پورقاز می‌گوید همچنان برای دعوت شدن به تیم ملی برای جام جهانی امیدوار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران گفت: قبل از سفر تیم ملی بسکتبال به روسیه مشخص می‌شود که در مسابقات جهانی می‌توانم به تیم ملی کمک کنم یا خیر.
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت، حضور در تورنمنت چهارجانبه روسیه اهمیت زیادی دارد و می‌تواند به حضور پرقدرت ایران در جام جهانی فوتبال ساحلی کمک کند.
حمید مطهری معتقد است مربیان دیگری هم می‌توانند به کادرفنی تیم ملی اضافه شوند و در این مسیر دشوار به تیم کمک کنند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که تیمش با تمام توان و انگیزه به مصاف میزبان مسابقات کافا خواهد رفت، گفت: حضور تماشاگران قرقیزستانی در بازی فردا می‌تواند به جذابیت این دیدار کمک کند.
مربی تیم ملی والیبال گفت: شاید در سال المپیک تیم‌ها کمتر دست به جوانگرایی می‌زنند، اما سوال من این است کدام بازیکن باتجربه دیگری بود که می‌توانست در پست‌هایی که ما ضعف داشتیم به تیم کمک کند؟
مربی تیم دانشگاه آزاد گفت: سوپر لیگ کاراته در سطح فنی خوبی برگزار شد ولی می‌توان با برنامه ریزی بهتر، لیگی پویا و جذاب برای کمک به تیم ملی داشته باشیم.
مربی تیم دانشگاه آزاد گفت: سوپر لیگ کاراته در سطح فنی خوبی برگزار شد ولی می‌توان با برنامه ریزی بهتر، لیگی پویا و جذاب برای کمک به تیم ملی داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران گفت: بازیکنان جوان می‌توانند به تیم ملی کمک کنند و تمام کشورهای صاحب نام دنیا هم در این مسیر قرار دارند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان جوان می‌توانند به تیم ملی کمک کنند و تمام کشورهای صاحب نام دنیا هم در این مسیر قرار دارند. استفاده از بازیکن جوان تاوان دارد.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال‌سیتی انگلیس پس از پشت سر گذاشتن دو آسیب دیدگی طولانی‌مدت، گفت: آماده دعوت به تیم ملی هستم و می‌توانم در دو یا سه جام جهانی برای ایران بازی کنم.
هافبک تیم ملی به آینده این تیم با حضور امیر قلعه نویی خوشبین است و می گوید تجربه این مربی به کمک ایران خواهد آمد.
کاپیتان تیم والیبال شهداب یزد با کنایه تاکید‌ کرد که همواره پشت سر افراد موفق حرف زیاد است.
بهتزین گلزن هاکی آسیا و جام جهانی آفریقای جنوبی گفت: با وجود این که تا ۴۰ سالگی می‌توانم ورزش حرفه‌ای را دنبال کنم، اما به دلیل بی‌مهری‌ها ترجیح می‌دهم دیگر در هاکی نباشم.
بابک مرادی می گوید با اینکه آلومینیوم تیم خوبی است اما آنها برای کسب سه امتیاز وارد زمین خواهند شد.
بازیکن واموس اندونزی گفت: با توجه به سوابق خوب وحید شمسایی، او قطعاً می‌تواند به تیم ملی کمک کند.
سرمربی ایرانی تیم ملی والیبال بانوان عراق گفت: تجربه خوبی است تا دانشی را که در این سال‌ها داشتم به زنان کشور عراق انتقال بدهم و به رشد والیبال بانوان عراق کمک کنم.
مهاجم اسبق تیم ملی و پرسپولیس مدعی است که تیم ملی می‌توانست نمایش بهتری در قطر داشته باشد و صعود از این گروه غیرممکن نبود.
سرمربی تیم بسکتبال ایران نوین گفت: با توجه به اینکه تیم ملی در بازی رفت مسابقات انتخابی جام جهانی مقابل استرالیا، پایاپای پیش رفت، می‌توان به کسب نتیجه مقابل این تیم در بازی برگشت، امیدوار بود.
سرمربی تیم بسکتبال کاله گفت: تیم ملی به یک مربی مثل بچیروویچ نیاز داشت چون او می‌تواند کمک بزرگی برای تیم باشد و راه‌حل‌های سریعی برای مشکلات تیم ارائه کند.
کارشناس فوتبال با بیان این که تیم ملی هنوز در خط دفاعی ضعف‌هایی دارد گفت: کی‌روش از برگزاری دیدارهای اردوی اتریش درس‌های خوبی گرفت که می‌تواند در آینده به این تیم کمک کند.
محمود شجاعی معتقد است که در صورت رسیدن پیشنهاد دستیاری کی‌روش برای برادرش مسعود، او می تواند به تیم ملی کمک کند.
هافبک تیم ملی فوتبال گفت: دو هفته دیگر تمرینات گروهی را شروع می‌کنم و بعد از فیفادی می‌توانم به تیم ملی کمک کنم.
همیشه سعی کردم آزاده باشم. این کار به خاطر رای نیست. من به میرشاد ماجدی رای دادم. به عنوان یک انسان می‌توانم تصمیم بگیرم.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد که کنترل تفکرات دچکو، پاسور آرژانتین می‌تواند به پیروزی‌مان در بازی فردا کمک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ