خانی ادامه داد: این افراد قصد آموزش تولید و ساخت مواد منفجره داشتند و تهیه و ساخت سلاح‌های دست‌ساز و شعارنویسی در سطح شهرستان از دیگر اقدامات این هسته‌ها بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست فرمانداری اهواز ادامه داد: هواشناسی اعلام می‌کند دما‌های ۴۹ درجه و بالاتر رخ خواهد داد، اما اگر هواشناسی رسما اعلام کند دما به ۵۰ درجه رسیده است، تعطیلی اعمال می‌شود.
سرپرست فرمانداری قصرقند گفت: با این سیلاب ارتباط ۳۸ تا ۴۱ روستای بالادست و پایین دست رودخانه کاجو به مرکز شهرستان قطع شده است.
گرمسار- فرماندار گرمسار با اشاره به کاهش ۶۰ درصدی نزولات جوی در بالادست حبله رود گفت: تا حصول نتیجه، پیگیر حق آبه مردم گرمسار خواهیم بود.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران از انتصاب احمد قیومی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان تهران خبر داد.
اهواز - فرمانداری دزفول اعلام کرد: دبی رودخانه دز افزایش می‌یابد و شهروندان باید از بستر رودخانه فاصله بگیرند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: فرمانداری افزایش نرخ بهای خدمات ناوگان را تا نرخ تورم مجاز اعلام کرده است و نرخ تورم نیز اکنون ۴۷ درصد است.
قم- جمعی از خانواده دانش آموزان در پی تکرار حوادث مسمومیت دانش آموزان در مدارس قم در مقابل فرمانداری تجمع کردند.
تجمع کنندگان روبروی در ورودی فرمانداری تجمع کرده و خواستار ورود به داخل فرمانداری بودند که با ممانعت نیرو‌های امنیتی روبرو شدند.
با حکم استاندار تهران، مراد مرادی به سمت معاون امنیتی و انتظامی فرمانداری تهران منصوب شد.
سرپرست فرمانداری گرمسار گفت: با تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) اعضای دو هسته عملیاتی وابسته به گروهک تروریستی منافقین با دستور قضایی دستگیر شدند.
سرپرست فرمانداری تهران منصوب شد
اهدای تندیس روابط عمومی برتر به روابط عمومی فرمانداری تهران
ده‌ها تن از شهروندان سوریه که از بدتر شدن شرایط اقتصادی کشور خود به خشم آمده‌اند، روز یکشنبه به مرکز فرمانداری در شهر جنوبی سویدا هجوم بردند و آن را غارت کردند.
خالد رحمانی اظهار داشت: هر سال در این فصل که ارتفاع آب سد به حداقل می‌رسد، زباله‌ها و علف‌های خشک شده در نزدیکی تاج سد توسط کارگران در منطقه‌ای جمع ‌آوری و امحا می‌شود.
فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به سناریوی کشته سازی و دروغ پراکنی رسانه‌های ضد انقلاب گفت: متاسفانه در این شهرستان برخی‌ها فریب تبلیغات و موج سواری دشمنان معلوم الحال کشور را خورده و دست به اقداماتی زدند که خوشایند نبود.
فرمانده انتظامی بوکان گفت: قطعا اعلام کشته شدن اشخاص و یا سقوط فرمانداری در شهرستان بوکان حاکی از گزافه گویی‌ها و دروغ پراکنی رسانه‌های ضد انقلاب و معاندین است و مردم شریف شهرستان بوکان نباید فریب خورده و تحت تاثیر این رسانه‌ها قرار گیرند.
خبرگزاری تسنیم از حمله به فرمانداری شهرستان خاش خبر داد و اعلام کرد که عده‌ای در این درگیری‌ها عده‌ای مجروح شدند.
فرماندار مهاباد گفت: شایعاتی که در مورد اینکه معترضان فرمانداری این شهر را تصرف کرده‌اند، صحت ندارد ضمن اینکه اغتشاش تمام شده است.
سخنگوی فرمانداری اودسا مدعی شده است که در روز‌های گذشته ارتش روسیه در حملات به این ناحیه حداقل از پنج فروند پهپاد ایرانی مدل «شاهد ۱۳۶» استفاده کرده است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین ش/فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
فرماندار ویژه ملایر گفت: عده‌ای اغتشاشگر قصد داشتند ملایر را نا امن کرده و به صورت مردم چنگ زنند، اما با حضور فداکارانه نیرو‌های مقتدر انتظامی و امنیتی و هوشمندی مردم، اوضاع مدیریت و نقشه بدخواهان نقش برآب شد.
سرپرست فرمانداری قصرشیرین اعلام کرد: با اشاره به اعلام ستاد اربعین مبنی بر بسته شدن تمام مرز‌ها به دلیل تحولات داخلی عراق، اظهار کرد: مرز خسروی نیز مانند سایر مرز‌های زمینی با عراق بسته است و امکان تردد زوار از این مرز فراهم نیست، از همین رو از مردم تقاضا داریم از مراجعه به مرز خودداری کنند.
فرماندار تهران از شهروندان تهرانی درخواست کرد تا با توجه به شرایط جوی و وجود هشدارهای هواشناسی و نیز وقوع سیل اخیر از هرگونه تردد در مسیرهای منتهی به کن خودداری کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ