شرکت آپولو، زیرمجموعه بایدو که در زمینه تولید خودروهای خودران فعالیت می‌کند از آغاز آزمایش خودروهای خودران در شانگهای بزرگترین شهر چین خبر داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با افتتاح دو پروژه برق خودتامین به میزان ۵۰ مگاوات، نیاز شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در حوزه زیرساخت برق مرتفع می شود.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح از آغاز به کار سامانه سرباز ماهر خبر داد.
مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی و براساس کد ملی، حداکثر تا پایان تیر آغاز می‌شود تا کارت‌های سوخت فعلی حذف شوند.
آژانس فضایی اروپا توضیح داد: پژوهش‌های انجام‌شده هنگام استراحت کردن روی تختخواب، راهی را برای آزمایش کردن اقداماتی ارائه می‌دهند که برای مقابله با برخی از جنبه‌های منفی زندگی در فضا انجام می‌شوند. در طول ماموریت‌های فضایی، بدن فضانوردان به دلیل کمبود جاذبه، تغییرات زیادی را تجربه می‌کند. همه اندام‌ها از چشم‌ها گرفته تا قلب تحت تأثیر قرار می‌گیرند و عضلات و استخوان‌ها تحلیل رفتن را آغاز می‌کنند.
آلتای نام تانک جدید ساخت ترکیه است که روز گذشته رئیس جمهور این کشور، اولین نمونه های آن را تحویل نیروهای مسلح داد تا بعد از آزمایش های میدانی، تولید انبوهش آغاز شود.عصر ترکیه نوشت: آلتای نام تانک جدید ساخت ترکیه است که روز گذشته رئیس جمهور این کشور، اولین نمونه های آن را تحویل نیروهای مسلح داد تا بعد از آزمایش های میدانی، تولید انبوهش آغاز شود.
آلتای نام تانک جدید ساخت ترکیه است که روز گذشته رئیس جمهور این کشور، اولین نمونه های آن را تحویل نیروهای مسلح داد تا بعد از آزمایش های میدانی، تولید انبوهش آغاز شود.عصر ترکیه نوشت: آلتای نام تانک جدید ساخت ترکیه است که روز گذشته رئیس جمهور این کشور، اولین نمونه های آن را تحویل نیروهای مسلح داد تا بعد از آزمایش های میدانی، تولید انبوهش آغاز شود.
اسپیس ایکس در نظر دارد تا با همکاری تی-موبایل، آزمایش سرویس ارتباط مستقیم ماهواره با شبکه‌های سلولی (Sat-to-Cell) را در دنباله سال جاری میلادی آغاز کند.
چت جی پی تی احتمالا برخی از نقش‌ها را در حین ایجاد مشاغل جدید حذف می‌کند. این اتفاق از قبل آغاز شده است: شرکت‌ها کارکنانی را برای آزمایش و فروش موثرترین پرسش‌های چت بات استخدام می‌کنند. فناوری صرفا بهتر خواهد شد. هوش مصنوعی برای یادگیری طراحی شده و شرکت‌ها میلیارد‌ها دلار برای توسعه نسخه‌های قدرتمندتر این ابزار سرمایه گذاری می‌کنند.
همزمان با افزایش مانور نظامی آمریکا و کره جنوبی، پیونگ یانگ آزمایش های تسلیحاتی بیشتری را آغاز کرده است.
مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با بیان اینکه دنیای آینده در حوزه هوایی حرف‌های دیگری را هم برای گفتن دارد، تاکید کرد: در حوزه هواپیمای الکتریکی چند نمونه کار را آغاز کردیم و ظرف سال آینده آزمایش یک یا دو نمونه را آغاز می‌کنیم. البته پهپاد‌های الکتریکی ما به بلوغ کامل رسیده‌اند، ولی هواپیما‌های با سرنشین الکتریکی به برنامه‌های توسعه‌ای نیاز دارند.
درآستانه عید مبعث، وعده وزارت نیرو محقق و با آب اندازی در تونل زاب، آب انتقالی برای دریاچه ارومیه وارد این تونل شد.
اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد استفاده از دوربین متصل به بدن داوران را به صورت آزمایشی در برخی از لیگ‌های دسته‌های پایین‌تر این کشور آغاز خواهد کرد.
شرکت جیلی، آزمایش بزرگترین نمونه اولیه پرنده عمودپرواز الکتریکی (eVTOL) را که تاکنون در چین به پرواز درآمده است، آغاز کرد.
در دومین و آخرین روز برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۲، رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی "ریاضی‌فنی" و "علوم‌انسانی"از لحظاتی پیش آغاز شد.
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از آغاز اجرای آزمایشی طرح توزیع کالابرگ الکترونیکی در استان هرمزگان خبر داد.
یکسال مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی وبسایت رسمی حسن روحانی به طور آزمایشی آغاز به کار کرد.
روسیه آزمایش اولین هواپیمای آبی خاکی را که آغاز کرد که قرار است به الجزایر تحویل داده شود.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اینکه سرشماری آزمایشی ثبتی "مبنا" در سه شهر پیشوا، پردیس و پرند آغاز شده است، گفت: ساکنان این شهرها تا پایان دی‌ماه فرصت دارند تا برای اعلام نشانی و کدپستی خود و ثبت مشخصات خود و اعضای خانوار از طریق پایگاه سازمان ثبت احوال اقدام کنند.
ماسک گفت: دو کاربرد اول انسان که توسط دستگاه نورولینک مورد هدف قرار گرفته اند، در بازگرداندن بینایی و فعال کردن حرکت عضلات در افرادی است که نمی‌توانند این کار را انجام دهند؛ حتی اگر کسی هرگز بینایی نداشته باشد، مثل اینکه نابینا به دنیا آمده است، ما معتقدیم که می‌توانیم بینایی را بازیابی کنیم.»
زامیاد به عنوان بزرگترین شرکت تجاری ساز گروه خودروسازی سایپا در حالی وارد فصل پاییز شد که عملکرد این شرکت در تولید، فروش، کیفیت و توسعه محصول در بین شرکت‌های تولیدکننده خودرو کم نظیربود.
شرکت جنرال موتورز از تولید نمونه اولیه باتری اولتیوم برای ارتش آمریکا خبر داده است. وزرات دفاع آمریکا نیز آزمایش و بررسی این باتری‌ها را آغاز کرده است.
بیم آن می‌رود که پیونگ یانگ بتواند با آزمایش موشک‌های بیش تر، انجام آزمایش هسته‌ای مورد انتظار خود و یا حتی آغاز یک درگیری در مقیاس کوچک انتقام بگیرد.
همزمان با آغاز هفته دولت، رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور نیرو‌های چهارگانه ارتش و با شرکت بیش از ۱۵۰ پهپاد در گستره جمهوری اسلامی ایران از آب‌های گرم خلیج فارس و دریای عمان در جنوب تا مناطق شرق، غرب، شمال و مرکز کشور آغاز شد. در این رزمایش پهپاد‌های جدید که توسط ارتش و صنایع وزارت دفاع با همکاری دانش بنیان‌ها تولید شده است مورد آزمایش قرار می‌گیرد.
این پرتاب‌های موشکی اندکی پس از آغاز رزمایش مشترک چهار روزه آمریکا و کره جنوبی که روز گذشته جهت آمادگی برای آموزش میدانی «اولشی فریدم شیلد» که قرار است از ۲۲ اوت تا اول سپتامبر انجام شود، اتفاق افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ