نیروهای مسلح از همان دقایق اولیه زلزله در خوی در کنار مردم زلزله زده این شهرستان در حال ارائه خدمت هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: امروز لایحه‌ای تصویب شد تا حمایت موثری از مهارت آموزی و اشتغال پذیری کارکنان نیروهای مسلح صورت گیرد؛ برای این کار صندوق ویژه‌ای پیش بینی شده است.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح از آغاز به کار سامانه سرباز ماهر خبر داد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم در ستاد کل نیروهای مسلح در چهار سازمان اصلی نیروهای مسلح تشکیل شد و با جدیت و نظم تشکیل جلسه داده و کار را دنبال می‌کنند.
حسن روحانی در دیدار با وزرای دولت یازدهم و دوازدهم گفت: انشاءالله برای صداوسیما و ائمه جمعه و نیروهای مسلح فرق نمی‌کند که چه دولت یا مجلسی سر کار باشد.
شاهرود- معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود بابیان اینکه ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح امنیت و آرامش را به مردم هدیه کرده است، گفت: این خدمات همچنان با پشتیبانی ملت از ارتش ادامه دارد.
شاهرود- معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود بابیان اینکه ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح امنیت و آرامش را به مردم هدیه کرده است، گفت: این خدمات همچنان با پشتیبانی ملت از ارتش ادامه دارد.
کمیسر پارلمانی نیروهای مسلح آلمان اعلام کرد ارسال مداوم سلاح به اوکراین، این کشور را با کمبود جدی ذخایر تسلیحاتی مواجهه کرده است.
معاون فرهنگی وتبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به برکت خون شهدا امروز به لحاظ تأمین نیازمندی‌های دفاعی وابستگی به هیچ کشوری نداریم.
وکلای ملت در نشست امروز صحن مجلس ضمن تعیین نرخ مالیات بر انتقال دارایی‌ها و ساز و کار محاسبه سنوات خدمتی کارکنان نیروهای مسلح پس از دوره نمایندگی، از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای عفو جمع کثیری از متهمان اغتشاشات اخیر قدردانی کردند.
مازنی نوشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ارتش جمهوری اسلامی ایران نیرو‌های مسلح رسمی ایران هستند که در قانون اساسی ایران به آن تصریح شده. سپاه در دوران دفاع مقدس از تمامیت ارضی ایران و جان و مال و ناموس مردم ایران دفاع کرده و در مقابله با تروریسم صدر انقلاب و تروریسم داعش بیشترین تلاش را کرده است. اروپایی‌ها از این محاسبه‌های غلط کم نداشتند. اما این‌بار در باتلاق اخبار کوتوله‌ها گیر کرده و در فضای ضعف دستگاه دیپلماسی و سوءتدبیر برخی نهاد‌های ما همچنان در این باتلاق فرو می‌روند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قریب ۴ ماه و حدود ۱۱۵ روز است که دشمنان انقلاب اسلامی به علت ضربه سختی که قبلاً از انقلاب خورده اند، همه امکانات خود را علیه ملت ایران به کار گرفتند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با انتشار پیامی نوشت: انتقام از آمران و مباشران و عاملان ترور سردار سلیمانی، هرگز از دستور کار جوانان جهان اسلام خارج نخواهد شد.
جانشین ستاد نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد که فتنه ۸۸ محصول اختلاف دو جریان سیاسی داخل کشور نبود، بلکه این فتنه محصول رویارویی ضد انقلاب و انقلاب بود؛ محصول رویارویی دشمنان قسم خورده این نظام با مردم متدین و نظام و انقلاب ما بود.
تفاهم‌نامه همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ستاد کل نیروهای مسلح با هدف هدایت، حمایت و نظارت بر شرکت‌های تعاونی مسکن متولی ساخت مسکن کارکنان نیروهای مسلح امضا شد.
منابع خبری اعلام کردند که یک گروه مسلح که با نیروهای آمریکایی در پایگاه التنف در جنوب سوریه کار می‌کند، با نبش قبر سرکرده داعش در درعا جسد او را به نیروهای آمریکایی تحویل داده است.
انزلی- فرمانده ناوگان شمال گفت: نیروی دریایی ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح کشور همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مدافع حقوق ملت ایران است.
انزلی- فرمانده ناوگان شمال گفت: نیروی دریای ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح کشور همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مدافع حقوق ملت ایران است.
معاون وزیر کار گفت: ۱۹ گروه مخاطب مهارت‌آموزی در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، وجود دارد که یکی از مهم‌ترین این گروه‌ها نیروهای مسلح و به‌ویژه «سربازان» هستند.
«محمد شیاع السودانی» رسما مأموریت نخست وزیری و فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق را از «مصطفی الکاظمی» تحویل گرفت.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز کار خود را در حوزه‌های مختلف نظامی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی پیش می‌برد و اهداف ملی و منطقه‌ای خود را با قدرت دنبال می‌کند و این به مذاق آمریکا و رژیم صهیونیستی خوش نمی‌آید.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن به سرمایه گذاران درباره ادامه کار در عربستان سعودی و امارات به عنوان کشورهای متجاوز هشدار داد.
بندرعباس - مراسم رژه نیروهای مسلح با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در کنار سواحل خلیج فارس آغاز شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایمان، اعتقاد، آمادگی جسمانی، آموزش بالا و مهارت نفرات در کنار آمادگی تجهیزات و فرماندهی خوب فرماندهان نیرو در تمام سطوح، رزمایش موفقی را رقم زد.
کاروان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات المپیک دانشجویان ارتش‌های جهان (سیزم) با کسب ۱۴ مدال به کار خود پایان داد و امروز صبح با استقبال گرم مسئولین ورزش نیروهای مسلح، ارتش و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به میهن اسلامی بازگشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ