تیم ملی فوتبال جوانان ایران برای برگزاری دو بازی دوستانه راهی اردن شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان با کسب ۳ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز با اقتدار بعنوان قهرمانی جهان در کشور اردن دست یافت.
رئیس جمهور در پیامی ایستادن مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در سکوی نخست رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان جهان در اردن را به ملت بزرگ ایرن تبریک گفت.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان با کسب ۳ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز با اقتدار بعنوان قهرمانی جهان در کشور اردن دست یافت.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ايران با کسب 3 مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز بعنوان قهرمانی جهان در کشور اردن دست یافت.
گل‌گهر سیرجان یک هافبک تهاجمی ۲۰ ساله را به خدمت گرفت.
بیشتر اعضای تیم ملی جوانان کشورمان، از کشتی‌گیران گرفته تا کادرفنی، در حین برگزاری مسابقات جوانان جهان در اردن دچار مسمومیت شدند.
شاهرود- رئیس ورزش و جوانان شاهرود از برگزاری اردوی تیم ملی تکواندوی نونهالان کشور در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲۴ ورزشکار از سراسر کشور در این اردو حضور دارند.
بهترین پاسور مسابقات قهرمانی جوانان جهان ضمن ابراز علاقه به حضور در تیم ملی بزرگسالان ایران می‌گوید امیدوار است کسب عنوان قهرمانی دل همه مردم ایران را شاد کرده باشد.
در ترکیب اعزامی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2023، فردین هدایتی و امیررضا اکبری که سال گذشته به مدال‌های طلا و برنز رسیدند، دومین آسیایی جوانان خود را تجربه می‌کنند.
تیم ملی والیبال جوانان ایران مرحله گروهی مسابقات قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان را با پیروزی مقابل بحرین به پایان برد و صدرنشین ماند.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: نفرات اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا در اردن از آمادگی مطلوبی برخوردارند.
قائمشهر- تیم ملی کشتی آزاد جوانان با حضور ورزشکاران کشوری و استانی در قائمشهر اردو زده است.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران به زودی در یک تورنمنت جدید شرکت می کند.
در بازی تیم ملی اردن و تاجیکستان در رقابت‌های جوانان آسیا، بکر کمال کلبونی، مهاجم اردنی در ثانیه ۵ کارت قرمز گرفت. این یکی از سریع‌ترین اخراج‌های تاریخ فوتبال است.
جلسه آنالیز تیم ملی فوتبال جوانان ایران برای شناخت بیشتر از حریف امروز برگزار  شد.
تیم فوتبال جوانان ایران در اولین دیدار دوستانه در برابر تیم ملی اردن در استادیوم ملک عبدالله دوم شهر امان با دو گل شکست خورد.
در حالی که مسابقات کافا تورنمنتی برای به کار گیری جوانان در تیم ملی فوتسال زنان است اما سرمربی تیم ملی این ریسک را به جان نخریده و بازیکنان باتجربه را به اردو دعوت کرده است.
یکی از اتفاقات جالب اردوی اخیر تیم ملی حضور 11 بازیکن در رده سنی جوانان و امید در تمرینات بود.
یکی از اتفاقات جالب اردوی اخیر تیم ملی حضور 11 بازیکن در رده سنی جوانان و امید در تمرینات بود.
دارنده مدال برنز مسابقات بوکس قهرمانی آسیا گفت: ثوری می‌خواهد با تیم ملی جوانان به اسپانیا برود، اما کاش می‌توانست در اردن کنار تیم باشد.
دیدار ایران - نیکاراگوئه اگرچه بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود اما خبرنگاران می‌توانند با حضور در استادیوم آزادی این بازی را رصد و گزارش کنند.
قرار است تیم جوانان ایران با هدایت صمد مرفاوی هنگام برگزاری اردوی تیم ملی کنار بازیکنان تیم ملی حضور داشته باشند.
به نظر می‌رسد تیم جوانان از هر حیث مهیای بازی با تیم ملی است چرا که دیروز در یک دیدار دوستانه موفق شد تیم رده امید اسپاد الوند را با نتیجه 4-1 شکست دهد.
صمد مرفاوی بعد از بازگشت از تورنمنت کافا در تلاش برای تدارک اردوی جدید برای تیم ملی جوانان است که این اردو از 27 مرداد در کمپ تیم های ملی آغاز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ