وزارت کشور با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اقتدار و شکوه ایران اسلامی را مرهون تلاش‌های مجاهدانه جوانان برومند، بسیجی و انقلابی برشمرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس مسائل سیاسی گفت: افزایش توانمندی‌ها و اقتدار جمهوری اسلامی ایران منافع بسیاری از دولت‌های غربی را با خطر مواجه کرده است.
جمهوری اسلامی ایران، از معماران اصلی نظم جهانی جدیدی است که در حال شکل گیری است و امثال آقای حسین مرعشی با وجود این‌که می‌دانند تغییر نقشه «قرن جدید آمریکایی» به «قرن جدید آسیایی» بدون راهبرد حکیمانه مقاومت (جمهوری اسلامی) ممکن نبود، سعی می‌کند تا کشورمان را منفعل و ناتوان نشان دهد و حال آن که مقامات متعدد آمریکایی و صهیونیست بار‌ها اذعان کرده‌اند که اگر ورق تحولات برگشته، زیر سر ایران است.
با مرور برخی از اخبار از جمله بررسی اردوگاه منفقین در آلبانی این سوال مهم مطرح می شود که چه عاملی باعث شده است که شاهد تغییر رویکرد کشورهای غربی و عربی نسبت به سیاستهای بین المللی جمهوری اسلامی ایران باشیم؟چرا کشورهایی که تا دیروز حمایت تمام عیاری از برخی از دشمنان  مرز و بوم مانند گروهک تروریستی منافقین داشتند حاضر شدند با تغییر رویکرد وارد تعامل با جمهوری اسلامی ایران شوند؟
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: اقدام ارزشمند و افتخار آفرین نیروی دریایی و عملیات بی نظیر صورت گرفته از سوی آنها باعث افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملی شده است.
صحبت‌های امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم جشن بزرگ اقتدار؛ تکریم و استقبال رسمی از کارکنان ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سپاه بازوی قدرتمند پاسداری از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، حامی ملت، حافظ امنیت ملی و مایه عزت و اقتدار ایران عزیز است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ملت بزرگ و قدرشناس ایران هرگز نمی‌گذارد که مسیر شهدا متوقف شود، گفت: کشورمان امروز، مستقل و قوی است که مرهون ایثارگری و جان‌فدایی شهداست.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اقتدار دفاعی کشور به مدد اراده هم‌رزمانم در ارتش انقلابی و همدلی مومنانه نیروهای مسلح محقق شده و این انسجام نویدبخش سربلندی روزافزون ایران خواهد بود.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: حضور ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آب‌های دوردست تجلی اقتدار ملت بزرگ ایران است.
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی اعلام کرد: اجازه نمی‌دهیم هیچ خدشه‌ای به عظمت و اقتدار ایران اسلامی وارد شود
کنعانی گفت: اقدامات تحریمی اخیر اروپا و انگلیس علیه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسؤلان قضایی، نظامی، انتظامی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران نشان از استیصال، سرخوردگی و عصبانیت آنان از شکست فضاحت‌بار اخیر در ایجاد بی ثباتی در ایران برغم تلاش‌ها و هزینه‌های سنگین است.
امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: سپاه نقطه قوت در اقتدار جمهوری اسلامی ایران و بازدارندگی فعال در عرصه جنگ سخت و نرم است.
ارتش جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت نهم دیماه تاکید کرد: سوگند یاد می‌کنیم که عزت و اقتدار امت مسلمان ایران را با جانمان تضمین خواهیم کرد.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی بر ضرورت ایجاد ارتباط مؤثر میان روحانیون و جوانان تأکید کرد و گفت: روحانیت در کنار بیان مشکلات مردم، عزت و اقتدار ایران اسلامی سربلند را تبیین کنند.
رئیس دفتر مطالعات راهبردی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: پرچم کشورمان توسط دلاوران و تکاوران نیروی دریایی در دریاها و اقیانوس‌ها در اهتزاز است.
گناباد ـ فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز جمهوری اسلامی در قله اقتدار نظامی، دفاعی، سیاسی و امنیتی ایستاده است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار با جمهوری اسلامی دشمنی دارد زیرا جمهوری اسلامی ایران دژی مستحکم و محور اقتدار و امنیت در منطقه است و ضربه زدن به کشور و ساقط کردن ایران اسلامی خیال باطلی است که در ذهن دشمنان وجود دارد.
رئیس‌جمهور در ششمین نشست سران کشورهای عضو «سیکا» گفت: جمهوری اسلامی سیاست خارجی خود را بر پایه مفاهیم عدالت، اخلاق، آزادی و استقلال که ضامن رفاه و عزت ملت‌هاست، بنا نهاده است.
رئیس جمهور تاکید کرد: امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون ایستادگی ملت ایران و مجاهدت‌های شهیدان است.
رئیس جمهور تاکید کرد: امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون ایستادگی ملت ایران و مجاهدت‌های شهیدان است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نیروهای مسلح کشور به درجه‌ای از آمادگی، خودکفایی و بازدارندگی رسیده‌اند که هیچ کشوری جرأت تعرض به کشورمان را ندارد.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: امروز بخشی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون تولیدات و دستاوردهایی است که با تلاش دست‌اندرکاران صنعت دفاعی و نیروهای مسلح به دست آمده است.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: امروز دنیا در یک شرایط پیچیده قرار دارد و جمهوری اسلامی ایران توانسته است بین قدرت و اقتدار پیوند مستحکمی برقرار کند.
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، این مناسبت را به آزادگان سلحشور و خانواده‌های صبورشان تبریک گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ