مهدی طارمی با به ثمر رساندن دو گل در بازی مقابل انگلیس، بهترین گلزن تیم ملی ایران در جام جهانی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است مهدی طارمی می‌تواند حداقل 5،6 سال دیگر در سطح اول فوتبال جهان بازی کند.
مهدی طارمی بعد از دریافت جایزه بهترین گلزن فصل سوپر لیگ پرتغال تاکید کرد که از هر گلی که زده لذت برده است.
ماریو ژاردل برزیلی که بهترین گلزن خارجی تاریخ پورتو محسوب می‌شود، ابراز امیدواری کرد که طارمی با ماندن در این باشگاه، رکورد او را بشکند.
ماریو ژاردل برزیلی که بهترین گلزن خارجی تاریخ پورتو محسوب می شود، ابراز امیدواری کرد که طارمی با ماندن در این باشگاه، رکورد او را بشکند.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو برای ثبت بهترین فصل دوران ورزشی خود و همچنین قرار گرفتن در جمع سه گلزن برتر خارجی پورتو تنها به چند گل دیگر نیاز دارد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو برای ثبت بهترین فصل دوران ورزشی خود و همچنین قرار گرفتن در جمع سه گلزن برتر خارجی پورتو تنها به چند گل دیگر نیاز دارد.
مهدی طارمی در شب پیروزی پورتو در لیگ پرتغال گلزنی کرد تا امیدهای این تیم برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت با بنفیکا زنده بماند.
روزنامه اوجوگو در گزارشی به موضوع رکوردشکنی مهدی طارمی و ثبت پنجاهمین گل او در لیگ برتر پرتغال پرداخته است.
مهدی طارمی با ۲۲ گل در تمامی رقابت‌ها بهترین گلزن این فصل پورتو است. مهاجم ایرانی آخرین بار در دیدار با استوریل گلزنی کرد و از آن بازی تاکنون نتوانسته است در امر گلزنی موفق باشد.
برترین بازیکنان هجومی هر قاره با حضور مهدی طارمی از ایران در جمع برترین های آسیا
پس از سپری کردن چهار بازی بدون گل زده، طارمی روزه گلزنی خود را باز کرد و روزنامه اوجوگو نیز آن را با جمله معروف رونالدو مقایسه کرده است.
باشگاه پورتو با «فران ناوارو» مهاجم اسپانیایی تیم ژیل ویسنته به توافق رسید و این بازیکن از فصل آینده به تیمی اضافه می‌شود که در حال حاضر مهدی طارمی بهترین گلزن آن است.
باشگاه پورتو با «فران ناوارو» مهاجم اسپانیایی تیم ژیل ویسنته به توافق رسید و این بازیکن از فصل آینده به تیمی اضافه می‌شود که در حال حاضر مهدی طارمی بهترین گلزن آن است.
طارمی برترین گلزن ۲۰۲۲ آسیا شد+جدول
مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی ایران بهترین گلزن سال ۲۰۲۲ در قاره کهن به شمار می‌رود.
کیلیان امباپه بالاخره توانست به سلطه روبرت لواندوفسکی پایان دهد و بهترین گلزن اروپا در طول یک سال میلادی شود. در این فهرست، مهدی طارمی در رتبه پنجم ایستاد.
پورتو در این فصل توانسته است بهترین عملکرد خود از حیث گلزنی در قرن کنونی را به ثبت برساند.
ادر لوسیانو معتقد است که ایران در بازی حساس مقابل امریکا با گلزنی ستاره‌های خط حمله خود پیروز می‌شود.
دور اول مرحله گروهی جام جهانی به پایان رسید و مهدی طارمی و پنج بازیکن دیگر با به ثمر رساندن ۲ گل در نخستین بازی خودشان را به عنوان مدعی تبدیل شدن به بهترین گلزن جام معرفی کردند.
ستاره گلزن فوتبال ایران در رده چهارم برترین گلزنان جام جهانی در پایان روز سوم مسابقات قرار گرفته است.
طارمی بهترین گلزن تاریخ ایران در جام‌جهانی شد
این طارمی با مهدی‌ای که چهار سال پیش در روسیه برای تیم ملی ایران در جام جهانی به میدان رفته، تفاوت‌های زیادی دارد. او حالا با ۲۰ میلیون یورو، گران‌قیمت‌ترین بازیکن ایرانی در دنیا ارزش‌گذاری شده، در کورس عنوان آقای گلی در لیگ پرتغال است و عنوان دهان‌پرکنی همچون برترین گل‌زن ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را هم یدک می‌کشد
طارمی بهترین گلزن ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد
اسلامی که سال گذشته با هفت گل بهترین گلزن نساجی بود و چهار پنالتی گرفت، و تبحرش در این زمینه را به رخ دیگران کشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ