عضو شورای شهر تهران گفت: ده‌ها پرونده قطع درخت به کمیسیون ماده ۷۷ رسیده و باید ضعف‌ها در شهرداری برطرف شود و نیاز است که شورا و شهرداری برنامه ریزی جدیدی در این زمینه داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تاج که برای تماشای بازی فینال جام جهانی زنان به استرالیا سفر کرده با جیانی اینفانتینو دیدار کرد.
مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و امور تشکل‌های وزارت راه و شهرسازی از بررسی مشکلات پایانه مرزی بازرگان خبر داد.
لیگ‌برتر فوتسال هنوز آغاز نشده درگیر حاشیه و آشوب شد. به احتمال قوی یکی از دیدارها کنسل خواهد بود و گمان می‌رود یکی از تیم‌ها نیز به طور کل از جدول مسابقات کنار گذاشته شود.
شبکه TV3 مدعی شد یک صندوق سرمایه‌گذاری آلمانی که قصد تزریق 60 میلیون یورو به باشگاه بارسلونا را داشت منصرف شده است.
معاون میراث‌فرهنگی کشور گفت: تا پایان امسال بر رفع مشکلات پایگاه میراث جهانی تخت جمشید و انجام پروژه‌های عمرانی و عملیاتی آن تمرکز داریم.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، در دیدار با رئیس قوه قضائیه درباره مشکلات حقوقی و قضایی بانوان کشور گفت‌وگو کرد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، در دیدار با رئیس قوه قضائیه درباره مشکلات حقوقی و قضایی بانوان کشور گفت‌وگو کرد.
قلاوند گفت: از مشکلات موجود می‌توان به کمبود دکل‌های خاص برای انجام حفاری‌های ویژه، طولانی شدن زمان پروژه‌های بالادستی اشاره کرد.
محسن برهانی گفت: به هیچ‌وجه در مرحله حکم‌شناسی و تصدیق حکم بر موضوع، ضابطان جایگاهی ندارند. احیای این استقلال و حس امنیت قضات و انتقال این پیام که قوه قضاییه تمام قد پشت قضات است، می‌تواند برکات بسیاری برای ملک و مملکت ایجاد کند. برخی قضات خود را در برابر برخی ضابطان بی‌پناه حس می‌کنند.
بحث داغ فی مابین نمایندگان از یک بخشنامه معاونت سیاسی آغاز شد که برای فهم بهتر ماجرا بهتر است نگاهی به آن انداخته شود.بر اساس آنچه در بند ۴ بخشنامه‌ آمده، به معاونین سیاسی، فرمانداران و بخشداران تأکید شده با نمایندگان مجلس در مدت باقی‌مانده تا انتخابات به‌گونه‌ای تعامل کنند که هیچ‌گونه شائبه و سوءبرداشتی از همراهی آنها در جلسات دولتی و پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های منطقه‌ای به‌وجود نیاید
بحث داغ فی مابین نمایندگان از یک بخشنامه معاونت سیاسی آغاز شد که برای فهم بهتر ماجرا بهتر است نگاهی به آن انداخته شود.بر اساس آنچه در بند ۴ بخشنامه‌ آمده، به معاونین سیاسی، فرمانداران و بخشداران تأکید شده ضمن تداوم پیشبرد امور شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، توسعه‌ای و... با نمایندگان مجلس در مدت باقی‌مانده تا انتخابات به‌گونه‌ای تعامل کنند که هیچ‌گونه شائبه و سوءبرداشتی از همراهی آنها در جلسات دولتی و پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های منطقه‌ای به‌وجود نیاید
مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران با حضور در برنامه ملاقات مردمی با ۱۴۸ نفر از مراجعان دیدار و به مسائل و مشکلات مطرح در پرونده‌های قضائی آن‎ها رسیدگی کردند.
توافق عادی سازی ایران و عربستان یک نقطه عطف مهم در زمینه درگیری‌های بین‌المللی به سمت تضعیف هژمونی آمریکا و به رسمیت شناختن نقش احتمالی برای ابرقدرت‌های در حال ظهور به نمایندگی از چین است. چالش‌های زیادی پیش روی دو کشور برای پیشرفت در پرونده‌های پیچیده بین آن‌ها وجود دارد و همچنین مشکلاتی پیش روی آمریکا و اسرائیل در یافتن ابزار‌های فشار یا اغواء برای برهم زدن توافق وجود دارد.
ملاقات مردمی رئیس کل دادگاه‌های عمومی با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم به ویژه پرونده‌های مهم و کثیرالشاکی در مجتمع قضایی شهید مفتح برگزار شد.
رییس قوه قضاییه بر همفکری و مشورت مسئولان برای شناسایی و رفع مشکلات اولویت دار استان کردستان تاکید و عنوان کرد: حل هر مشکلی که از توان استان خارج باشد، با ادله مناسب به قوه قضاییه کشور برای پیگیری اعلام شود.
رئیس دیوان عالی کشور ضمن انتقاد نسبت به افزایش پرونده‌های مرتبط با مشکلات خانواده گفت: متأسفانه آمار ورودی پرونده‌های مرتبط به امور خانوادگی به دیوان عالی کشور در سال ۱۴۰۱ به بیش از ۱۷ هزار پرونده رسید، گرچه موضوع همه این نوع پرونده‌ها طلاق نبوده، اما این حجم از ورودی پرونده با موضوع اختلافات خانوادگی شایسته جامعه ما نیست.
رئیس دیوان عالی کشورگفت: متأسفانه آمار ورودی پرونده‌های مرتبط به امور خانوادگی به دیوان عالی کشور در سال ۱۴۰۱ به بیش از ۱۷ هزار پرونده رسیده است.
اردبیل- وزیر راه و شهرسازی گفت: سرعت گرفتن پروژه‌های نهضت ملی مسکن ضروری بوده و لازم است با پیگیری‌ها مشکلات متقاضیان در پرداخت و تامین تسهیلات مربوطه کمتر شود.
حجت‌الاسلام عظیمی زندگی‌اش را وقف مردم و تبلیغ کرده است. خودش می‌گوید خیلی از روزها ۲۴ساعته درحال پیگیری مشکلات مردم است و از اینکه مبلّغ است خوشحال است. این گفتگو درباره «تبلیغ» است...
کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و خوزستان از استان‌هایی بودند که استاندار ویژه منصوب از سوی رئیسی در آن‌ها برکنار شدند. بررسی‌ها نشان می‌دهد هدف رئیسی از دادن اختیارات ویژه به این استانداران، شتاب دهی به روند توسعه و اجرای سریع پروژه‌های عمرانی استان بوده، اما به مرور خود این استانداران، به بخشی از مشکلات استان تبدیل شده و دولت ترجیح داده آن‌ها را برکنار کند.
مهدی تاج عصاره ساختار مدیریتی در این کشور است. یعنی اگر کسی از شما بخواهد با ذکر یک مثال بگویید وضعیت مدیریتی در ایران به چه صورت است کافی است بگویید: مهدی تاج! فردی که خرابکاری می‌کند، ناموفق است و پرونده‌های مفتوح دارد، اما در عین حال می‌تواند با اعتماد به نفس کامل بیاید جلوی دوربین بنشیند، قیافه حق به جانب بگیرد، خودش را حلال مشکلات بنامد و به دیگران توهین کند
سرپرست دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ شهرداری تهران، مدافع سیاست‌های این کمیسیون در حوزه شهرسازی است. او گفت: کمیسیون ماده ۵ با سیاست حل مشکلات شهر و گره‌گشایی از کار مردم، تسهیل در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر در شش ماه اخیر یعنی از اول فروردین فعالیت‌هایش را سرعت داده است. همکاران ما و اعضای کارگروه فنی و همین‌طور اعضای کمیسیون با وقت‌گذاری بسیار خوب و با کار‌های شبانه‌روزی به کار سرعت بخشیده؛ به طوری که تقریبا می‌توانیم بگوییم نسبت به گذشته سرعت کار دبیرخانه بیش از چهار برابر شده ا
اردبیل- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با سیاست انقباضی و تورم بسیار بالا در تکمیل پروژه‌های عمرانی دچار مشکلات عدیده ای است.
شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به بازدید از محله اسدی در ناحیه یک و بررسی مشکلات و نیازهای این محله، از تصویب برخی مصوبات این بازدید و ابلاغ آن به حوزه‌های مربوطه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ