نقدعلی خطاب به رییس جمهوری بیان کرد: آقای رییس جمهور به این وزیر بگویید که به حوزه کاری خودش همچون میراث فرهنگی رسیدگی کند نه اینکه شب و روز مشغول توییت بازی باشد آن هم توییت‌های که مربوط به حوزه کاری خودش نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تهران در مجلس در توئیتی با بیان اینکه معاون وزیر کشور در حال تدارک توهین و حمله به نمایندگان است نوشت: رفتار غیر اخلاقی و ناشیانه معاون سیاسی وزارت کشور بر خلاف توصیه رهبری مبنی بر همدلی سه قوه است و مسلما تحمل نخواهد شد.
نماینده مردم تهران در مجلس در توئیتی با بیان اینکه معاون وزیر کشور در حال تدارک توهین و حمله به نمایندگان است نوشت: رفتار غیر اخلاقی و ناشیانه معاون سیاسی وزارت کشور بر خلاف توصیه رهبری مبنی بر همدلی سه قوه است و مسلما تحمل نخواهد شد.
نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: مردم استان اعم از شیعه و سنی از حملات تروریستی به محافظان امنیت برائت جسته و انزجار خود را اعلام کرده اند.
رحیمی جهان آبادی، نماینده مجلس در واکنش به انتقادات محقق داماد، روحانی سرشناس او را آخوند دو ریالی خطاب کرد!
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: حمله به هواپیمای مسافربری ایران لکه ننگی برای آمریکاست و به خوبی دروغ‌گویی مقامات این کشور در زمینه حقوق بشر را نشان می‌دهد.
این جزئیات جدید، حاوی اطلاعاتی درباره همکاری منافقین با داعش برای اجرای عملیات در مجلس است. در این حمله ۱۷ نفر از هموطنان به شهادت رسیدند./منبع: صدا و سیما
جلیل رحیمی جهان آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به طالبان هشدار جدی داد.
بررسی‌های دولت، حتی پیش از طرح ادعا از سوی آن نماینده انجام و نتایج نیز به نهاد‌های نظارتی اعلام شد. این امر نشان می‌دهد که دولت، فارغ از فراز و فرود‌های سیاسی و جنجال‌های جناحی، بر مبارزه با فساد و رانت اهتمام ویژه دارد و به هیچ قیمتی حاضر نیست از کنار ادعا‌ها یا مواردی از این دست بگذرد.
این سیاسی‌کاری با هدف جلب توجه رسانه‌ای و کسب رأی در انتخابات دوره آتی مجلس بروز یافت و در مصادیق متعددی از جمله طرح استیضاح وزیر صمت برای بار دوم سر زد و فضای حاکم بر روابط دولت و مجلس را به سمتی برد که طرح هشدار نسبت به پرهیز از حاشیه‌ها و توصیه به همکاری و هم‌افزایی قوا از سوی عالی‌ترین مقامات کشور را ضروری ساخت و البته از سوی بسیاری از نمایندگان و مسئولان شنیده شد.
میرسلیم، نماینده تهران در مجلس در سخنانی به دولت روحانی حمله کرد. نماینده تهران گفت: ۹۰ درصد علتِ کاهش اعتماد عمومی به نظام، دولتِ حسن روحانی بود و نقش سرنگون کردن هواپیمای اوکراینی خیلی کم بود!
ونیسلاوسکی با تاکید بر اینکه حمله اوکراین به خاک روسیه حتی با استفاده از سلاح‌های اهدایی کشور‌های غربی قانونی است، گفت: تمام تاسیسات نظامی روسیه که در جنگ علیه اوکراین نقش دارند، اهداف نظامی قانونی هستند.
دو نماینده مخالف سنگال روز دوشنبه به دلیل حمله فیزیکی به یک همکار زن در پارلمان به شش ماه زندان محکوم شدند.
یوسفی گفت: رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف‌ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است.
خلاصه‌ای از انتقادات امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی از حمید سجادی
غلامرضا منتظری گفت: این ایام چنین اتفاق‌هایی می‌افتد؛ بله، تهاجم به دفتر ما هم صورت گرفته است. نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته تهاجم که چند کوکتل مولوتف انداختند و بنر ورودی را آتش زدند. وی درباره این‌که آیا مشخص شده است این افراد چه کسانی بودند، بیان کرد: دستگاه‌های نظارتی پیگیر این موضوع هستند.
ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مراکز گروه‌های دموکرات، کومله و حزب پاک در اقلیم مورد حمله قرار گرفته و آسیب‌های جدی دیده اند.
مصری خطاب به نماینده چابهار با بیان اینکه «از دغدغه جنابعالی ممنونیم اما نیروی انتظامی در همه دنیا باید مقتدرانه به وظیفه خود عمل کند»، اظهار کرد: الان هم مردم عزیز نیروی انتظامی دل نگران و ناراحت هستند از اینکه که نیروی انتظامی دارد مقداری با تساهل کار را از پیش می‌برد.
رضازاده درباره طرح سناریو‌هایی مبنی بر این‌که این حادثه برای کشته شدن مهدی هاشمی طراحی شده بود؟ گفت: آقای هاشمی در همان سلولی زندانی بود که در آن حمله شروع شده و آتش سوزی صورت گرفت.
«مسعود پزشکیان»، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه‌ حضور در مسجدی در تبریز، از سوی فردی مورد حمله‌ قرار گرفت.
مهدی پزشکیان: پدرم عصر پنجشنبه برای شرکت در یک مجلس ترحیم به مسجد رسول الله تبریز مراجعه کرده بود. زمانی که نوحه خوان از حضور پزشکیان به عنوان نماینده مردم نام برد و از او تعریف کرد، فرد معلوم الحالی در داخل مسجد واکنش نشان داد، ولی صاحب عزا اجازه اهانت نداد و او را دعوت به آرامش کرد.
نماینده مردم تهران در پایان افزود: در صورتی که هر گروه ضد انقلاب بخواهد چنین تصمیمی‌ بگیرد که در جهت تجزیه طلبی و اغتشاش در ایران اقدامی بخواهد انجام دهد قطعا سپاه پاسداران با شدت بیشتری متقابلا دشمن را سرکوب خواهد کرد.
امیرحسین زارع در دسته فوق‌سنگین کشتی آزاد گفت:با سوءاستفاده از ما دنبال خریدن رأی مردم هستند. بعد از اینکه در جهانی طلا گرفتیم، نماینده آمل اعلام کرد که ما دو قطعه زمین به ساروی و زارع اهدا کردیم که مردم خوشحال شدند درحالیکه این طور نبود. فقط خواستم برای مردم شفاف‌سازی کنم؛ اینکه کسی با سوءاستفاده از ما برای آینده خودش کرسی و رأی مردم را می‌خرد. ۱۳ ماه از آن زمان گذشته، نه ما زمین را دیدیم و نه اتفاقی رخ داده. ما به عشق مردم تلاش می‌کنیم.
مالک شریعتی نیاسر، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با انتشار توئیتی به تشریح سه فرضیه پیرامون حمله به سلمان رشدی پرداخت.
وحید جلال زاده، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگوی تفصیلی با شبکه العالم پیرامون آخرین وضعیت مذاکرات وین و برجام، هدف از سفر بشار اسد به تهران، آتش سوزی هفته گذشته در پارچین، مذاکرات ایران و عربستان در بغداد و ... توضیحاتی داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ