مرسدس قیمت خودروهای برقی چین را تا ۳۳ هزار دلار کاهش داد زیرا فروش آن کم شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس‌بنز به رسم یادبود از کانسپت ویژن ۱۱۱ رونمایی کرد. این خودرو یادآور مدل C ۱۱۱ است که هیچگاه تولید نشد. این خودرو صرفا یک کانسپت بوده و نشان‌دهنده آینده مرسدس‌بنز است.
ChatGPT با بیش از ۹۰۰ هزار خودرو مجهز به سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX مرسدس بنز هم اکنون آغاز شده و رانندگان می‌توانند با فرمان صوتی «هی مرسدس، می‌خواهم به برنامه بتا ملحق شوم» آن را فعال کنند.
حالت رانندگی داینامیک معمولی یک قدم فراتر رفته است؛ زیرا خودرو را ۱۵ میلی متر پایین می‌آورد و همچنین واکنش دریچه گاز، فرمان و سرعت واکنش گیربکس هشت سرعته اتوماتیک را افزایش می‌دهد.
مرسدس‌بنز CLK GTR را باید یکی از خوفناک‌ترین ساخته‌های این برند آلمانی دانست. قدرت زیاد و طراحی عجیب از شاخصه‌های این خودرو بودند. حادثه‌ای که برای این خودرو اتفاق افتاد، جذابیتش را دو چندان کرد. پیشرانه ۶.۹ لیتری ۱۲ سیلندر در این خودرو ۶۰۳ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کرد. مرسدس CLK GTR یکی از ارزشمندترین خودرو‌های حال حاضر در دنیا به حساب می‌آید.
مرسدس‌بنز پس از انتشار اسپای‌شات‌ها و تصاویر مختلف، از جدیدترین مدل این اتاق با کد W ۲۱۴ رونمایی کرده است.
یانگ‌وانگ U ۹ اولین محصول بی‌وای‌دی است که از سیستم دی‌ساس (DiSus) بهره می‌برد. سنسور‌ها و دوربین‌های نظارتی چندین‌بار کف جاده را اسکن کرده و متناسب با وضعیت جاده، سیستم تعلیق را تنظیم کند. این سیستم در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار توسط مرسدس‌بنز موسوم به مجیک بادی کنترل معرفی و اجرا شد. حالا چینی‌ها بعد از ۹ سال به معرفی سیستم پیشرفته‌تری دست یافته‌اند.
جزئیات زیادی از مشخصات فنی این خودرو اعلام نشده است. احتمالا دو نوع پیشرانه با کد P ۷۲۰ و P ۸۵۰ برای این پروژه قابل سفارش باشد. این بدان معناست که منصوری AMG SL ۶۳ را به کمتر از ۷۲۰ و ۸۵۰ اسب بخار تنظیم کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ