بازی ایران و انگلیس امروز (دوشنبه) ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه «خلیفه» دوحه برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- دیدار دو تیم تراکتور با پرسپولیس باحضور ۷۰ هزار نفری هواداران در ورزشگاه یادگار امام تبریز درحال پیگیری است.
عیسی آل‌کثیر و احسان پهلوان به اردوی سپاهانی‌ها در ترکیه اضافه شده‌اند.
انتقاد شدید هواداران چلسی از حضور دو بازیکن سابق در مراسم رونمایی از پیراهن جدید تیم باعث شد باشگاه چلسی تصویر آنها را از رونمایی رسمی حذف کند.
باشگاه بارسلونا جزئیاتی از طرح مد نظر باشگاه برای استادیوم نوکمپ جدید را منتشر کرد. به گفته باشگاه این استادیوم بعد از تکمیل 105هزار نفر ظرفیت خواهد داشت.
هواداران و طرفداران تیم پرسپولیس پس از برتری تیم پرسپولیس مقابل نساجی که منجر به قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ بیست و دوم شد به خیابان‌ها آمدند و به جشن و شادی پرداختند. هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز پنجشنبه برگزار شد و تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی قاطع و با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید؛ و عنوان قهرمان این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد. با این نتیجه، پرسپولیس ۶۶ امتیازی شد و بالاتر از سپاهان و استقلال جام قهرمانی را از آن خود کرد.
از هفته سی ام لیگ برتر نساجی و پرسپولیس غروب امروز به مصاف یکدیگر می‌روند.
تصاویری از آتش‌بازی دیدنی هواداران دو تیم اشتروم گراتس و راپید وین حین برگزاری دیدار فینال جام حذفی اتریش منتشر شده است. این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود راپید وین به پایان رسید.
در درگیری‌های بین هواداران عمران خان و نیرو‌های پلیس پاکستان تاکنون ۳۳ افسر پلیس مجروح شده اند و تظاهرکنندگان زیادی بازداشت شده اند.
تصاویر هوایی هواداران عراقی را نشان می‌دهد که در بصره برای تماشای بازی پایانی جام خلیج فارس بین عراق و عمان جمع شده اند. ازدحام هواداران دستکم یک کشته و بیش از ۶۰ زخمی بر جای گذاشته است.
هواداران ژائیر بولسونارو رئیس جمهوری سابق برزیل روز یکشنبه به ساختمان‌های کنگره ملی (پارلمان)، دیوان عالی و کاخ ریاست جمهوری این کشور یورش بردند.
جمعی از هواداران تیم ملی فوتبال آمریکا که روز گذشته برای مشاهده بازی تیم کشورشان با تیم ملی فوتبال ایران به ورزشگاه الثمامه دوحه آمده بودند، از ملت فلسطین حمایت کردند.
شادی وصف ناپذیر هواداران تیم ملی آرژانتین پس از پیروزی دو بر صفر مقابل مکزیک از نگاه دوربین خبرنگار اعزامی مهر به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را مشاهده می‌کنید.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ولز در دور دوم از مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عصر جمعه (۴ آذر ۱۴۰۱) در ورزشگاه «احمدبن علی» قطر برگزار و با برتری دو بر صفر ایران به پایان رسید.
جمعی از هواداران تیم ملی فوتبال که برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ به قطر سفر کرده اند عصر چهارشنبه ( ۲ آذر ۱۴۰۱) با حضور در خیابان کورنیش دوحه به حمایت و تشویق بازیکنان تیم پرداختند.
در حالی که بهترین تیم‌های ملی از سراسر جهان به قطر آمده‌اند تا برای جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف هم بروند، هواداران تیم‌ها در هر سنی با رنگ‌های متفاوت برای تشویق پرشور و هیچانی آماده می‌شوند.
هواداران باشگاه فوتبال پاریسن ژرمن در بازی شب گذشته مقابل یک تیم از رژیم صهیونیستی، با برافراشتن پارچه نوشته هایی از ملت فلسطین و اهالی غزه حمایت کردند.
مهدی طارمی پس از پایان دیدار با بنفیکا حرکت جنجالی از خود نشان داد.
مهدی طارمی پس از پایان دیدار با بنفیکا حرکت جنجالی از خود نشان داد.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
پس از اعلام کناره‌گیری مقتدی صدر از تمامی فعالیت‌های سیاسی،اوضاع در عراق متشنج گزارش شده است و هواداران وی به ساختمان ریاست جمهوری حمله کردند.
هزاران نفر از هواداران مقتدی صدر رئیس جریان صدر در منطقه سبز بغداد نماز جمعه برگزار کردند. حدود یک ماه است که حامیان صدر در داخل و اطراف ساختمان پارلمان عراق تحصن کرده و خواستار انحلال آن هستند. جنبش صدر خواستار انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات زودهنگام است.
هزاران نفر دیگر در خارج از ورزشگاه جمع شدند و سپس به داخل زمین نفوذ کردند، جایی که برخی از تیرک دروازه‌ها بالا رفتند و زمین مسابقه را به اشغال خود درآوردند.
گروهی از هواداران دونالد ترامپ پس از انتشار اخبار مربوط به یورش اف‌بی‌آی به مارالاگو، در اطراف اقامتگاه او در فلوریدا تجمع کردند.
فیفا از یک شهر چادری رونمایی کرده که قصد دارد زمستان امسال میزبان هواداران جام جهانی در قطر به عنوان بخشی از تجربه "دهکده هواداران" در این مسابقات باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ