رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: امروز دنیا در یک شرایط پیچیده قرار دارد و جمهوری اسلامی ایران توانسته است بین قدرت و اقتدار پیوند مستحکمی برقرار کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کشتی‌گیر ترکیه‌ای از مسابقات جهانی 2022 بلگراد تا آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی سه کشتی‌گیر ایرانی را شکست داده که تا اینجای کار فقط از بین آنها یک نفر توانست در جام‌جهانی انتقام شکستش را بگیرد.
جانشین فرمانده کل نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران، بسیج و سایر خادمان در عرصه دفاع کشور توانسته در دفاع از ایران اسلامی سر بلند باشند.
اقتصاد ایران با وجود محدودیت های مختلف تحریمی و با وجود مشکلات متعدد زیرساختی توانسته است رشد ۴ درصدی را در سال ۱۴۰۱ رقم بزند.
بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران با رکوردشکنی مهاجمی همراه بود که توانست اسم خود را به عنوان جوانترین بازیکنی ثبت کند که در یک مسابقه سه گل به ثمر می رساند.
علی اکبر صفایی گفت: ایران در حوزه آب های آزاد با حضور سپاه و ارتش توانسته امنیت ایجاد کند.
هندبال ایران در ۱۴ ماه اخیر توانسته است ۷ سهمیه جهانی و ۸ مدال را کسب کند.
تحریم‌های شدید، ایران را متوجه توانایی‌ها و نیروهای درونی خود کرد و در همین مدت تحریم‌ها، زمینه پیشرفت‌های بسیاری برای ایران مهیا شد و کشور ما توانست در زمینه‌های مختلف از جمله «علم و فناوری»، «پزشکی و بیولوژیک»، «هوا-فضا»، «هسته ای» و «نانو» به پیشرفت‌های شگفت آوری دست یابد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: رادیو داروهای تولیدی در داخل کشور امروز توانسته اند تراز کشور را در زمره پنج کشور اول دنیا قرار دهند.
میثم صالحی توانسته دوباره بهترین فرم خود را به دست بیاورد.
النا یکی از هفت بانوی منتخب کنگره بین المللی بانوان تاثیر گذار گفت: ایران را خیلی دوست دارم، خوشحالم که در این‌کنگره شرکت کردم و توانستم جایزه این کنگره را کسب کنم. مردم ایران همانند آداب و رسومی که دارند خونگرم و صمیمی هستند./ منبع: تسنیم
بررسی نمایه های بین المللی نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران در سایه سیاستگذاری های علمی توانسته جایگاه شایسته تولید علم را کسب کند و در این مسیر در جمع ۲۰ کشور برتر دنیا قرار گیرد.
نیما عالمیان تنها بازیکن ایرانی است که در رنکینگ جدید فدراسیون جهانی تنیس روی میز توانسته یک پله صعود داشته باشد.
سرانجام سوپرجام فوتبال ایران بین دو تیم استقلال و نساجی برگزار شد و قهرمان فصل گذشته لیگ برتر توانست فاتح این دوئل شود.
لیگ والیبال ایتالیا با رشد چشمگیر مخاطب، توانسته ۱۵.۴ میلیون هوادار را جذب خود کند.
تیم ملی تکواندوی پاکستان با هدایت یوسف کرمی توانست عنوان قهرمانی مسابقات بین المللی اورست نپال را به دست آورد.
رئیسی گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود همه دشمنی‌ها هرگز متوقف نشده و نمی‌شود و توانسته است مسیر پیشرفت و توسعه خود را ادامه دهد.
ژاپن با اجرای دقیق قوانین مالیاتی توانسته است درآمدهای مالیاتی خود را افزایش دهد به‌گونه‌ای که نسبت تولید ناخالص داخلی به مالیات در سومین اقتصاد جهان به ۳۲ درصد افزایش پیدا کرده است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خدای بزرگ را خاضعانه شاکریم که پدافند هوایی با برخورداری از جایگاه و نقش راهبردی و سرنوشت‌ساز در نیرو‌های مسلح و شبکه دفاعی کشور با هوشمندی و هوشیاری توانسته است امنیت پهنه‌ی آسمان ایران اسلامی را صیانت کند.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: شبکه دفاعی کشور توانسته امنیت پهنه آسمان ایران را صیانت کند و آمادگی‌های خود در پاسخگویی سریع به تهدیدات را از نمادهای قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی قرار دهد.
در عین حال، «برادران لیلا» و «زالاوا» در سطح بین الملل مورد توجه قرار گرفته‌اند، اما «موقعیت مهدی» تنها در فضای داخلی توانست موفق ظاهر شود و از این منظر شانسی برای موفقیت در جوایز اسکار ندارد؛ هرچند تاکنون در میان همه فیلم‌هایی که نام برده شده، گمانه زنی‌ها عمدتاً متوجه فیلم موقعیت مهدی است.
در عین حال، «برادران لیلا» و «زالاوا» در سطح بین الملل مورد توجه قرار گرفته‌اند اما «موقعیت مهدی» تنها در فضای داخلی توانست موفق ظاهر شود و از این منظر شانسی برای موفقیت در جوایز اسکار ندارد؛ هرچند تاکنون در میان همه فیلم‌هایی که نام برده شده، گمانه زنی‌ها عمدتاً متوجه فیلم موقعیت مهدی است.
در نشست مجازی گروه دوستی پارلمانی ایران و نیوزیلند تاکید شد که ایران با وجود تحریم‌ها توانسته است در حوزه‌های مختلف پیشرفت‌های مؤثری در زمینه تکنولوژی، صنعتی و پزشکی داشته باشد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیستمین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
چرا ۱۶ فیلم و چرا ۲۲ فیلم نه؟ همیشه قاعده جشنواره بر اساس یازده روز برگزاری جشنواره بوده است و با توجه به نوع تولیدات سینمای ایران از لحاظ کیفی حذف ۶ فیلم با مضرب ۱۱روز ( ۲۲ فیلم) نشان از یک تصمیم ناصواب دارد و می توانست باعث کاهش حواشی رایج بین فیلمسازان راه نیافته مسابقه شود!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ