نماینده تندرو اسرائیلی به همایشی در شهر حیفا حمله و تلاش کرد تا این همایش را به هم بزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده آمریکا در سازمان ملل معتقد است که گروه «واگنر» مستقل از دولت روسیه عمل نمی‌کند.
یک نماینده پارلمان لبنان به حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت خبرنگاران در مرز لبنان با فلسطین اشغالی واکنش نشان داد.
یک نماینده پارلمان لبنان به حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت خبرنگاران در مرز لبنان با فلسطین اشغالی واکنش نشان داد.
نماینده اتحادیه اروپا در فلسطین پس از بازدید از شهر جنین در شمال کرانه باختری، حملات اخیر رژیم صهیونیستی علیه این منطقه را دردناک توصیف کرد.
رحیمی جهان آبادی، نماینده مجلس در واکنش به انتقادات محقق داماد، روحانی سرشناس او را آخوند دو ریالی خطاب کرد!
این جزئیات جدید، حاوی اطلاعاتی درباره همکاری منافقین با داعش برای اجرای عملیات در مجلس است. در این حمله ۱۷ نفر از هموطنان به شهادت رسیدند./منبع: صدا و سیما
جلیل رحیمی جهان آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به طالبان هشدار جدی داد.
منابع فلسطینی از وخامت حال یکی از نمایندگان فلسطینی در پی حمله نظامیان صهیونیست خبر می‎‌دهند.
این سیاسی‌کاری با هدف جلب توجه رسانه‌ای و کسب رأی در انتخابات دوره آتی مجلس بروز یافت و در مصادیق متعددی از جمله طرح استیضاح وزیر صمت برای بار دوم سر زد و فضای حاکم بر روابط دولت و مجلس را به سمتی برد که طرح هشدار نسبت به پرهیز از حاشیه‌ها و توصیه به همکاری و هم‌افزایی قوا از سوی عالی‌ترین مقامات کشور را ضروری ساخت و البته از سوی بسیاری از نمایندگان و مسئولان شنیده شد.
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل گفت: شورای امنیت باید اقدام تروریستی هفته قبل رژیم صهیونیستی را در حمله به ساختمانی مسکونی در دمشق محکوم کند.
ونیسلاوسکی با تاکید بر اینکه حمله اوکراین به خاک روسیه حتی با استفاده از سلاح‌های اهدایی کشور‌های غربی قانونی است، گفت: تمام تاسیسات نظامی روسیه که در جنگ علیه اوکراین نقش دارند، اهداف نظامی قانونی هستند.
محمدمهدی فروردین می‌گوید: برخی ورزشکاران، ذات‌شان، ذات خرابی است و هر کاری با آن‌ها بکنید و حتی احترام هم به آن‌ها بگذارید، قدرنشناسی آن‌ها به قوت خود، باقیست.
یوسفی گفت: رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف‌ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است.
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای امنیت ملی تأکید کرد: هبر معظم انقلاب فرمودند که بنده به مذاکرات خوشبین نیستم، اما مذاکرات را متوقف نکردند چرا که برخی می‌گفتند اگر مذاکره کنیم به نتایج خوبی می‌رسیم؛ برجام نشان دهنده درستی سخن رهبر بود و مردم فهمیدند که این مذاکرات نتیجه‌ای ندارد.
خلاصه‌ای از انتقادات امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی از حمید سجادی
غلامرضا منتظری گفت: این ایام چنین اتفاق‌هایی می‌افتد؛ بله، تهاجم به دفتر ما هم صورت گرفته است. نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته تهاجم که چند کوکتل مولوتف انداختند و بنر ورودی را آتش زدند. وی درباره این‌که آیا مشخص شده است این افراد چه کسانی بودند، بیان کرد: دستگاه‌های نظارتی پیگیر این موضوع هستند.
ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مراکز گروه‌های دموکرات، کومله و حزب پاک در اقلیم مورد حمله قرار گرفته و آسیب‌های جدی دیده اند.
امیر علی اکبری بعد از شکست‌هایی که در مسابقات سازمان وان چمپیون شیپ به دست آورده حالا با کمک علیرضا استکی روز‌های جدیدی را شروع کرده و این بار به سنگاپور می‌رود تا دومین برد پیاپی خود را در این رقابت‌ها به دست بیاورد.
محمدتقی نقدعلی گفت: می‌گویند آزادی نیست، اگر آزادی نبود شما هر هفته پشت تریبون نمی‌رفتید تا هرچه که دلتان بخواهد مطرح کنید و هر جمعه شاهد یک فتنه باشیم.
مصری خطاب به نماینده چابهار با بیان اینکه «از دغدغه جنابعالی ممنونیم اما نیروی انتظامی در همه دنیا باید مقتدرانه به وظیفه خود عمل کند»، اظهار کرد: الان هم مردم عزیز نیروی انتظامی دل نگران و ناراحت هستند از اینکه که نیروی انتظامی دارد مقداری با تساهل کار را از پیش می‌برد.
نقدعلی خطاب به رییس جمهوری بیان کرد: آقای رییس جمهور به این وزیر بگویید که به حوزه کاری خودش همچون میراث فرهنگی رسیدگی کند نه اینکه شب و روز مشغول توییت بازی باشد آن هم توییت‌های که مربوط به حوزه کاری خودش نیست.
نماینده مردم تهران در پایان افزود: در صورتی که هر گروه ضد انقلاب بخواهد چنین تصمیمی‌ بگیرد که در جهت تجزیه طلبی و اغتشاش در ایران اقدامی بخواهد انجام دهد قطعا سپاه پاسداران با شدت بیشتری متقابلا دشمن را سرکوب خواهد کرد.
امیرحسین زارع در دسته فوق‌سنگین کشتی آزاد گفت:با سوءاستفاده از ما دنبال خریدن رأی مردم هستند. بعد از اینکه در جهانی طلا گرفتیم، نماینده آمل اعلام کرد که ما دو قطعه زمین به ساروی و زارع اهدا کردیم که مردم خوشحال شدند درحالیکه این طور نبود. فقط خواستم برای مردم شفاف‌سازی کنم؛ اینکه کسی با سوءاستفاده از ما برای آینده خودش کرسی و رأی مردم را می‌خرد. ۱۳ ماه از آن زمان گذشته، نه ما زمین را دیدیم و نه اتفاقی رخ داده. ما به عشق مردم تلاش می‌کنیم.
مالک شریعتی نیاسر، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با انتشار توئیتی به تشریح سه فرضیه پیرامون حمله به سلمان رشدی پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ