منابع خبری بامداد دوشنبه از به صدا درآمدن آژیر خطر در کنسولگری آمریکا در اربیل خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این پهپاد دارای ۲۴ ساعت مداومت پرواز است و میتواند راکت هدایت شونده ۷۰ م م لیزری ، هر دو مدل موشک MAM و انواع بمب های هدایت ماهواره‌ای با برد ۲۸ تا ۷۰ کیلومتر حتی موشک کروز اس او ام را نیز حمل کند.
طبق سناریوی این ویدئوی شبیه سازی شده، هدف اصلی پهپاد‌های ایرانی، سایت رادار پاتریوت است. در تصاویری جذاب که با اضافه کردن افکت‌های صدا و موسیقی فضایی دراماتیک پیدا کرده، شاهد اوج گرفتن و پرواز پهپاد‌ها هستیم.
با استفاده از شبیه ساز جنگی دیجیتال (Digital Combat Simulator) که یک بازی شبیه سازی پرواز جنگی است، ویدئویی از پرتاب ۱۴۰۰ پهپاد شاهد ۱۳۶ به سمت سامانه موشکی پاتریوت ناتو طراحی و منتشر شده است.
مقامات اوکراین می‌گویند ارتش روسیه بامداد امروز سه‌شنبه بار دیگر زیرساخت‌های پایتخت این کشور را با حمله پرحجم موشکی و پهپادی هدف قرار داده است.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند موشکی که جنوب تل‌آویو را هدف قرار داده مجهز به فناوری دقیق بوده و از تمام سامانه‌های پدافندی این رژیم عبور کرده است.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای از حمله موشکی موفقیت‌آمیز دوربرد و دقیق ناوگان دریایی به اهدافی در خاک اوکراین خبر داد.
منابع دولتی سوریه دقایقی پیش از حملات موشکی رژیم صهیونیستی به اهدافی در نزدیکی دمشق خبر دادند.
شبکه «فرانس۲۴» در گزارشی تصاویر جدیدی از لحظه حمله موشکی و پهپادی سپاه به مقر گروهک‌ تروریستی حزب آزادی کردستان منتشر کرد. / خبرگزاری دانشجو
در ادامه حملات موشکی و پهپادی ارتش روسیه به زیرساخت‌های انرژی در شهرهای مختلف اوکراین، رسانه‌های این کشور اعلام کردند ساعاتی پیش آژیر حمله موشکی در برخی مناطق به صدا درآمده است.
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه از آغاز دور جدید حملات موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام به مقر‌های باقی‌مانده تروریست‌های تجزیه‌طلب ضد ایرانی در مناطقی از اقلیم شمال عراق خبر داد.
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از آغاز دور جدید حملات موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)به مقرهای باقی‌مانده تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق خبر داد.
منابع خبری بامداد دوشنبه از به صدا درآمدن آژیر خطر در کنسولگری آمریکا در اربیل خبر دادند.
بنا به اعلام منابع عراقی حمله دیگر نیز با پهپاد در منطقه «جیژنیکا» نزدیک شهر اربیل رخ داد و آژیرهای کنسولگری آمریکا در این شهر به صدا در آمد.
وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای که در وبگاه آن منتشر شده است، در واکنش به حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به مقر‌های احزاب تروریستی در اقلیم شمال عراق، گفت: ما قویا حملات موشکی و پهپادی ادامه‌دار ایران علیه اقلیم کردستان عراق را محکوم می‌کنیم.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای سپاه توضیحاتی درباره عملیات گسترده موشکی و پهپادی سپاه علیه گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب اقلیم شمال عراق ارائه کرد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقرهای احزاب تروریستی در اقلیم شمال عراق به صورت موشکی و پهپادی حمله کرد.
مقر تروریست ها اقلیم کردستان عراق زیر آتش سنگین موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.
رسانه‌های اوکراین اعلام کردند دقایقی پیش دست‌کم صدای ۸ انفجار شدید در شهر کی‌یف شنیده شده است.
در پی ادامه حملات موشکی و پهپادی به اوکراین، در سراسر این کشور هشدار حمله هوایی صادر شده و مقامات از وقوع انفجار در برخی مناطق خبر دادند.
برخی رسانه‌ها از حملات پهپادی به مناطق مختلف شهر کی‌یف و حملات موشکی به تأسیسات و زیرساخت‌های برخی شهرهای اوکراین خبر دادند.
توضیحات سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از حمله موشکی و پهپادی به مقرر تروریستهای تجزیه طلب در کردستان عراق را مشاهده می‌کنید.
خبرنگار شبکه معاند فارسی زبان آمریکا هنگام حمله موشکی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریستهای حزب کردستان عراق ؛ فرار کرد.
فیلمی از مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب در شمال عراق را پس از حمله موشکی و پهپادی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشاهده می‌کنید.
قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه، با موشک‌های نقطه زن و پهپادهای انهدامی مقرهای تروریت‌های تجزیه طلب را هدف قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ