مهاجم تیم ملی آماده است تا نمایش درخشان خود برابر انگلیس را به اجرا بگذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زنیت روسیه آماده است تا با پرداخت دستمزد مناسبی مهاجم ایرانی بایرلورکوزن را به خدمت بگیرد.
ستاره خط حمله تیم ملی ایران خودش را برای یک فصل خوب آماده می کرد اما مصدومیت در بدترین زمان ممکن رسید.
سرکار خانم خزعلی را شخصیتی فرهیخته، مومن، انقلابی و دلسوز اسلام و انقلاب و نظام می‌دانیم و آنچه در مصاحبه مورد اشاره آمده بود، توصیه‌ای برادرانه بود. از ایشان انتظار می‌رود به تحریف‌ها و دروغ‌پراکنی رسانه‌های تابلودار دشمن و روزنامه‌های تحت مدیریت سیاسیون ورشکسته به تقصیر و کسانی که نتانیاهو از آن‌ها با عنوان «بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران» یاد می‌کند، وقعی ننهند و از دروغ‌پردازی‌های آن‌ها به مصداق «قالوا سلاما» و «مروا کراما» عبور کنند.
ملی‌پوش فوتبال ایران گفت: ورزش بانوان لیاقت دیده شدن دارند و خیلی علاقه دارم به آن‌ها کمک کنم.
ایرنا نوشت: بعد از حواشی پیش آمده درباره جابجایی محل نشست خبری وزیرامورخارجه ایران و عربستان به دلیل وجود عکس سردار سلیمانی در سالن، به نظر می‌رسد عکس جدیدی از شهید قاسم سلیمانی در سالن نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه در حال نصب است.
شهبازی نحوه استفاده از گرمابه‌های عمومی را اینطور روایت می‌کند: «آن روزگار در تمامی شهر‌های ایران از جمله تهران حمام عمومی وجود داشت و اهالی محل به نوبت جنسیت از حمام عمومی استفاده می‌کردند. سحرگاهان قبل از طلوع آفتاب تا ساعت هشت صبح حمام به مردان اختصاص داشت و در طول روز، حمام در اختیار زنان بود. آماده کردن حمام در فصل زمستان به‌دلیل افزایش مصرف سوخت‌های مرسوم کار دشواری بود و اغلب مردم از اواخر پاییز تا شب عید رنگ حمام را نمی‌دیدند.»
ستاره ایرانی بایر لورکوزن در جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل بایرن مونیخ حضور ندارد.
ملی‌پوش ایرانی بایر لورکوزن دو هفته دیگر باید خود را آماده یک رقابت حساس اروپایی کند.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن بالاخره در جمع ۱۱ نفر اصلی این تیم قرار گرفت.
مدیر برنامه‌های سردار آزمون می‌گوید این بازیکن ایرانی آماده است تا پیشنهاد بازگشت به روسیه را بررسی کند.
سرلشکر سلامی گفت: جایی را که برای آن خون می‌دهیم مثل وطن خودمان حس می‌کنیم؛ شهدای ما داوطلبانه و مشتاقانه پای به میدان‌های دفاع از حرم کنار رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه گذاردند؛ هرچند جغرافیایی ظاهری ایران و سوریه متصل نیستند، اما بین جغرافیای قلب‌های دو ملت به‌هم‌پیوستگی وجود دارد.
در بیانیه وزارت خارجه آمده است: جمهوری اسلامی ایران در راستای سیاست‌های اصولی خود برای مبارزه با تروریسم و افراطی گری، همچنان در مسیر استقرار صلح و ثبات در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی تلاش خواهد کرد، لذا شهادت سردار قاسم سلیمانی، اگرچه ثلمه‌ای بزرگ برای ایران و ایرانیان است، اما هیچ خللی در مسیر اهداف متعالی جمهوری اسلامی ایران وارد نمی‌کند.
رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه توان پهپادی نیرو‌های مسلح در بیش از ۱۵ رشته عملیاتی تثبیت شده است، گفت: سامانه‌های پهپادی ما از جهت دقت، ماندگاری و مداومت عملیاتی و اجرای مأموریت در سطح بالای جهانی قرار دارند و مأموریت‌های متنوعی را انجام می‌دهند.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
مهاجم تیم ملی ایران برای سفر به کشور قطر آماده شد.
فرمانده کل سپاه در جریان مراسم بزرگداشت شهید تهران مقدم با اشاره به هراس دشمنان از پاسخ ایران به شیطنت‌های اخیر گفت: دشمنان چند شبانه روز است که ترسیده و به حالت آماده باش درآمده‌اند و از طریق کشور‌های مختلف پیغام می‌فرستند که پاسخ ندهید.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن پس از حدود یک ماه تمرینات خود را به طور جدی‌تر دنبال می‌کند.
نشریه آلمانی خبر داد ستاره ایرانی لورکوزن از کمند مصدومیت رها شد و آماده حضور در جام جهانی است.
سردار آزمون برای خدمت به تیم ملی ایران در جام‌جهانی و باشگاه لورکوزن آماده خواهد شد و این می‌تواند خبر بسیار خوبی برای کارلوس کی‌روش و تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه جام جهانی قطر باشد.
تیم ملی در ایران در حالی ششمین دوره حضورش در جام جهانی را تجربه خواهد کرد که دونفر از اعضای تیم ملی برای چهارمین بار راهی جام جهانی خواهند شد.
در کتاب جدیدی که قرار است به زودی منتشر شود آمده که ترامپ از احتمال کشته‌شدن توسط ایران به دلیل ترور سردار سلیمانی به شدت می‌ترسد.
سلامی عنوان کرد: از مقامات عراقی درخواست داریم در ایام اربعین، امکان ورود اتباع غیر ایرانی را برای زیارت فراهم کنند، زیرا در مرز شلمچه ازدحام به وجود آمده است. اگر همکاری طرف عراقی را در این زمینه داشته باشیم این مشکل ازدحام اتباع خارجی در مرز شلمچه نیز حل خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ