رییس کمیته داوران فیفا اعلام 24 دقیقه وقت اضافه برای دو نیمه ایران و انگلیس را تایید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال وضعیت این باشگاه را بحرانی دانست و گفت: استقلال دچار یک بحران ناخواسته شده که بیرون آمدن از آن بسیار مشکل است.
شاید در قرن بیستم اگر تصمیم اشتباهی گرفته می‌شد و زمان از دست می‌رفته هزینه از دست رفتن زمان به اندازه ۵ تا ۱۰ سال از دست دادن زمان بود، اما اکنون، اگر زمان را از دست بدهید، ممکن است فرصت از دست رفته دیگر امکان بازگشت یا رقابت را نداشته باشد. به همین دلیل است که تصمیمات باید به هنگام و عقلانی گرفته شود تا زمان را از دست ندهیم. ما دیگر فرصتی برای اشتباه نداریم. در هر تصمیمی که دولت‌ها می‌گیرند، مردم چاره‌ای برای تطابق خود با این تغییرات ندارند و زمانی که تصمیم تغییر می‌کند، یک هزینه بازگشت نیز به جامعه تحمیل می‌شود.
مانوئل نویر که امیدوار بود زودتر از آنچه انتظار می‌رفت بتواند به میادین برگردد در جدیدترین معاینه پزشکی دریافت که زمان بازگشتش به فوتبال طولانی‌تر از آنچه گمان می‌کرد خواهد بود.
برای احیاء برجام و برداشتن تحریم‌ها دو فرصت داشتیم که هر دو فرصت از دست رفت. یکی اواخر اسفند ۹۹ یا اوایل ۱۴۰۰ بود که به دلیل انتخابات ریاست جمهوری خواسته شد که در دولت سیزدهم انجام شود و فرصت دیگر اواسط سال گذشته زمانی که بورل سفری به تهران کرد و مذاکراتی انجام داد، نتیجه این مذاکرات را با طرف آمریکایی صحبت کرد و آقای باقری به قطر رفتند و شرایط تغییر کرد و آن فرصت هم از دست رفت.
سیاوشی می‌گوید‌: خشونت‌های وسیعی برای بحث حجاب به وجود آمد که می‌توانست با یک عذرخواهی به پایان برسد و برای بهبود شرایط تلاش بشود، اما فرصت از دست رفت و متاسفانه هنوز هم اجبار و تحکم در حال ادامه پیدا کردن است. من نمی‌دانم این سیاست برای جلب رضایت کدام بخش از جامعه است؟ هنوز آن سیاست و استراتژی که در آن برخورد صلح‌آمیز همراه با احساس امنیت باشد اتخاذ نشده است.
پنالتی از دست رفته میلان مقابل ناپولی، یک قانون جالب داوری را نشان داد.
پنالتی از دست رفته بوکایو ساکا مقابل وستهم در حساس‌ترین زمان ممکن در کورس قهرمانی لیگ برتر ضربه سختی به امیدهای آرسنال برای قهرمانی وارد کرد.
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به احتمال حذف اینت یم از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل مشکلات مالی گفت: این اتفاق یک رسوایی بزرگ برای فوتبال ما خواهد بود.
امسال، سال عجیبی بود. بسیاری را می‌دیدی که در خیال یا اقدام رفتن بودند. درسی یا کاری، فرقی نمی‌کند. برای مهاجرت، باید حداقل یک مدرک زبان در دست داشت. آیلتس از آن مدارکی است که روی سنگ بگذاری، آب می‌شود. همه جا آن را می‌پذیرد و کارتان راه می‌افتد.
ایران نوشت: در تجمع غیرقانونی جمعه اخیر که پس از اظهارات تفرقه‌انگیز امام جمعه مسجد مکی صورت گرفت، فیلمی از حضور زنان به‌اصطلاح معترض بلوچ منتشر شد که با لهجه تهرانی شعار می‌دادند. جالب اینکه برخی از این افراد حتی لباس سنتی زنان بلوچ را هم بر تن ندارند و صرفاً یک چادر سیاه پوشیده‌اند. لهجه غیربومی این زنان که تعدادشان اندک و کمتر از انگشتان دو دست بود، به‌گونه‌ای بود که تعجب کاربران فضای مجازی را در پی داشت.
حدود ۲ ساعت بعد از ورزش زمانی طلایی برای بازگرداندن ذخیره گلیکوژنی تخلیه شده بدن است، بنابراین لازم است در سریع‌ترین زمان ممکن تجدید ذخایر گلیکوژنی صورت گیرد و شناخت مواد غذایی با شاخص گلایسمی بالا کمک می‌کند تا فرد ورزشکار در ساعات اولیه بعد از ورزش، انتخاب‌های بهتری جهت بازگرداندن ذخایر گلیکوژنی از دست رفته خود داشته باشد.
رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه خودرو پیشانی کار سازمان است، گفت: زیان به خودروسازان که حدود ۱۵۰ هزار میلیارد تومان و با احتساب سود از دست رفته بین ۲۳۰ تا ۲۴۰ هزار میلیارد تومان می‌شود.
این استاد دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر اینکه نبود، ثبات و امنیت اقتصادی یکی از مهم‌ترین دلایلی است که امروز ما موج مهاجرت روبرو هستیم، ادامه داد: بالاخره فردی که دارای مهارت است و سرمایه لازم را نیز دارد، در جایی مشغول به فعالیت می‌شود که اولا ثبات داشته و دوما شرایط لازم برای فعالیت را داشته باشد، در زمینه کشاورزی، ایران با بحران کم آبی و خشکسالی روبرو بوده و با معضل فرونشست زمین و از بین رفتن حاصلخیزی خاک روبرو هستیم این موضوعات نیز باعث می‌شود که کشاورزان ایرانی برای ادامه فعالیت در ایران، انگیزه خود را از دست بدهند.
متهم گفت: من به خانه عمویم رفت‌وآمد زیادی داشتم. زمان رفت‌وآمدهایش را هم می‌دانستم. از طرفی او خیلی به من اعتماد داشت. تمام کارهایش را من انجام می‌دادم و فکر نمی‌کردم که کسی به من شک کند. با اینکه کلید داشتم باید صحنه‌سازی می‌کردم. قفل در را تخریب کردم و برای دزدی به خانه‌اش رفتم. سه بار این سرقت‌ها را انجام دادم. یک لباس یک دست مشکی هم خریدم تا شناسایی نشوم و لو نروم.
مصدومیت شدید گاوی در جریان بازی بارسا و بیلبائو ممکن است به قیمت از دست رفتن جام جهانی برای او تمام شود.
مصدومیت شدید گاوی در جریان بازی بارسا و بیلبائو ممکن است به قیمت از دست رفتن جام جهانی برای او تمام شود.
مصدومیت شدید گاوی در جریان بازی بارسا و بیلبائو ممکن است به قیمت از دست رفتن جام جهانی برای او تمام شود.
نخستین بار نیست که برای ایجاد مکان‌هایی برای اعتراض در تهران تلاش می‌شود. بعد از اعتراضات سال ۹۶ شورای شهر تهران با دو فوریت شهرداری تهران را ملزم به تعیین مکان‌ها برای اعتراضات مردمی کرد. مصوبه‌ای که با ۱۷ رأی به تصویب رسید.
آیا وزیر ورزش منابع از دست رفته و زیان فوتبال و سازمان لیگ در ماجرای تبلیغات محیطی استقلال را جبران و پرداخت خواهد کرد؟ آیا حمایت نهاد مسوولی در این کشور پیدا می‌شود که به کلاهبرداری های یک دلال تبلیغات خاتمه بدهد؟
شاگردان الهامی نمایش خوبی مقابل تیم پرستاره سپاهان داشتند اما دست خالی از زمین خارج شدند.
شاگردان الهامی نمایش خوبی مقابل تیم پرستاره سپاهان داشتند اما دست خالی از زمین خارج شدند.
سنگربان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید بازیکنان این تیم مصمم به جبران امتیازات از دست رفته هستند.
از آمادگی جسمانی این فوروارد اروپایی خبری در دست نیست اما اگر او مراحل بدنسازی فصل را پشت سر گذاشته باشد، احتمالا در دومین بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان برای دقایقی به میدان خواهد رفت
موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه یک دستگاه پرچمدار جدید در بازار جهانی است. این دستگاه که در بازار جهانی موتورولا اج ۳۰ اولترا و در بازار چین موتورولا اج X30 پرو نام دارد، قرار است در تاریخ ۲ آگوست در چین عرضه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ