مهاجم تیم ملی ایران برای سفر به کشور قطر آماده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار سید کمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور فراجا با تاکید بر اینکه متاسفانه در سال‌های اخیر دولت چندان موضوع کاهش تصادفات را جدی نگرفته است، گفت: در طول سال‌های اخیر بسیاری از کار‌های اساسی نظیر نوسازی ناوگان، تجهیزات و امکانات پلیس، هلال احمر، اورژانس و ... صورت نگرفته است و با وجود تاکیدات مکرر پلیس، توجه لازم به رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها نشده و هیچ اقدامی برای ارتقای ایمنی خودرو‌های داخلی انجام نشده است.
اقلام داخل چمدان نشان می‌دهد که کالا‌های مذکور برای اعمال حج است؛ زیرا در آن لباس احرام، کیسه برای جمع کردن سنگ برای رمی جمرات و دیگر ملزومات مناسک حج وجود دارد که مشخص می‌کند اگر چنین هدیه‌ای هم داده شده باشد برای پیش از عید قربان است.
بازیکن کلمبیایی پورتو با شرایط عجیبی پرتغال را به مقصد کشورش ترک کرد.
تیم ملی والیبال ایران امروز تهران را به مقصد ژاپن ترک خواهد کرد.
اسپورت امروز به بررسی جزئیات بازگشت احتمالی لئو مسی به بارسلونا پرداخته و در آن حقایق و دروغ‌های موجود را فاش کرده است.
لیونل مسی در فرودگاه کاتالونیا دیده شد و اکنون خبرنگار معروف اسپانیایی، فوق ستاره آرژانتینی را بسیار نزدیک به بازگشت به نیوکمپ می‌داند.
اگر در تعطیلات نوروز قصد سفر دارید و باید چمدان خود را ببندید، بهتر است نکاتی را برای استفاده حداکثری از فضای چمدان در نظر بگیرید.
این روزها صهیونیستها در تکاپوی یافتن مکانی امن برای خود با توجه به بحران شدید در داخل این رژیم و تهدیدات امنیتی فزاینده علیه موجودیت آن هستند.
۲ ادعا در ماجرای چمدان زمرد‌های ۹۰ میلیارد تومانی
شهاب، سردسته باند اظهاراتی متفاوت از شاکی بیان کرد و گفت: من سنگتراشی داشتم. شاکی سنگ هایش را پیش من می‌آورد تا برش بزنم. من آبدارچی او نبودم. بعد هم نمایندگی فروش محصولات یکی از شرکت‌های خودروسازی را داشتم و سال ۹۵ من حدود ۳۰۰ خودرو پیش خرید کردم. اما از آنجایی که این خرید و فروش هایم باعث برهم زدن نظم بازار شده بود مرا به اتهام اخلال در نظام اقتصادی دستگیر کرده و به زندان افتادم و محکوم به اعدام شدم.
سردار آزمون با انتشار یک استوری به وضعیت نه چندان جالب مردم زلزله زده خوی واکنش نشان داد.
چمدان زیر خاکی راز جنایت همخانه ای را فاش کرد
سردار حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: قسمت های شمالی چمران، مدرس، هاشمی رفسنجانی، حکیم و بخش هایی از همت ترافیک سنگین و نیمه سنگین گزارش شده است.
چمدان بیمه معلم، طرحی جدید برای مسافران
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: سارقان با مراجعه به یک خانه در الهیه اقدام به سرقت مقادیر زیادی طلا و دلار کردند و اموال مسروقه را در ۲ چمدان قرار داده و متواری شدند.
ولی‌پور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات راهی مخفیگاه متهمان شدند و پنج زن و مرد سارق را دستگیر کردند همچنین دلار و طلاهای مسروقه که داخل دو چمدان جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند. از محل دستگیری این افراد سه قبضه اسلحه جنگی نیز کشف و ضبط شد.
جام جهانی برای ستاره‌های ایران چندان خوش‌یمن نبود و اکثر بازیکنان در فاز تهاجمی عملکرد چندان خوبی نداشتند.
معاون جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت گفت: کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم، هویت متهمان را شناسایی کردند و در ادامه نیز موفق به ردیابی مخفیگاه متهمان در محله یاغچی‌آباد شدند.
امباپه در دیدار نیمه نهایی موفق به گلزنی نشد تا با تعداد گل برابر به استقبال مسی در فینال برود.
هافبک میانی وستهام و انگلیس عقیده دارد تیمش در این دوره عنوان قهرمانی را به دست می‌آورد و برای همین یک چمدان خالی به قطر آورده است.
«هیچ چیزی در این چمدان وجود ندارد و امیدوارم جام قهرمانی را داخل آن بگذارم. حس فوق العاده‌ای دارم و بازی در جام جهانی دیوانه کننده است.»
دکلان رایس چمدان اضافه ای با خود به قطر آورده تا در صورت کسب قهرمانی، جام را داخل آن قرار دهد!
امروز (چهارشنبه ۳۰ شهریورماه) مسافران پرواز روز ِشنبه هفته جاری هواپیمایی معراج که مجبور شدند بعد از تحمل یک روز تاخیر با هواپیمای جایگزین به تهران منتقل شوند، از عدم تحویل چمدان خود با گذشت ۳ روز گلایه دارند.
سردار آزمون که در ترکیب اصلی لورکوزن در این ۳ مسابقه قرار داشت، پس از نمایش نه چندان مثبت از ترکیب ثابت این تیم خط خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ