برخی از منتقدان معتقد بودند که تخریب این صخره راحت‌ترین کار برای مقامات چین بود و آن‌ها می‌توانستند اقدامات مؤثرتری را برای جلوگیری از رفتن گردشگران بر لبه این پرتگاه انجام دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توزیع شیر در مدارس از اوایل دهه ۸۰ آغاز شد و در سال ۱۳۹۶ با افزایش قیمت لبنیات قطع شد و اینگونه بود که با وجود تمام تلاش‌ها در یک دهه گذشته سرانه مصرف شیر دوباره کاهش یافت.
زنگ خطر سالخوردگی جمعیت کشور به صدا در آمده و حالا در لبه پرتگاه سیاه چاله جمعیتی ایستاده ایم.
شایعات درباره آیفون ۱۵ پرومکس همچنان در فضای آنلاین جریان دارد. اکنون اخبار جدید حاکی از آن است که احتمالا آیفون ۱۵ نازک ترین لبه ها را میان دستگاه های این شرکت خواهد داشت.
سرپرست مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت نسبت به وقوع «ابربحران سالخوردگی» در کشور هشدار داد.
باکو به دنبال آن است تا ارتباطی زمینی با نخجوان ایجاد کرده و دیگر برای دستیابی به این منطقه نیازمند عبور از خاک جمهوری اسلامی ایران نباشد. ایران صراحتاً نسبت به تغییر مرز‌ها و جغرافیای منطقه هشدار داده و مخالفت خود را با ایجاد این مسیر زمینی اعلام کرده است.
کاربران عرب زبان در توئیتر در خصوص موضوعات مهم فلسطین از جمله روز زمین و نابودی رژیم صهیونیستی از درون پست‌هایی را منتشر کردند.
موسسه رتبه‌بندی فیچ گزارش داد، آلمان و ایتالیا تا پایان سال به علت افزایش تورم وارد رکود می‌شوند، آمریکا نیز معرض یک رکود و انگلیس در رکود قرار دارد.
اکنون بسیاری می‌پرسند که آیا ما شاهد لحظه افول گوگل یا اصطلاحا لحظه‌ی «کداکِ گوگل» هستیم؟ این اصطلاح در واقع به مرگ برند معروف غول دوربین سازی آمریکایی (Kodak) با رواج دوربین‌های دیجیتالی اشاره دارد. اگر چه این تعبیر، اغراق آمیز است، اما مطمئناً نگرانی سرمایه‌گذاران برای آینده گوگل به عنوان یک شرکت که هسته اصلی آن موتور جستجوی آن است، بیراه نیست.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: این نیروی با عزمی راسخ و با استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و صنعت‌گران جوان ایرانی می‌کوشد تا در آینده‌ای نه چندان دور بتواند در لبه دانش هوایی ایستاده و بار دیگر شعار ما می توانیم را تحقق بخشد.
یک حساب کاربری در توئیتر ادعا می کند سری آیفون ۱۵ با نمایشگرهایی یکسان با آیفون ۱۴ عرضه می شود. همچنین این دستگاهها لبه های نازک تر و گوشه های خمیده خواهند داشت.
تیم فوتبال پرسپولیس که صدرنشین رقابتهای لیگ برتر است در مرحله یک شانزدهم جام حذفی برابر تیمی گمنام از دسته اول با مشکل مواجه شد و پس از تساوی در ۱۲۰ دقیقه با پنالتی حریف را شکست داد.
«سد چم‌شیر» که آن را «گتوند ۲» نیز نامیده‌اند، روی سازند نمکی گچساران ساخته شده؛ همان سازندی که «سد گتوند» در شمال خوزستان را از «شاهکار ملی» به «فاجعه ملی» تبدیل کرد. این‌بار نگرانی از شور شدن رودخانه زهره و شوره‌زار شدن شرق خوزستان است.
بانک فدرال آلمان در گزارش ماهانه خود اعلام کرد که رشد اقتصادی آلمان در دو فصل آینده کاهش می‌یابد.
کارشناسان و پژوهشگران حوزه فناوری هشدار می‌دهند که متاورس می‌تواند توسط دولت‌ها و برای شستشوی مغزی مردم استفاده شود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش در لبه فناوری قرار دارد و تهیه، تولید و ساخت همه تجهیزات مورد نیاز ارتش، متکی به توان داخلی است.
شکست‌های غیرمنتظره دو کشتی‌گیر طلایی ایران در مسابقات ۲۰۲۱ اسلو حسابی آنها را بهت‌زده کرد.
یوونتوس در دیداری خانگی برابر بنفیکا با نتیجه 2-1 شکست خورد.
صندوق بین‌المللی پول به کشورهای اتحادیه اروپا در مورد کسری بودجه و نسبت بدهی هشدار داد.
اقتصاد روسیه قرار نیست به گونه‌ای سقوط کند که تلاش‌های جنگی کرملین را مجبور به توقف کند. با این وجود، روسیه با رکود شدید، مشکلات طولانی ناشی از کاهش کیفیت زندگی و امید کمی برای بازگشت سریع اوضاع به وضعیت قبلی مواجه خواهد شد.
مشاور فرمانده کل قوا در امور ارتش گفت: قدرت دفاعی قابل مذاکره نیست و به هر میزان که لازم باشد، آن را افزایش می‌دهیم و به هیچ وجه با کسی درباره آن صحبت نمی‌کنیم.
سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی آذربایجان، گفت: همه باید به ساعی کمک کنیم تا تکواندوی ایران به روزهای خوب خود بازگردد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان اینکه صنایع دفاعی به عنوان صنایع پیشتاز و پیش رو در لبه‌ی فناوری حرکت می‌کنند،گفت: نیروهای مسلح نسبت به پشتیانی از زیرساخت‌های کشور تعهد دارند.
باید دید گل محمدی هشدار‌های دستیارش را جدی می‌گیرد یا اعتماد ویژه یحیی گل محمدی به این دروازه‌بان او را تبدیل به تافته جدابافته پرسپولیس می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ