سرنوشت صعودکنندگان از گروه F جام جهانی ممکن است به تفاضل گل کشیده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراکش در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی زنان توانست تاریخ سازی کند.
کاپیتان تیم ملی استرالیا آمادگی خود را برای حضور در بازی های این تیم در جام جهانی اعلام کرد.
با پیروزی 1-0 فیلیپین مقابل نیوزیلند وضعیت جدول گروه A جام جهانی 2023 زنان پیچیده شد.
پرامیدترین جام جهانی برای تیم ملی ایران به گونه‌ای رقم خورد که آخرین مسابقه مرحله گروهی بی‌انگیزه‌ترین بازی ایران در تاریخ جام‌های جهانی شد.
فیفا در آستانه تصویب طرح مورد علاقه هواداران برای اولین جام جهانی ۴۸ تیمی است.
فیفا در جام جهانی ۲۰۲۲ در مجموع ۴۴۰ میلیون دلار به ۳۲ تیم حاضر در قطر پاداش داد که سهم نایب قهرمان ۳۰ میلیون، تیم سوم ۲۷ میلیون، تیم چهارم ۲۵ میلیون، تیم‌های پنجم تا هشتم ۱۷ میلیون، نهم تا شانزدهم ۱۴ میلیون و تیم‌های حذف شده در مرحله گروهی ۹ میلیون دلار بوده است. این اعداد را مقایسه کنید با نخستین قهرمان جام جهانی که در تاریخ پاداش دریافت کرد؛ جام جهانی ۱۹۸۲، قهرمانی ایتالیا و ۲ میلیون دلار جایزه!
جام جهانی به مرحله یک چهارم رسیده است،مرحله ای که یک تیم غریبه به نام مراکش دارد که برای انتقام از تاریخ سال 2022را انتخاب کرد.
مراکش در روز پایانی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 برگی جدید از تاریخ را به نام خود زد.
هاجیمه موریاسو، سرمربی ژاپن، بعد از صعود به مرحله یک‌هشتم به عنوان صدرنشین گروه گفت می‌خواهد بهترین نتیجه ژاپن در تاریخ جام جهانی را رقم بزند.
ولید الرکراکی، سرمربی مراکش، بعد از صعود تیمش به عنوان تیم اول گروه F گفت بازیکنانش با شایستگی نام‌شان را در تاریخ ثبت کردند.
تیم ملی با کی‌روش به جام جهانی رفت. دو باخت به دست آورد آن هم درست جلوی امریکا و انگلیس. بدترین باخت تاریخ ایران در جام جهانی را رقم زد و در حالی که همه نتایج گروه به نحوی رقم خورده بود که ایران می‌توانست با ۴ امتیاز راهی دور بعد شود، نتوانست از پس ماموریت بربیاید. او رویای صعود به دور حذفی در جام جهانی ۳۲ تیمی را برباد داد.
تیم‌های ملی فرانسه و استرالیا در پایان رقابت‌های گروه D جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر جواز حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی را به‌دست آوردند.
تیم ملی قطر با قبول شکست در بازی پایانی دور گروهی، بدون امتیاز از جامی که میزبان آن است کنار رفت.
میزبان جام‌جهانی 2022 با شکست در سومین بازی مرحله گروهی بدون کسب امتیاز کنار رفت تا بدترین نتیجه میزبان در تاریخ این تورنمنت رقم بخورد.
تیم ملی فوتبال ایران در یکی از مهم‌ترین دیدارهای تاریخ خود در بازی سوم مرحله گروهی به مصاف آمریکا می‌رود تا بتواند برای نخستین بار در تاریخ جواز صعود به دور حذفی را کسب کند.
پس از برد تیم ملی ایران مقابل ولز، شانس ایران برای تاریخ سازی و صعود از مرحله گروهی افزایش پیدا کرده است.
تیم ملی فوتبال ایران، سنگین‌ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد.
تیم ملی فوتبال ایران سنگین ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد
برزیل و پرتغال با پیروزی در نخستین مصاف خود در جام‌جهانی رکوردها را جابجا کردند. برزیل بازهم به نباختن در مرحله گروهی ادامه داد و ۱۶بازی است که نباخته! رونالدو نیز با گلزنی پنجمین جام‌جهانی است که گل می‌زند
دیدار بین تیم‌های آلمان و ژاپن که اولین بازی گروه E جام‌جهانی ۲۰۲۲ بود با پیروزی تاریخی سامورایی‌های آبی پایان یافت.
تیم ملی ایران طی پنج حضور قبلی خود در جام جهانی نمایش های متفاوتی در بازی آخر دور گروهی داشته است.
گروه F لیگ اروپا را باید عجیب ترین گروه تاریخ رقابت‌های باشگاهی این قاره نامید.
اندونزی با هدایت سرمربی ایرانی خود برای اولین بار در تاریخ به مرحله گروهی جام ملت های آسیا صعود می کند.
نبرد استقلال و شاهین در مرحله گروهی جام باشگاه های تهران درسال 64، یکی از بازی های خوب این دهه به شمار می رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ