ریکاردو ساپینتو با روحیه خوب تیمش را برای مسابقه حساس با مس رفسنجان آماده می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره تیم ملی آرژانتین از شور و حال هواداران ایرانی تعجب کرده است،
تشکیل شورای ائتلاف و شورای وحدت و آنچه این دو شورا در انتخابات سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۰ پشت سر گذاشتند به خوبی گویای انتظار هر یک برای در دست گرفتن یا حفظ قدرت تاثیرگذاری و تصمیم‌گیری در بین اصولگرایان است. در سکوت بسیاری از چهره‌ها و گروه‌های سنتی اصولگرا می‌توان این استدلال را شنید که حالا که صدای نقد‌ها از «شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی» بلند شده، چرا راهبری و تصمیم‌سازی نباید حق شورای وحدت باشد.
در حالی که بیش از ۲۴ ساعت از پایان شورش گروه نظامی واگنر در روسیه می‌گذرد، دبیر کل سازمان ملل اعلام کرد که تحولات در روسیه را با نگرانی دنبال می‌کند.
یک سرباز اوکراینی در حال خوردن پاپ‌کورن در حالی که همه چیز را در روسیه تماشا می کند!
بر اساس اسناد فاش شده ایالات متحده و گزارش مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی، کیف به سرعت در حال تمام کردن مهمات برای سیستم‌های دوران شوروی خود است.
هواداران منچسترسیتی در بیرون از ورزشگاه تجمع کرده و به تشویق تیم محبوبشان پیش از آغاز دیدار رئال مادرید پرداخته‌اند.
ابتدا غذا را از روی اجاق بردارید و کناری قرار دهید تا کمی سرد شود. سپس از این راه‌حل‌ها استفاده کنید. چند تکه یخ را داخل ظرف حاوی سوپ یا خوراک پرچرب بریزید، سپس به سرعت آن‌ها را خارج سازید. اگر لازم بود، این کار را چند بار تکرار کنید. با انجام هر دو روش می‌بینید که هر بار مقداری چربی، روی برگ کاهو یا یخ، لایه می‌بندد.
حضور هواداران نساجی در تمرین روز پنجشنبه این تیم در ورزشگاه شهید وطنی، شور و حال متفاوتی به این تمرین داده بود.
حضور هواداران نساجی در تمرین روز پنجشنبه این تیم در ورزشگاه شهید وطنی، شور و حال متفاوتی به این تمرین داده بود.
هواداران مس کرمان همان شبی که جشن صعود این تیم به لیگ برتر را در فصل قبل برپا کردند، به خوبی می‌دانستند که در بازگشت به لیگ برتر چه سال سختی خواهند داشت.
حضور هواداران صنعت نفت آبادان شور و حال خاصی را به بازی این تیم با پرسپولیس بخشیده بود.
فرزاد حسینخانی سعی کرده با تزریق روحیه به همه اعضای تیمش، شور و حال متفاوتی از روزهای قبل در اردوی مس کرمان حاکم کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش شور اول کمیسیون تلفیق پیرامون کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور می پردازند. در همین حال، دقایقی پیش، رئیس جمهور برای دفاع از کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ وارد صحن علنی مجلس شورای اسلامی شد.
نخستین جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس در حالی روز شنبه ۱۷ دی ماه برگزار خواهد شد که دو نفر از اعضا این شورا درصدد جلوگیری از برگزاری این جلسه بودند!
یحیی گل‌محمدی می‌‌گوید تیمش باید پس از این بازی ریکاوری خوبی داشته باشد تا به مصاف گل‌گهر برود.
تمرین فرانسوی‌ها پیش از فینال با شور و حال جالب‌توجه شاگردان دشان همراه بود.
رسانه‌های لندن‌نشین در حالی مردم ایران را به کُشتار و جنگ داخلی دعوت می‌کنند که مقامات انگلستان علنا دستور سرکوب و برخورد تجمعات را صادر کرده و معترضان خیابانی را از قدرت قانون می‌ترسانند.
گزارش تصویری خبرنگار اعزامی خبرگزاری مهر از حال و هوای طرفداران تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از بازی با تیم ملی فوتبال آمریکا را مشاهده می‌کنید.
قهرمان کشتی دنیا گفت:‌ چند سالی شور و هیجان از کشتی دور بود، اما خوشبختانه این رشته در حال بازگشت به روزهای خوبش است.
این مقام مسوول در وزارت بهداشت به مبتلایان آنفلوآنزا توصیه کرد از مصرف مود غذایی پر چربی و شور بپرهیزند و بیشتر غذاهای آبکی حاوی سبزیجات و صیفی جات مصرف کنند.
اگر راه‌های بینابینی برای همگرائی و تلطیف مواضع و همراهی پیدا نشود، چشم‌انداز روشن نیست و نمی‌توانیم به آینده خوش بین باشیم. طیف وسیع گروه‌های میانه که گاهی از آن‌ها به طبقه متوسط یاد می‌کنند، هنوز خاموشند. تداوم ستیزه و تقابل، جامعه را در مسیر راه‌های نامعلوم قرار می‌دهد. برخی به علت غلبه شور و هیجان و البته نارضایتی و ناکامی‌های انباشته، همین وضع را می‌پسندند. در حالی که تجربه‌های ملت‌ها نشان می‌دهد که تداوم چالش و تقابل به زیان همه است.
تیم فوتبال مس کرمان در حالی عصر روز سه شنبه برابر گل گهر به میدان می رود که دو چهره خاص در ترکیب گل گهر برابر مس کرمان به میدان خواهند رفت.
گل زودهنگام کلانتری با ضربه سر زیبای فرناندس پاسخ داده شد تا بازی با شور و حال ادامه داشته باشد.
گل زودهنگام کلانتری با ضربه سر زیبای فرناندس پاسخ داده شد تا بازی با شور و حال ادامه داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ