتور بعد از گلزنی دست به کار ارزشمندی زد.
سرمربی ذوب آهن در بین دو نیمه اجازه اعتراض را به بازیکنان تیمش نداد.
کاوه رضایی هنوز به شرایط ایده آل نرسیده و باوجود بازگشت به تمرین، شاید در دیدار با استقلال به میدان نرود.
نیرو‌های امنیتی در جریان دیدار فرانسه و تونس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، یک جیمی‌جامپ پرانرژی را که با در دست داشتن پرچم فلسطین در زمین دوید و حرکات آکروباتیک انجام داد، بازداشت کردند. او قبل از ورود نیرو‌های امنیتی به زمین، چند پرش آکروباتیک انجام داد. یکی از بازیکنان تونس ظاهراً از مقامات امنیتی می‌خواهد که با او راحت رفتار کنند. تونس با وجود پیروزی یک بر صفر مقابل فرانسه از دور رقابت‌ها کنار رفت.
مادر کهن سال به سوی دخترش دوید تا او را از چنگ تیغه‌های مرگبار چاقو نجات دهد، اما «پادشاه روانی» که خون جلوی چشمانش را گرفته بود و حال خودش را نمی‌فهمید این بار مادرش را هدف گرفت و ضربات هولناک کارد دسته زرد را بر پیکر او فرو کرد به حدی که زخم‌های عمیقی ایجاد شد و مادر نیز خون آلود بر کف اتاق غلتید.
ورزشگاه فولاد آره‌نا در روز میزبانی از تراکتور، شاهد هجوم عجیب جیمی جامپ ها به درون زمین بود که حواشی زیادی را به همراه داشت.
ورزشگاه فولاد آره‌نا در روز میزبانی از تراکتور، شاهد هجوم عجیب جیمی جامپ ها به درون زمین بود که حواشی زیادی را به همراه داشت.
هافبک اسبق مس کرمان، در شرایطی این‌بار به آزادی برگشت که هدایت نارنجی‌پوشان را برعهده داشت و با تب‌وتاب زیاد به دنبال کسب نتیجه‌ برابر آبی‌پوشان بود.
هافبک اسبق مس کرمان در شرایطی اینبار به آزادی برگشت که هدایت نارنجی‌پوشان را برعهده داشت و با تب و تاب زیاد به دنبال کسب نتیجه‌ برابر آبی‌پوشان بود.
فرزانه فصیحی و حسن تفتیان به فینال دوی 100 متر بازی های همبستگی کشورهای اسلامی راه پیدا کردند.
فرزانه فصیحی و حسن تفتیان به فینال دوی 100 متر بازی های همبستگی کشورهای اسلامی راه پیدا کردند.
رقابت‌های دوی مسابقات بازی های کشورهای اسلامی که در قونیه در حال برگزاری است با درخشش ورزشکاران ایرانی همراه شد.
روزنامه بیلد در گزارشی از تمرین امروز بایرن مونیخ می‌گوید ماتیس دی‌لیخت در مسابقات دوی سرعت از همه ستاره‌های این تیم سریعتر دوید تا شک و شبهه‌ها درباره آمادگی‌اش را برطرف کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ