رییس انجمن درد ایران درخصوص مصرف مسکن‌ها برای کاهش درد گفت: در همه جای دنیا مسکن‌ها پر مصرف‌ترین دارو‌هایی هستند که با نسخه یا بدون نسخه مصرف می‌شوند. مسکن‌ها هم چند دسته هستند. مسکن‌های ساده مانند استامینوفن‌های ساده یا استامینوفن کدئین، مسکن‌های ضد التهاب غیر استروئیدی مانند بروفن، ژلوفن، مفنامیک اسید و... که قدرت بیشتری از استامینوفن‌ها دارند، ولی عوارض گوارشی بویژه در سالمندان دارند که باید در مصرف آن‌ها دقت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سپاهان در لیگ بیست و سوم یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های فوتبال ایران خواهد بود.
سپاهان پرمهره‌ترین تیم لیگ برتر ایران در بخش هجومی است.
لیندا یاکارینو در توییت جدیدی که به‌صورت کنایه‌آمیز در واکنش به عرضه اپلیکیشن اینستاگرام تردز منتشر شده است، ادعا کرده که شبکه اجتماعی توییتر در یکی از روز‌های هفته گذشته (از دوشنبه هفته پیش تا یکشنبه هفته جاری) پرمصرف‌ترین روز خود از ماه فوریه (بهمن-اسفندماه) به‌بعد را پشت‌سر گذاشته است.
شکر پرمصرف‌ترین و در عین حال مضرترین ماده‌ای است که در رژیم غذایی وجود دارد. اگر از عوارض جبران ناپذیر شکر آگاه شوید حتما در مصرف آن صرفه نظر می‌کنید.
شاید بتوان ادعا کرد این روز‌ها یکی از پرمصرف‌ترین ماهی‌ها به خصوص در شهر‌های دور از دریا، قزل‌آلاست که معمولا آن را با نمک، فلفل و زعفران یا زردچوبه طعم‌دار کرده و در روغن سرخ می‌کنند.
مربی تیم فوتبال گل گهر معتقد است دیدار این تیم برابر استقلال یکی از تاکتیکی ترین بازی های لیگ خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ