وزارت ورزش با لحاظ کردن المپیکی بودن رشته بوکس و حساسیت بیشتر نهادهای بین المللی نسبت به این رشته باید تمام مراحل برای تعیین رئیس جدید را طبق اساسنامه دنبال کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جود بلینگام سهمیه غیراروپایی رئال بود ولی باشگاه مادریدی از او خواست با گرفتن گذرنامه ایرلندی، به عنوان سهمیه اروپایی ثبت شود. اقدامی که مراحل قانونی نهایی خود را طی می کند.
رئیس‌جمهور روسیه قانونی را در خصوص روبل دیجیتال به امضا رساند.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: به دلیل اینکه روال قانونی برای انتخاب اعضای هیات رئیسه بوکس طی نشده نمی‌توان رای‌گیری کنیم.
اینگونه بازرسی‌ها با رعایت موازین قانونی، شرعی و حفظ حریم خصوصی افراد انجام می‌شود و بدیهی است که در این راستا بازرسی زندانیان زن صرفا توسط مامورین زن صورت می‌گیرد. همچنین برخلاف ادعا‌های مطرح شده، در این بازرسی‌ها، هیچگونه تصویری ثبت و ضبط نمی‌شود و با رعایت تمام پروتکل‌ها، بازرسی بدنی انجام می‌شود. طرح ادعا‌هایی مبنی بر روال بازرسی‌ها با برهنه کردن افراد در ادامه پروژه سیاه‌نمایی از ایران در خارج از کشور است که متاسفانه در داخل نیز عده‌ای با بیگانگان همنوایی می‌کنند و همان سخنان تکرار می‌شود.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: طرز کار بانک مرکزی و وجاهت قانونی این مجموعه در اجرای پروژه ریال دیجیتال در جلسه این کمیسیون بررسی شد.
در آمریکا، روال حقوقی روشنی وجود دارد مبنی بر اینکه فسیل‌های کشف‌شده در زمین‌های خصوصی به مالک زمین تعلق دارند و می‌توانند به صورت قانونی تجارت شوند.
حداد عادل: وقتی در قانون اساسی برای حل مسائل کشور ساز و کار‌های قانونی پیش بینی شده و وجود دارد و آن ساز و کار‌ها استقرار پیدا کرده اند، چه دلیلی دارد ما مسائل را اینطور، مسائلی که حل آن‌ها احتیاج به بحث‌های کارشناسی و دقیق و ظریف دارد، این‌ها را به رفراندوم بگذاریم، این مسائل در هر سطحی که باشند، در قانون اساسی ما جایگاه تصمیم گیری آن مشخص است، رفراندوم روال عمومی و متعارف اداره کشور‌ها در هیچ جای دنیا نیست، رفراندوم در کشور‌ها یک امر استثنایی است، حالا ممکن است در یک کشوری بیشتر رفراندوم کنند و در یک کشوری کمتر، اما به صورت کلی، رفراندوم در کشور‌ها وقتی پیش می‌آید که سازوکار‌های موجود جواب گو نباشد.
دادستانی اسپانیا امروز شکایت رسمی باشگاه رئال مادرید از بارسلونا به خاطر پرونده نگریرا را قانونی و معتبر دانست.
مرد جوان به نام مستعار خشایار در یک رستوران واقع در غرب تهران به کام مرگ فرورفته بود و روز گذشته خانواده‌اش برای پیگیری روال قانونی پرونده به دادسرای جنایی تهران مراجعه کردند.
خانه کارگر تاکید کرد که روال قانونی ابطال مصوبه مزد را آغاز می‌کند.
وحیدی درباره اینکه چرا لیست ساختمان‌های نا ایمن اعلام نمی‌شود، گفت: ساختمان‌های نا ایمن باید بررسی و ارزیابی شوند و سپس روال قانونی درباره این ساختمان‌ها طی شود. نباید با اعلام اسامی این ساختمان‌ها بی جهت وحشت در میان مردم ایجاد کرد.
براساس قانون حمایت از صنعت برق ۱۰ درصد مبلغ برق مصرفی در سقف ۶۶هزار میلیارد ریال تعیین می شود.مشترکان برق روستایی و عشایری مجاز و برق چاه‌های کشاورزی مجاز از شمول حکم این بند معاف هستند.
دولت معتقد است تکلیف قانونی خود را انجام داده و لایحه بودجه را تقدیم مجلس کرده است اما در مقابل مجلس بر این باور است که لایحه بودجه بدون انجام تشریفات قانونی مجلس و بدون لحاظ جداول و با تاخیر ارائه شده و حتی روال در انجام این مهم، نیز رعایت نشده است
بنا بر اظهارات رسمی مسئولان حوزه فضای مجازی بستن اینستاگرام فعلا به خاطر شرایط امنیتی بوده، ولی ادامه آن نیاز به مجوز قانونی دارد. مجوز قانونی یا باید طبق روال در کار گروه تعیین مصادیق مجرمانه صادر شود یا یک قاضی یا یک مرجع عالی ماننده شورای عالی فضای مجازی یا شورای عالی امنیت ملی درخواست آن را بدهد که تا الان چنین مجوزی در هیچ جا به تصویب نرسیده است.
رییس مرکز ملی فضای مجازی گفت: بستن اینستاگرام فعلا به خاطر شرایط امنیتی بوده ولی ادامه آن نیاز به مجوز قانونی دارد. مجوز قانونی یا باید طبق روال در کار گروه تعیین مصادیق مجرمانه صادر شود یا یک قاضی یا یک مرجع عالی ماننده شورای عالی فضای مجازی یا شورای عالی امنیت ملی درخواست آن را بدهد. تا الان چنین مجوزی در هیچ جا به تصویب نرسیده است. آن چیزی که منجر به محدودسازی دسترسی به پیام رسان های متا شده درخواست شورای امنیت کشور بوده و به شرایط خاص امنیتی کشور برمی گردد.
مصطفی میرسلیم درخواست کرده که بازداشت شدگان ناآرامی‌های باید در فاصله ۵ یا ۱۰ روز بعد از دستگیری اعدام شوند. البته گفته، منتها قوه قضائیه روال خودش را دارد و آیین دادرسی باید تکمیل شود. گویا او فراموش کرده یک سوزن به خود بزند و یک جوال‌دوز به دیگران! انگار او چنان غرق در فضای ناآرامی‌ها کشور شده که سریع‌تر از هر دادرسی قانونی خواهان اعدام دیگران است، اما فرزند خودش تنها گول خورده؛ همین منافقین گول‌اش زده‌اند!
قاضی پرونده با بیان اینکه جلسه در راستای جرای ماده ۳۶۹ از قانون آیین دادرسی کیفری برای محاکمه متهم قبادلو آغاز می‌شود، از تعدادی از افسران نیروی انتظامی که به عنوان شاهد حادثه در دادگاه حاضر شده بودند خواست تا اظهارات خود را ارائه کنند.
وزارت ورزش با لحاظ کردن المپیکی بودن رشته بوکس و حساسیت بیشتر نهادهای بین المللی نسبت به این رشته باید تمام مراحل برای تعیین رئیس جدید را طبق اساسنامه دنبال کند.
باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که با هر کس به وینیسیوس جونیور، ستاره این تیم، توهین کند به صورت قانونی برخوردار خواهد کرد.
رئییس سازمان پزشکی قانونی گفت: موضوع حضانت طفل در پرونده های طلاق از موارد مهمی است که توسط قضات ارجاع و در بخش روانپزشکی بررسی می شود.
بانک مرکزی در واکنش به چرایی محرمانه شدن اسامی بدهکاران بانکی زیر ۱۰۰میلیارد تومان اعلام کرد: با پیشنهاد بانک مرکزی به شورای پول و اعتبار، مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال به عنوان آستانه تسهیلات و تعهدات مشمول قانون بودجه تعیین شد. علی‌رغم برخورداری از اعتقاد راسخ به لزوم بهره‌گیری از اصل شفافیت، با محدودیت‌هایی در عرصه عمل مواجه ایم.
بانک مرکزی در واکنش انتقدات محرمانه شدن اسامی بدهکاران بانکی زیر ۱۰۰میلیارد تومان اعلام کرد: با پیشنهاد بانک مرکزی به شورای پول و اعتبار، مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال به عنوان آستانه تسهیلات و تعهدات مشمول جز نخست از بند «د» ذیل تبصره (۱۶)  قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور تعیین شد. علی‌رغم برخورداری از اعتقاد راسخ به لزوم بهره‌گیری از اصل شفافیت، با محدودیت‌هایی در عرصه عمل مواجه ایم.
معاون دفتر سلامت روان وزارت بهداشت می‌گوید: «اگر افراد می‌خواهند از مشاوره آنلاین پزشکی استفاده کنند حتما به این موارد دقت کنند که این سایت خاص آیا مجوز فعالیت دارد یا نه و اگر دارد باید از سازمان‌هایی مثل وزارت بهداشت، سازمان نظام روانشناسی یا سازمان بهزیستی باشد. در واقع هیچ سازمان دیگری نیست که صلاحیت صدور فعالیت پزشکی در حوزه سلامت در هر شکل آن را داشته باشد.»
کشف یک کیلو تریاک در معده زن مسافر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ