وزیر خارجه و سخنگوی دولت علیه حمایت روسیه از موضع امارات درباره جزایر سه گانه توییت زدند بدون اینکه نامی از "روسیه" ببرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از دبیرکل سازمان ملل به‌دلیل اظهارات وی در خصوص عرضه رایگان غلات توسط مسکو به‌آفریقا انتقاد کرد.
مدعیان اصلاحات نه فقط در مقابل نقض حاکمیت ایران بر جزایر سه‌گانه هیچ واکنشی نداشته‌اند، بلکه رسماً و علناً از بیانیه‌های شورای همکاری کشور‌های عرب خلیج‌فارس حمایت هم کرده‌اند!
باکو نسبت به بیانیه وزارت امور خارجه روسیه درباره وضعیت قره باغ ناگورنو انتقاد کرد.
وزارت خارجه روسیه برگزاری نشست صلح اوکراین بدون حضور مسکو را مورد انتقاد قرار داد.
معاون وزیرامورخارجه روسیه در اظهاراتی از عدم نقش‌آفرینی جدی دبیرکل سازمان ملل در موضوع بحران روادید که ناشی از عدم عمل آمریکا به تعهدات بین‌المللی‌اش است، ابراز ناخرسندی کرد.
وزیر خارجه روسیه امروز در سخنانی از تصمیم آمریکا در عدم صدر روادید برای خبرنگاران کشورش انتقاد کرد.
یک وب سایت روسی نوشت که داستان مصدومیت دو ستاره مطرح تیم ملی این کشور مشکوک و شبیه به توطئه است.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، از عدم اشاره به برجام در دیدار مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با نماینده آمریکا در امور ایران انتقاد کرد.
فرمانده و رئیس شرکت نظامی واگنر نسبت به تامین نیرو در جنگ اوکراین به شدت از مقامات نظامی روسیه انتقاد کرد.
رئیس جمهور بلاروس گفت که اوکراین برای حل نزاع در این کشور چاره ای ندارد مگر اینکه با روسیه معاهده صلح بدون پیش شرط منعقد نماید.
نایب رئیسی مجلس دهم، به سیاست حمایت ایران از روسیه در جنگ اوکراین انتقاد کرد.
از زمانی که تحریم‌های نفتی ایران شدت گرفت، فعالیت کشتی‌های موسوم به ارواح در ایران افزایش پیدا کرد. این کشتی‌ها برای بارگیری کالا موقعیت مکانی خود را به نهاد‌های بین‌المللی اعلام نمی‌کنند، اسم و مشخصات واحدی ندارند و فعالیت آن‌ها به نوعی پنهان است. مسعود دانشمند، عضو اتاق بازرگانی ایران می‌گوید: «موسسه‌های بین‌المللی فعالیت نفتکش‌ها و تانکر‌های انتقال نفت و میعانات گازی را ردیابی می‌کنند، اما کشتی‌های ارواح کارگزاران انتقال انرژی بدون نظارت نهاد‌های بین‌المللی هستند.»
معاون وزیر خارجه روسیه از درز گزارش‌های محرمانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ایران انتقاد کرد.
مهاجم برزیلی و سابق تیم ملی فوتبال روسیه می‌گوید انتقال اتحادیه فوتبال روسیه به آسیا تصمیم اشتباهی است و فیفا و یوفا پشیمان خواهند شد.
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد خشم واشنگتن از موضع گیری روسیه و چین در قبال اقدامات کره شمالی را ابراز کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بدون اشار به اقدام خصمانه کی یف علیه مسکو، اعلام کرد: اروپا از نقش سازمان ملل و ترکیه در قبال تصمیم روسیه برای بازگشت به ابتکار غلات قدردانی می کند.
وزیر امور خارجه فرانسه امروز بدون اشاره به اقدامات خصمانه اوکراین علیه روسیه ادعا کرد که مسکو با تعلیق توافق انتقال غلات در پی «تشدید» بحران غذایی در جهان است!
روسیه می گوید آمریکا با بمب های جدیدتر در اروپا «آستانه هسته ای» را کاهش می دهد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می‌گوید ادعای آمریکا مبنی بر اینکه خواهان تعامل دیپلماتیک با روسیه در مورد اوکراین است، با ارسال تسلیحات و مزدور از غرب به کی‌یف متضاد است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه از موضع گیری یک مقام لهستانی در قبال بروز نشتی های مشکوک در خطوط لوله گازی این کشور به اروپا انتقاد کرد.
قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: اعتقاد دارم که در جا انداختن روحیه ایثارگری بدون توقف و شعار کم کاری کردیم و باید به دنبال ترویج این روحیه باشیم.
قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: اعتقاد دارم که در جا انداختن روحیه ایثارگری بدون توقف و شعار کم کاری کردیم و باید به دنبال ترویج این روحیه باشیم.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد ناتو در تلاش برای انتشار ذهنیت دوران جنگ سرد است.
اولیانوف به نقل از وزارت خارجه روسیه افزود که کمیسیون مشترک برجام به هماهنگ کننده اتحادیه اروپا اجازه طرح اظهارات این چنینی را نداده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ