منابع غیر رسمی می‌گویند تروریست پس از اصابت شلیک نیرو‌های امنیتی با اسلحه شروع به تیراندازی می‌کند که منجر به جراحت چند نفر می‌شود. بلافاصله یک تروریست به همراه اسلحه دستگیر شده تروریست دیگری متواری شده و نیرو‌های امنیتی و پلیس در تعقیبش هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلیپ کوتینیو، بازیکن برزیلی استون ویلا، در بازی مقابل اورتون مصدوم شد.
در ادامه اهانت‌ها به قرآن کریم در کشورهای اروپایی، بار دیگر فردی هتاک در هلند با حضور در مقابل سفارت ترکیه، به قرآین کریم توهین کرد.
چلسی فصل گذشته با لشکری مصدوم مواجه بود و درحالیکه یک هفته از فصل جدید گذشته پنج بازیکن مصدوم دارد که همه با مصدومیتهای جدی روبرو هستند.
سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات گفت: نتیجه خیلی خوبی با بزرگترین باشگاه آسیا که استقلال است گرفتم و امیدوارم این اتفاق را در تیم اتحاد نیز تکرار کنم و با این تیم قهرمان شوم.
سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات گفت: نتیجه خیلی خوبی با بزرگترین باشگاه آسیا که استقلال است گرفتم و امیدوارم این اتفاق را در تیم اتحاد نیز تکرار کنم و با این تیم قهرمان شوم.
تیم فوتبال ویله بولدکلوب عصر امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته چهارم سوپرلیگ دانمارک میزبان میتیلند خواهد بود.
افراطیون ملی پوشان دانمارکی بار دیگر نسبت به قرآن کریم مقابل سفارت ترکیه در دانمارک هتک حرمت کردند.
افراطیون ملی پوشان دانمارکی بار دیگر نسبت به قرآن کریم مقابل سفارت ترکیه در دانمارک هتک حرمت کردند.
در دیدار دو تیم در نیمه اول بجز دو حمله تقریبا جدی نکته خاصی نداشت و با نتیجه تساوی به اتمام رسید.
در روز دوم هفته اول مسابقات لیگ برتر هوادار میزبان نساجی مازندران است.
حرکت جوانمردانه دو بازیکن تیم ملی انگلیس پس از برتری مقابل نیجریه در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است.
احتمال بارش شدید باران در محدوده سولقان، امام زاده داود و کن وجود دارد که همچون سال گذشته احتمال سیلاب پیش بینی شده است. اگر مردم به هشدار‌ها توجه کافی نداشته باشند، بیم تکرار حادثه جانی سیل سال گذشته در امام زاده داود وجود خواهد داشت.
یک منبع آگاه از تکرار حادثه مسمومیت برای ۴۴ دانش‌آموز دبیرستان دخترانه «احمدیه» بروجرد خبر داد.
یک منبع آگاه از تکرار حادثه مسمومیت برای ۴۴ دانش‌آموز دبیرستان دخترانه «احمدیه» بروجرد خبر داد.
پایان شیادی‌های ۲ کلاهبردار در گلستان/ قصاص کارگر ساختمانی به جرم قتل دختر ایرانی/ تکرار حادثه عجیب مسمومیت دانش آموزان در قم/ ضرب سکه طلا در زیرزمین یک خانه/ جنجال خونین دختر ۱۳ ساله!/ فرضیه قتل در پرونده مرگ کودک ۳ ساله/ پولداران هوسران، طعمه عشوه های شیطانی!/ میهمانی اینستاگرامی برای دختر تنها گران تمام شد
تکرار حادثه عجیب مسمومیت دانش آموزان در قم
این مدیر فداکار می‌گوید: من ۱۹ سال است که سابقه کار دارم و در حال حاضر، مدیر مدرسه باقرخان پدگی شهرستان میرجاوه هستم. این مجتمع-مدرسه چندپایه است و از سه مقطع متوسطه اول و دوم و ابتدایی دانش آموز دارد. در روز حادثه، دانش آموزی در کلاس نبود. همه برای زنگ تفریح در حیاط بودند. ناگهان من و چند نفر از معاونان و تعدادی از دانش آموزان متوجه شدیم که از یکی از کلاس ها، دودی بیرون می‌آید. چراغ نفتی کلاس آتش گرفته بود.
تکرار حادثه خطرناک بازیکن تراکتور در لیگ یک
در مورد هواپیمای اوکراینی به قدری مرد بودند که بزرگترین فرمانده ما گفت اشتباه کردیم و گردنمان از مو باریک‌تر است، وقتی هواپیمای ایرانی را آمریکا زد از عاملان آن تشکر کرد، در مورد هواپیمای اوکراینی در آن شرایط بحرانی خطایی انسانی صورت گرفت. یک خطای انسانی صورت گرفت و پس از آن حادثه، اشتباه هم پذیرفته شد، هم عذرخواهی و هم قرار شد غرامت بدهند.
رئیس شورای شهر تهران برای اولین بار پس از حادثه خروج قطار خط ۵ مترو در دی‌ماه ۱۴۰۰ از خالی تحویل‌گرفتن انبار‌های مترو سخن گفت و در خلال این مدت به تکرار این ادعا پرداخت.
سیدحسن خمینی با اشاره به ماجرای حادثه برای «مهسا امینی» خاطرنشان کرد: عدم برخورد بهنگام و قانونی، و عدم توقف روند‌های معیوبی که هر از چندی موجب بروز حادثه می‌شود، بیم تکرار این قبیل فجایع را بالا می‌برد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد جزییات طرح صلح ایران در مناقشه اوکراین و روسیه گفت: ایران در این زمینه پیشنهادات اجرایی ارائه کرد که دارای طبقه بندی است. در مورد مجموعه اتمی که در روسیه وجود دارد و لزوم عدم تکرار حادثه چرنوبیل که مربوط به امنیت مردم است، ایران اعلام کرد؛ حاضر است تجربیات خود در مسائل هسته‌ای و ایجاد منطقه امن هسته‌ای را در اختیار روسیه قرار دهد و همکاری‌های تخصصی بین دو کشور در این خصوص انجام شود. پیشنهاد ایران ابعاد بسیار گسترده‌ای داشت، در پیشنهاد ایران حضور نیرو‌هایی در مرز دو کشور از طرف سازمان‌های بین المللی پیش بینی شده است، تعهداتی نیز برای اروپا، آمریکا، روسیه و اوکراین تعیین شده است.
چند تن از نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس، نقطه نظرات خود را در مورد حادثه متروپل و راهکارهای جلوگیری از تکرار این حوادث مطرح کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ