نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین گفت که مسکو روابط خوب بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی را تشویق می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده روسیه در سازمان‌ های بین المللی مستقر در وین امروز هشدار داد: هر روز که از سرگیری مذاکرات می‌ گذرد، ما به نقطه بی‌ بازگشت نزدیک می‌ شویم.
میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی گفت: ما نیاز داریم که ایالات متحده از سیاست خصمانه خود در قبال روسیه دست بردارد و پس از آن پیش نیاز‌هایی برای صحبت در مورد پیمان استارت جدید وجود خواهد داشت.
اولیانوف در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کرد که روسیه مصصم است مذاکرات برای تکمیل مذاکرات برجام در اسرع وقت انجام شوند.
اولیانوف گفت: ایران و همچنین روسیه و چین آماده نهایی کردن یک تصمیم تقریباً کاملاً توافق شده برای بازگشت به پارامتر‌های اصلی توافق هسته‌ای هستند
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین خبر داد که نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی فردا آغاز می‌شود و برنامه هسته‌ای ایران از جمله مواردی است که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
اولیانوف در حساب کاربری‌اش در توییتر «جو بایدن» و «دونالد ترامپ»، روسای جمهور فعلی و سابق آمریکا را باعث پیشروی برنامه هسته‌ای ایران دانسته است.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین اعلام کرد کشورهای غربی به دلیل اشتباهات محاسباتی خود، اراده سیاسی لازم برای ادامه مذاکرات وین ندارند.
نماینده روسیه در سازمان‌ های بین المللی در وین امروز تصریح کرد که کشورهای غربی برای نهایی کردن مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی آمادگی ندارند.
نماینده روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی در وین امروز با انتشار پیامی تصریح کرد: دخالت آمریکا در امور داخلی ونزوئلا هم شکست خورد؛ آیا واشنگتن درس می گیرد؟
نماینده روسیه در وین گفت: به نظر می‌رسد که تروئیکا و آمریکا تمایل دارند به سمت «پلن بی» حرکت کنند. این رویکرد اشتباهى بزرگ است.
نماینده روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی در وین امروز اعلام کرد: ایران اخیرا چند بار برای نهایی کردن برجام اعلام آمادگی کرده و به درستی اعلام کرده که توپ در زمین غربی هاست.
نماینده روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی در وین امروز اعلام کرد: ایران اخیرا چند بار برای نهایی کردن برجام اعلام آمادگی کرده و به درستی اعلام کرده که توپ در زمین غربی هاست.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی اعلام کرد که مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، فردا (پنجشنبه) به روسیه سفر می‌کند.
نماینده روسیه نزد سازمان های بین المللی در وین می گوید زمان توافق بر سر ایجاد منطقه امن در اطراف نیروگاه زاپروژیا نامشخص است.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین از دیدار معاونان وزرای خارجه ایران و روسیه خبر داد.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در صفحه توییترش نوشت: از نظر بنده، هدف احیای برجام [توافق هسته‌ای]در نیمه دوم ماه نوامبر حاصل خواهد شد. هیچ بهانه‌ای برای از مسیر خارج شدن توافق هسته‌ای وجود ندارد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌شده در عربستان به ایران بازگشت/ نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی گفت که انتظار دارد مذاکرات رفع تحریم‌ها از اواسط ماه نوامبر (اواخر آبان) از سر گرفته شود.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی گفت که انتظار دارد مذاکرات رفع تحریم‌ها از اواسط ماه نوامبر (اواخر آبان) از سر گرفته شود.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین، در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت که توافق پادمانی ایران در جلسه شورای حکام آژانس اتمی در حال بررسی است.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین یادآور شد که کشورهای غربی برای اولین بار با تبعات تحریم های خود علیه کشوری دیگر روبرو می شوند.
اولیانوف گفت: از «پیش‌نویس اتحادیه اروپا» اطلاعی ندارم. متن روی میز توسط همه شرکت‌کنندگان در گفتگو‌های وین تهیه شده است. اتحادیه اروپا هشتم اوت تنها چند اصلاحیه در آن ارائه کرد.
اولیانوف به نقل از وزارت خارجه روسیه افزود که کمیسیون مشترک برجام به هماهنگ کننده اتحادیه اروپا اجازه طرح اظهارات این چنینی را نداده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ