جواد خیابانی در برنامه سلام،صبح بخیر به سخنان عجیب حسن عباسی در خصوص فوتبالیست ها واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی جدیدالورود آبی‌ها دوست داشت تا تیمش با اختلاف بیشتری در مقابل صنعت پیروز شود و به تهران بازگردد.
اظهارات چند روز پیش جواد خیابانی با واکنش کارشناس برنامه افق همراه شد.
جواد خیابانی، گزارشگر مشهور فوتبال ایران، در پیامی درگذشت امیر شریفی، خبرنگار ورزش سه، را تسلیت گفت.
فاضلی نوشت: چقدر این حرف بر کسانی که توهماتشان را جای آرزو فروخته اند و توانایی و ظرفیت کشور را خرج این توهمات کرده اند گران آمده.
گزارشگر بازی پرسپولیس پیکان واکنش جالبی به بیننده‌های تلویزیونی این مسابقه نشان داد.
سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان از مخالفت این باشگاه با استعفای جواد نکونام و ادامه کار این مربی خبر داد.
جواد خیابانی در گفتگویی که همزمان با پخش بازی فینال جام‌جهانی قطر صورت گرفت،‌ به بخشی از حواشی بحث‌برانگیز درباره ایده‌ها و مواضع وایرالش در فضای مجازی، واکنش نشان داد.
یکی از خبرنگار حوزه ورزش در توییتی در رابطه با گزارش پر از هیجان جواد خیابانی در روزی که دربی سرد و حوصله سر بری را شاهد بودیم، واکنش نشان داد
جواد خیابانی در گفتگویی که همزمان با پخش بازی فینال جام‌جهانی قطر صورت گرفت،‌ به بخشی از حواشی بحث‌برانگیز درباره ایده‌ها و مواضع وایرالی شده‌اش در فضای مجازی، واکنش نشان داد.
آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی گفت: به صرف اینکه یک جوانی را فریب می‌دهند یا تطمیعش می‌کنند که برو عمامه‌ای را بردار، نگوییم ما در خیابان بدون عبا و قبا برویم. اتفاقاً من به بعضی‌ها گفتم الآن زمانی است که حضور ما با این لباس باید بیشتر باشد، فرض کنید یک اهانتی هم به ما بشود، چه اشکالی دارد یک سیلی برای اسلام بخوریم؟
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از هواداران برای نتایج اخیر عذرخواهی می‌کنم و قول می‌دهم به همان تیمی تبدیل خواهیم شد که آن‌ها انتظار دارند.
وی در خصوص عملکردش در بخش انفرادی مسابقات گفت: از کسانی که در بخش انفرادی نتوانستم انتظارشان را برآورده کنم، عذرخواهی می‌کنم. انشاا... در میادین بعدی پاسخگوی به حقی برای آن‌ها خواهم بود.
گزارشگر دیدار پرسپولیس و تراکتور شایعه چند روز پیش درخصوص عارضه قلبی خود و بستری در بیمارستان را رد کرد.
در شرایطی که در روز‌های اخیر خبری درباره بستری شدن جواد خیابانی در بیمارستان منتشر شده بود، این گزارشگر پیش از شروع بازی پرسپولیس و تراکتور این شایعه را رد کرد.
حرف من این است که تحت قرارداد باشگاه فولادم و باشگاه فولاد به من کمک کرده است تا رشد کنم و نسبت به این باشگاه عرق دارم.
کاظمیان اخیرا یک استوری از خودش و کریمی منتشر کرد و ناراحتی خود از اینکه چند وقتی است با او به ورزش‌هایی مثل پینگ‌پنگ و تنیس فوتبال نرفته نشان داد.
جواد خیابانی به بی‌نظمی ایجاد شده در مراسم رونمایی از کاپ مسابقات جام جهانی واکنش نشان داد.
او در در مورد صحبت‌های جواد خیابانی مبنی بر دوپینگ بازیکنان استقلال در دهه ۵۰ ادامه داد: جواد خیابانی است دیگر! دنبال فالوئر می‌گردد.
جواد خیابانی امروز در واکنش به حملات بعد از صحبت های جنجالی اش در روز پنجشنبه اسناد و مدارک قدیمی خود را به برنامه سلام صبح بخیر آورد.
جواد خیابانی امروز در واکنش به حملات بعد از صحبت های جنجالی اش در روز پنجشنبه اسناد و مدارک قدیمی خود را به برنامه سلام صبح بخیر آورد.
حسن روشن کاپیتان سابق و پیشکسوت باشگاه تاج و استقلال به ادعای جنجالی جواد خیابانی مجری و گزارشگر تلویزیون واکنش نشان داد.
این صحبت‌ها واکنش تند محمد زرندی، معاون ارتباطات باشگاه استقلال را به دنبال داشت و او مدعی شد جواد خیابانی بدون سند حرف زده و تاریخ را تحریف کرده است.
صحبت‌های خیابانی باعث شد تا محمد نوری پیشکسوت استقلال نسبت به صحبت‌های این گزارشگر فوتبال واکنش نشان بدهد و استوری در اینستاگرامش منتشر کند.
امروز مطالبی همچون دلار آمریکا در مرز ۲۹هزار تومان، بیت کوین به زیر ۳۰۰۰۰ دلار سقوط کرد!،  شبریز کدال ساز شد، تحلیل بنیادی شتران | عملکرد ۹ ماهه شتران چگونه بوده است؟، تحلیل تکنیکال دو نماد بورسی |سهامداران ثشاهد و خصدرا بخوانند، پای آذرآب به مجمع سغرب باز شد!، خبری مهم برای خودروسازان، اصلاح بورس سنگین خواهد بود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ