خبرهای خوش در جهت تامین مسکن خانواده ایثارگران در کشور در تفاهم‌نامه بنیاد شهید و بنیاد مسکن مطرح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش توضیحاتی درباره وضعیت جسمانی آذر و توران دو توله یوز ماده آسیایی ارائه داد.
در هفته جاری خبرهایی خوش در بخش بیمه رانندگان تاکسی های آنلاین و نیز خدمات جدید کالابرگ الکترونیک منتشر شد.
سرمربی استقلال با انتشار یک استوری، به وضعیت این روزهای آبی ها واکنش نشون داد.
گزارش های ماهانه روانه کدال شده و بسیاری از شرکت‌ها گزارش‌های جذابی را ارائه داده و اقبال سرمایه گذاران به نمادهای با گزارش خوب بیشتر شده است.
خبرهای یک خطی از نقل و انتقالات فوتبال اروپا
همزمان رئیس گروه واگنر در یک پیام صوتی اعلام کرد که به منظور جلوگیری از ریخته شدن خون، نیروهای خود را به پایگاه‌هایش باز می‌گرداند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نگران وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه در آستانه شروع تمرینات پیش فصل است، گفت: امروز و فردا خبرهای خوبی برای هواداران داریم.
وزیر امور خارجه ایران در پایان سفره دوره‌ای به چهار کشور حاشیه خلیج فارس گفت: خبرهای خوبی در خصوص همکاری‌های اقتصادی و تجاری برای مردم داریم.
مجمع عمومی عادی سالیانه بانک تجارت فردا با خبرهای خوش برای سهامداران برگزار می‌شود.
مجمع عمومی عادی سالیانه بانک تجارت فردا با خبرهای خوش برای سهامداران برگزار می‌شود.
منابع خبری گفته‌اند که رئیس دفتر سیاسی حماس با سفر به تهران قرار است با رهبران ایران دیدار و درباره تحولات جدید منطقه گفتگو کند.
فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط‌زیست ضمن ارائه خبرهای خوش برای محیط‌بانان گفت: پیگیر افزایش سهمیه سالانه استخدامی محیط بانی هستیم و کشور به ۸۰۰۰ هزار محیط‌بان نیاز دارد.
رئیس جمهور با بیان اینکه کتاب باید به سهولت به دست همه برسد، گفت: با توجه به امکانات کشور و تدابیری که اندیشیده شده، ناشران به زودی خبرهای خوشی در این خصوص خواهند شنید.
امروز مطالبی همچون  نرخ دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ایران، پیش بینی بورس فردا | خبرهای خوش برای بازار سهام، پیش بینی قیمت سکه | جسارت خریداران سکه از چه قیمتی گذشت؟، ترین‌های بورس ایران ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ + اینفوگرافیک، سیگنال مثبت به بازار سرمایه | این افراد باید مالیات دهند، در روزهای آینده پالایش یکم رشد بیشتری خواهد کرد یا دارایکم؟، قیمت دنا پلاس اتوماتیک چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
منتظر خبر‌های خوش دیگر باشید که با درایت مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد و اخبار دیپلماتیک امروز ادامه خواهد داشت، در سایه سار میدان و این میدان یعنی قدرت ایمان و بازدارندگی جمهوری اسلامی.
سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با تایید مجلس، حقوق کارکنان وظیفه افزایش پیدا کرد؛در حال بررسی و پیگیری آن هستیم که طول مدت خدمت سربازی کاهش داشته باشد.
امروز مطالبی همچون رشد چشمگیر ارزش سهام عدالت، اولین نرخ دلار در مرکز مبادله ارز و طلا کشف شد، خبر خوش خاندوزی برای بازار سرمایه، پیش بینی بورس فردا | دلایل صعود بورس امروز چه بود؟، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا تا قبل از جلسه‌ی بازار آزاد فدرال، خبر‌های مهم برای بورس فردا ۳ اسفند، فروش ربع سکه در بورس کالا متوقف شد، پژو ۲۰۷ در بورس کالا باچه قیمتی فروش رفت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بورس تهران در هفته اول بهمن با خروج پول حقیقی و ریزش شاخص کل مواجه بود. با رسیدن شاخص کل به سطح حمایتی خود دو صنعت بانکداری و خودروسازی بورس تهران توانستند با خبرهای خوش به سمت جبران عقب‌ماندگی ماه‌های قبل حرکت کنند.
علی فتح الله زاده، مدیر عامل باشگاه استقلال برای پیگیری پرونده های بین المللی باشگاه راهی ترکیه شده است.
خبر‌های خوبی از یوزپلنگ‌های ایرانی در پارک ملی توران به گوش می‌رسد که از حال خوش «هلیا» و توله‌هایش حکایت دارد.
امروز مطالبی همچون خبری خوش برای دارندگان سهام عدالت، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، حمایت طلا از خریداران ماندگار شد، پیش بینی بورس | فردا کدام گروه‌ها رشد خواهند کرد؟، ده خبر برای بورس فردا چهارشنبه ۳۰ آذرماه، خبر‌های مهم برای سهامداران گشان و کگل، تأمین مالی یک استارتاپ صورت می‌گیرد، مجمع رمپنا ۱۴۰۱ | آیا افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
یک دوقلوی برزیلی که از سر به یکدیگر متصل بودند با کمک جراحان مستقر در انگلیس به طور موفقیت آمیز از یکدیگر جدا شدند.
دیروز شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: محاصره اقتصادی و تحریم‌ها علیه ایران بی‌اثر بوده و این چیزی است که در سطح بین المللی دیگر کشورها هم به آن رسیده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ