تیم دورهام که مالکیت آن را یک فوتبالیست سابق نام آشنا بر عهده دارد، دارای وضعیت عجیبی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ذوب‌آهن در دربی اصفهان با کمترین تغییر برابر سپاهان قرار خواهد گرفت.
هری ردنپ، سرمربی اسبق تاتنهام، در یادداشتی از منچستریونایتد به عنوان مدعی جدی قهرمانی فصل جدید لیگ برتر انگلیس نام برد.
قوانینی که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای کنترل رقم قرارداد فوتبالیست ها می گذارند نه تنها قابلیت اجرا و نظارت را ندارد بلکه باعث به وجود آمدن انواع قراردادهای زیرمیزی می شود.
تیم فوتبال سپاهان در لیگ بیست و دوم با ترکیب از ستاره‌های سرشناس و جوانانی که عطش موفقیت دارند، به دنبال موفقیت در سه جام است.
در یک بازی دوستانه بازیکنانی در تیم پیشکسوتان مقابل هنرمندان قرار گرفتند که بسیاری از آنها در باشگاه‌های لیگ برتر سمت مدیریتی دارند.
روزگاری تیم فوتبال فولاد خوزستان در شرایطی که چندین ستاره تاریخ فوتبال ایران را در ترکیب داشت، برای بقا می‌جنگید.
تیمی که اولین‌بار در تاریخ به فینال NBA رسید
رسانه‌های عربی در گزارشی مدعی شده‌اند که یک تاجر مصری به دنبال راه‌اندازی گران‌ترین باشگاه تاریخ فوتبال آمریکاست.
ناپولی 18 امتیاز بیشتر از تیم دوم یعنی لاتزیو دارد و از لحاظ تفاضل گل نیز شرایطش فوق العاده است اما با وجود اینکه 6 بازی به پایان سری آ مانده، هنوز فاتح اسکودتو نیست.
جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و ششم آرایش عجیبی به خود گرفت. دو تیم استقلال و سپاهان با امتیاز برابر و تفاضل گل برابر در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند. اما اگر لیگ همینجا پایان یابد سپاهان قهرمان است نه استقلال!
استقلال در شرایط مساوی ممکن است جام را به تیم سپاهان و پرسپولیس بدهد به این خاطر که این تیم ها در حال حاضر تفاضل گل بهتری نسبت به تیم ریکاردو ساپینتو دارند.
ناتس کانتی، صدرنشین لیگ ملی انگلیس امروز در دیداری حساس مقابل رکسهام قرار می‌‌قرار می‌گیرد؛ در حالی که هر دو تیم 100 امتیازی هستند و تنها تفاضل گل آنها را از هم جدا کرده است.
تیم ملی ایران با فوتبالی برتر ویتتام را برد تا صدرنشین گروهی شود که به همراه گروه چهار به گروه مرگ معروف بود
بایرن مونیخ با کسب شصت‌و‌هشتمین پیروزی خود در 108 بازی برابر اشتوتگارت رکورد بیشترین برد ثبت شده برای یک تیم مقابل تیم دیگر در تاریخ لیگ آلمان را ارتقا بخشید
نوع فوتبال بازی کردن آلومینیوم برابر رقبای مشهورش ، آدم را به وجد می آورد.
شاگردان ریکاردو ساپینتو با این پیروزی 26 امتیازی شدند و با توجه به توقف پرسپولیس برابر پیکان هم‌امتیاز این تیم شد و با تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند
افسانه چترنور، مهاجم ۲۴ ساله شهرداری سیرجان، طی هفت مسابقه در این فصل، ۱۱ گل برای این تیم به ثمر رسانده تا سبب صدرنشینی این تیم سیرجانی با تفاضل گل بهتر نسبت به خاتون بم شود.
یک رسانه ژاپنی از دست کم گرفتن کاستاریکا توسط بازیکنان تیم ملی کشورشان خبر داده و عنوان کرده که در اتوبوس بحث بر سر تفاضل گل بوده است!
یک رسانه ژاپنی از دست کم گرفتن کاستاریکا توسط بازیکنان تیم ملی کشورشان خبر داده و عنوان کرده که در اتوبوس بحث بر سر تفاضل گل بوده است!
تیم فوتبال خیبرخرم آباد با تساوی خانگی برابر خوشه طلایی به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.
فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام حالا در هفت دیدار اخیر خود فقط چهار امتیاز به دست آورده و نکته مهم، سه شکست پیاپی فولادی‌ها برابر نساجی، گل‌گهر و ملوان است که باعث شده تا قرمزپوشان اهوازی به لطف یکی، دو تفاضل گل بهتر در رتبه دهم جدول جا خوش کنند
در صدر جدول بوندسلیگا یونیون برلین با ۲۰ امتیاز قرار دارد و فرایبورگ با ۱۸ امتیاز دوم است و تیم‌های بایرن مونیخ و بوروسیادورتموند با ۱۶ امتیاز و بر مبنای تفاضل گل در رده های سوم و چهارم هستند.
شاگردان یحیی گل‌محمدی 15 امتیازی شدند اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسب به گل‌گهر، در رده دوم جدول قرار گرفتند. تیم سپاهان نیز با 13 امتیاز در رده چهاردهم جدول باقی ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ