گری لینه‌کر در تحلیل بازی ایران و انگلیس اظهارنظری جنجالی انجام داده و مدعی شد داور به خاطر نتیجه با ایران مهربان‌تر بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همزمان با تحرکات نظامی اخیر مشکوک آمریکا در مرزهای غربی عراق، مدیر مرکز رسانه‌ای و مطالعات راهبردی «رفد» هدف از این تحرکات نامعقول نظامی آمریکا را قطع خطوط تماس میان محور مقاومت دانست.
روزنامه البیان نوشت که پیروزی الشارجه برابر اتحاد کلباء، روحیه این تیم را پیش از دیدار با تراکتور افزایش داده است.
به کمک شش تصویری که نشان دهنده جاده‌های باریک و ترسناکی هستند، می‌توانید شخصیت خود را شناسایی کنید. رویکردهای روانشناسی شبیه این تصاویر اغلب به تحلیل‌های سریع برای مسائل پیچیده ختم می‌شوند. این روش‌ها بسیاری از افراد را به‌سمت خود جلب می‌کنند. به ویژه آن‌هایی که به دنبال حال خوب هستند.
حمید بی‌غم و محسن خبیری از دیدارهای مس سونگون _ پالایش نفت و آناصنعت قم _ سن‌ایچ ساوه گفتند.
در ادامه چند طرح جالب و دیدنی از شهر کرج در سال ۱۶۰۲ یعنی ۲۰۰ سال دیگر را از نظر هوش مصنوعی مشاهده خواهید کرد. این پیش بینی‌ها با تجزیه و تحلیل ابزار‌های تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی انجام شده و بدون شک دقیق نخواهد بود.
مهاجم اسبق استقلال به تحلیل شرایط فعلی این تیم پرداخت.
بستنی فروش های ترکیه که با شوخی کردن بستنی را تحویل می‌دهند، در واکنش با یک ایرانی عجول شوخی‌شان بی‌نتیجه ماند.
روزنامه سیاسی اجتماعی پرمخاطب تحلیل جالبی درباره لیگ بیست و دوم داشته و این لیگ را متعلق به جرزن ها دانسته است.
همسر فده والورده، ستاره رئال مادرید، که در آرژانتین خبرنگار فوتبالی بوده درباره علت فنی شکست سنگین رئال از منچسترسیتی توضیحات جالبی ارائه داد.
برخی فعالان در حوزه رمزارزها با سوءاستفاده از عنوان «صرافی» به ویژه در فضای مجازی، قصد تحصیل وجاهت و مشروعیت داشته و از این طریق نسبت به جلب اعتماد عمومی اقدام می‌کنند.
تحلیل جالب گواردیولا از بازی دیشب در خانه رئال
علیرضا پناهیان در یک برنامه تلویزیونی سوال جالبی مطرح کرد. او گفت:‌ «نماز که واجب تر است، چرا کسی نمی گوید نماز را اجباری کنیم! کسی به دنبال تحمیل عقیده نیست و بارها در روایات آمده دینداران باید با دلسوزی برخورد کنند نه با توهین و تمسخر و رفتار بد!»
این روز بحث‌های جالبی در فضای مجازی توسط تحلیل گران و فعالان قدیمی و تازه کار بازار به چشم می‌خورد، و آن این است که شاخص سال ۹۹ در محدوده ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد بوده و امروز هم به این عدد رسیده است و مقایسه قیمتی هم انجام می‌دهند که قیمت نماد‌ها در سال ۹۹ و اکنون چند بوده است. آیا شاخص ۲ میلیون واحدی مهندسی شده است؟
انریکز نگریرا در تحلیل داوری خود از برتری 6-1 تاریخی بارسا برابر پی‌اس‌جی به دو اشتباه داور به سود بارسا اشاره کرده بود.
این فرد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اقرار کرد و گفت که پس از جلب اعتماد فروشنده با ورود به اپلیکیشن رسیدساز جعلی و وارد کردن اطلاعات، یک رسید جعلی واریز به فروشندگان نشان داده و با بهانه‌هایی مثل اختلال در سامانه‌های پیامکی بانک‌ها با تحویل کالا به سرعت از محل دور شده است.
فرانکو باره سی اسطوره فوتبال ایتالیا پس از حذف ایران از جام جهانی، درباره عملکرد شاگردان کارلوس کی‌روش صحبت کرد.
رونالدو پس از مصاحبه توفانی اخیرش بر علیه منچستریونایتد، باعث خشم هم‌تیمی‌هایش شده و او امروز با بی اعتنایی عجیب برونو فرناندز در اردوی تیم ملی پرتغال روبرو شد. واکنش‌ها به این اتفاق جالب بود.
رونالدو پس از مصاحبه توفانی اخیرش بر علیه منچستریونایتد، باعث خشم هم‌تیمی‌هایش شده و او امروز با بی اعتنایی عجیب برونو فرناندز در اردوی تیم ملی پرتغال روبرو شد. واکنش‌ها به این اتفاق جالب بود.
شهاب از وقتی به زندان رفته بود توبه و با خودش عهد کرد که در کار‌های خیر قدم بردارد. شهاب در این سال‌ها ادامه تحصیل داد و مدرک لیسانسش را پشت میله‌های زندان گرفت؛ همزمان حفظ قرآن کریم را آغاز کرد، او وقتی می‌دید که هم‌سلولی‌ها و هم‌بندی‌هایش محکوم به قصاص هستند با اولیای دم آن‌ها تماس می‌گرفت و سعی می‌کرد آن‌ها را به بخشش راضی کند که در این کار نیز موفق شد و توانست رضایت چند خانواده را برای گذشت جلب کند.
پیشکسوت وزنه‌برداری ایران اتفاقات جالبی که در دوران قهرمانی و مربیگری خود پشت سر گذاشته را بازگو کرد و افتخار می کند که هر جا قدم گذاشته قهرمان تحویل داده است.
سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: مجرم پس از حضور در پلیس فتا پایتخت و مواجهه با شکات پرونده به جرم خود اقرار کرد و اظهار داشت پس از جلب اعتماد فروشنده و وارد کردن شماره کارت اعلامی در یک نرم افزار همراه بانک اصلی مشخصات شاکی را به دست می‌آوردم و با ورود به اپلیکیشن رسیدساز جعلی و وارد کردن اطلاعات وی یک رسید جعلی واریز به فروشندگان نشان می‌دادم و با بهانه‌هایی مثل اختلال در سامانه‌های پیامکی بانک‌ها با تحویل کالا به سرعت از محل خارج می‌شدم.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین ش/فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
ناصر پورمهدی، کارشناس فوتبال و مربی سابق تیم های لیگ برتری در تحلیل این مسابقات در 6 هفته سپری شده به نکات جالبی اشاره کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ