کمپانی آدیداس ویدئویی از تولید پیراهن‌های جدید تیم ملی آرژانتین که سه ستاره روی لوگوی فدراسیون فوتبال این کشور دیده می‌شود، را منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک محقق بخش کشاورزی گفت: ۶ نمونه بذر هیبرید در کشور تولید شده که قابل رقابت با نمونه‌های خارجی است.
این گروه پژوهشی، هیدروژلی را از بقایای مگس ساختند که می‌تواند آب را تا ۴۷ برابر وزن خود و تنها در یک دقیقه جذب کند. این محصول را می‌توان در خاک زمین‌های زراعی برای جذب آب سیل و رهاسازی تدریجی رطوبت در طول خشکسالی استفاده کرد. وولی گفت: ما در تگزاس دائما در شرایط سیل یا خشکسالی هستیم. بنابراین، من سعی کرده‌ام به این فکر کنم که چگونه می‌توانیم یک هیدروژل فوق‌العاده جاذب بسازیم که بتواند این مشکل را برطرف کند.
محسن خجسته مهر، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، در نشستی که با اصحاب رسانه داشت بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم، روزانه ۲.۲ میلیون بشکه نفت تولید شده است و تا پایان ماه آینده این میزان به ۳.۵ میلیون بشکه در روز می‌رسد.
محسن خجسته مهر، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، در نشستی که با اصحاب رسانه داشت بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم، روزانه ۲.۲ میلیون بشکه نفت تولید شده است و تا پایان ماه آینده این میزان به 3.5 میلیون بشکه در روز می‌رسد.
سمنان_ وزیر صمت با تاکید بر اینکه برای بهبود وضعیت خودروها تلاش می شود، گفت: تولید خودروهای برقی در برنامه وزارت صمت پیرامون صنعت خودرو است.
فعالان یک شرکت دانش‌بنیان توانستند با تکیه به تخصص و دانش فنی بومی، تجهیزات تولید نشاء کشاورزی را بومی‌سازی کنند و این صنعت را در مسیر پیشرفت قرار دهند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: امروز تولید برق نیروگاه اتمی بوشهر از مرز ۶۰ میلیارد کیلووات ساعت عبور کرده است و بدین ترتیب می‌توان گفت که معادل ۹۰ میلیون بشکه نفت صرفه‌جویی شده است.
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان از تولید کامپوزیت‌های دندانی با ثبات رنگ بالا به روشی انحصاری خبر داد.
لیونل مسی با پوشیدن نسخه‌ای باز تولید شده از کیت مارادونا در جام جهانی آمریکا، دوباره به ال دیگو ادای احترام کرد
اینترمیامی در ویدیوی تبریک تولد لیونل مسی تصویر پیراهن شماره 10 این تیم را با نام ستاره آرژانتینی نشان داد تا همانطور که انتظار می‌رفت مشخص شود لئو با چه شماره‌ای برای تیم جدیدش بازی خواهد کرد.
وحید‌ امیری به عنوان مسن‌ترین بازیکن لیست امیر قلعه نویی امیدوار به پیدا کردن فرصت دوباره در پیراهن تیم ملی است.
مهاجم پرسپولیس امیدوار است اتفاقات تلخ گذشته را با پیراهن پرسپولیس پشت سر بگذارد.
به مناسبت قهرمانی تیم آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲، یک هنرمند کلمبیایی بزرگترین پیراهن بادی جهان را به افتخار لیونل مسی تولید کرده است.
کمپانی آدیداس با کمبود پیراهن لیونل مسی روبرو شده و برای رسیدگی به تقاضای مشتری‌ها خط تولید ویژه ترتیب داده است.
کودی خاکپو، امشب هم در مقابل آمریکا با پیراهن تیم ملی هلند نمایشی درخشان داشت تا بار دیگر خبر از تولد یک ستاره بزرگ در فوتبال این کشور را مخابره کند.
سباستین فیلورامو پسر نابینای ونزوئلایی با پیراهن فوتبال آرژانتین، روبروی پدرش نشسته است که دستان او را گرفته و به تقلید از حرکات مسی، روی ماکتی از زمین مقابل آن‌ها هدایت می‌کند.
آلمانی ها از کیفیت پیراهن تولید شده توسط آدیداس برای رقابت های جام جهانی رضایت ندارند و به این کمپانی بزرگ معترض شدند.
کمپانی تولید کننده البسه تیم ملی فوتبال ایران، پیراهن‌ های جدید این تیم را برای فروش در سایت خود قرار داده است.
این پیراهن تنها در ایران تولید می‌شود. پارچه‌ای که برای تولید و طراحی لباس تیم ملی مورد استفاده قرار می‌گیرد، از تایلند وارد شده است.
اعضای تیم استقلال در تمرین ظهر سه‌شنبه تولد ریکاردو ساپینتو را جشن گرفتند؛ تولدی کوچک که با حاشیه هایی همراه بود.
ریکاردو ساپینتو در حاشیه تمرین امروز استقلال، با پیراهن شماره 50 حضور پیدا کرد.
در تمرین امروز ریکاردو ساپینتو با پیراهن شماره ۵۰ که به مناسبت تولدش طراحی شده حضور یافت و با اعضای تیم عکس یادگاری گرفت.
قطری‌ها معتقدند است که این اقدام هومل در واقع جنبه تبلیغاتی و بازاریابی داشته است، زیرا عمده محصولات این کمپانی در چین تولید می‌شود؛ کشوری که خود به نقض حقوق بشر متهم است.
کمیته برگزاری رقابت های جام جهانی قطر به اقدام کمپانی هومل، تولید کننده پیراهن‌های تیم ملی دانمارک برای جام جهانی 2022، واکنش تندی نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ