نواک جوکوویچ بعد از اولین برد در رولان گاروس یک پیام سیاسی نوشت که واکنش های زیادی در پی داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نواک جوکوویچ بعد از اولین برد در رولان گاروس یک پیام سیاسی نوشت که واکنش‌های زیادی در پی داشت.
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در پاسخ به پیام سردار قاآنی به حمایت های بی دریغ ایران از مقاومت فلسطین اشاره کرد.
وزیر امور خارجه درباره روند گفتگو‌های اخیر با آژانس اظهار کرد: بگذاریم من ارزیابی خودم را نگویم. دو روز پیش که با آقای بورل گفتگو داشتم وی شاید بعد از مدت‌ها و برای اولین بار براساس گزارشاتی که اتحادیه اروپا از آژانس دریافت کرده بود ابراز رضایت می‌کرد و می‌گفت روند، روند بسیار خوبی است.
این عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: تعابیر مختلفی می‌توان از ادبیات آمریکا در مورد راهکار سیاسی در مقابل ایران داشت که مهم‌ترین موضوع متاثر از نظام بین‌الملل و تحول جهانی در نظام بین‌الملل است. در نهایت آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که برجام را به نتیجه برسانند و زمان به نتیجه رسیدن را طولانی کنند. هدف آمریکا از برجام امتیاز گرفتن از ایران است. آن‌ها می‌خواهند برجام را به نفع خود تمام کنند و صحبت‌های سالیوان استراتژی جدید آمریکا است.
رئیس جمهور کشورمان پیامی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان به رئیس شورای عالی سیاسی یمن ارسال کرد.
با توجه به بهبود روابط سیاسی ایران با عربستان فدراسیون فوتبال عربستان پیامی را برای فدراسیون فوتبال ایران صادر کرد.
یامین پور با انتشار توییتی از حضور رحمان رضایی در کادرفنی تیم ملی انتقاد کرد. یامین پور در توییت خود، او را به مخالفت با جمهوری اسلامی متهم کرده بود. حالا در پی این اقدام معاون وزیر، موقتا از رحمان خواسته شده در اردوی تیم ملی شرکت نکند تا به این مسئله رسیدگی شود.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن پیام تبریکی به رئیس جمهور چین فرستاد.
حزب تمدن اسلامی در پی درگذشت حسن غفوری فرد، از فعالان سیاسی و مدیران اسبق نظام اطلاعیه صادر کرد.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت:حزب اتحاد ملت مانند دشمنان بیگانه ایران، از قبیل آمریکا، انگلیس و اسرائیل نمی‌خواهد پیام راهپیمایی عظیم مردم ایران را درک کند.
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان.
در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (چهارشنبه) جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباً منتشر می‌شود.
اگر قرار باشد یکی از عبرت‌های روز‌های تلخ و پرالتهاب پاییز ۱۴۰۱ را برای سیاستگذاری‌های پیش رو مورد توجه قرار دهیم، مساله حفظ مرجعیت نهاد‌های سیاسی در چهارچوب جمهوری اسلامی می‌تواند از شاخص‌ترین آن‌ها باشد. نهاد‌هایی که درصورت القای پیام ناکارآمدی‌شان به جامعه، تکرار وقایع تلخ و آشوب‌های داخلی پاییز ۱۴۰۱ دور از انتظار نخواهد بود.
رئیس جمهور سابق آمریکا در پیام تبریک سال نو میلادی، به رقبای سیاسی خود از جمله رئیس جمهور کنونی این کشور حمله کرد!
کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران در سومین مجمع گفت‌وگوی تهران که روز گذشته در مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت خارجه برگزار شد، از آمادگی تهران برای بازگشت به تعهدات هسته‌ای خبر داد.
مشارکت بسیار ضعیف ۸.۸ درصدی مردم تونس در انتخابات پارلمانی این کشور، به منزله یک زلزله سیاسی توصیف شده که پیام های واضح و آشکاری برای «قیس سعید» رئیس جمهور این کشور دارد.
این معامله با یک شرکت املاک و مستغلات سعودی است که قصد دارد هتل، ویلا و زمین گلف با برند ترامپ را به عنوان بخشی از پروژه ۴ میلیارد دلاری املاک در عمان بسازد.
شاه می‌خواست بگوید در مبارزه با فساد جدی است، اما مشخص نشد اگر قصد باز کردن فضای سیاسی را دارد چرا حکومت نظامی اعلام کرده و اگر قصد سرکوب دارد چرا از انتصاب ارتشبد غلامعلی اویسی فرماندار نظامی تهران در دقیقه ۹۰ منصرف شد و ارتشبد ازهاری را مأمور تشکیل دولت کرد؟
«مهدی المشاط» در پیام تسلیتی به رئیس جمهور ایران، حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) را محکوم و بر حمایت از دولت و ملت ایران در مقابل توطئه ها تاکید کرد.
محمد جمشیدی، معاون سیاسی رئیس دفتر رئیس جمهور در توییتر نوشت: پیام رئیسی از سمرقند تا نیویورک نظم عادلانه بین‌المللی از طریق چندجانبه گرایی اقتصادی است.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری ساعتی پیش از درخواست یکی از روسای ارشد اروپای غربی برای میانجی‌گری سیدابراهیم رئیسی در جنگ روسیه و اوکراین خبر داده بود، اما این مقام اروپایی کیست؟
حسین اسماعیل الصدر، از علمای شیعه عراقی در بیانیه‌ای اعلام کرد: از تمام طرف‌های سیاسی و بقیه طرف‌ها می‌خواهیم سلاح و تمام تنش‌ها را که به کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم عراق منجر شده است کنار بگذارند.
امروز جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
لطف اله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه هدف ما از استیضاح وزیر صمت، سیاسی نبود، گفت: دولت پیام مجلس مبنی بر اینکه اداره این وزارتخانه با وزیر کنونی امکان‌پذیر نیست را دریافت کرد. به همین جهت باید هرچه سریعتر لایحه تشکیل وزارتخانه های جدید را به مجلس ارائه و دو وزیر جدید را برای گرفتن رأی اعتماد معرفی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ