مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی معتقد است که تعیین عامل گلوله باران نیروگاه هسته ای زاپروژیا فراتر از اختیارات آژانس است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی لاریجانی در جمع گروهی از کارآفرینان استانی گفت: متمرکز اداره کردن کشور غلط است و باعث میشود نخبگان استانی احساس مشارکت نکنند. مصالح منطقه ای را مرکز نشینان به خوبی نمی دانند و مناطق بهتر می‌دانند.
مورچه های سرباز اصطلاحی است که برای گروهی از مورچه ها که وظیفه محافظت از کلونی خود را دارند بکار می رود.مورچه های سرباز به ویژه در گروه مورچه های قرمز یکی از بی رحم ترین و بی پرواترین مورچه های جهان محسوب می شوند. این مورچه ها تقریبا به هیچ چیزی که در مسیرشان باشد رحم نمی کنند و با استفاده از تعدد بی شمار خود فرصتی برای دفاع به قربانی خود نمی دهند.
کارشناس مسائل بین الملل گفت: گروسی همواره گردش‌هایی را در مواضع خود داشته که اعتبار آژانس بین‌المللی را زیر سوال برده است.
رافائل گروسی گفت که همکاری با ایران در سطحی که او دوست دارد باشد نیست. او گفت: «همکاری آژانس با ایران ادامه دارد، اما نه در سطحی که دوست دارم باشد.»
مدیرکل آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی امروز در سخنانی در کنفرانس خبری خود در توکیو اعلام کرد: همکاری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با ایران ادامه دارد.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با رد ادعای واهی اوکراین تصریح کرد: خبری از مین یا مواد منفجره در نیروگاه زاپروژیا نیست.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که این سازمان از هر توافقی که در موضوع هسته‌ای ایران منجر به تنش زدایی شود استقبال می‌کند.
گروه‌هایی که مایلند جامعه ما ملتهب و آشفته باشد می‌توانند داخل یا خارج از کشور باشند. این که کجا هستند مهم نیست، هر طیف و افرادی که می‌خواهند اعتبار ایران را زیر سوال ببرد می‌توانند در گروهی باشند که به آنان اشاره کردم. البته تاکید می‌کنم که هرگز نمی‌توان یک جامعه یک دست داشت. اما باید به سمت توازن حرکت کرد. باید مرزبندی‌های حقوق یکدیگر را پاس بداریم. همچنین نباید اجازه بدهیم این شرایط، زمینه ساز سوء استفاده‌های سیاسی شود. من معتقدم برخی در تلاشند اهداف سیاسی خود را در این آب گل آلود پیگیری کنند.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا بازرسی کرد.
مدیرکل آژانس در پاسخ به سوالی درباره نگرانی ادعایی اوکراینی‌ها در خصوص بمب‌گذاری شدن نیروگاه توسط روسیه تاکید کرد، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هنوز چیزی از استقرار "تجهیزات نظامی سنگین" توسط روس‌ها در نیروگاه ندیده است.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای بررسی وضعیت نیروگاه اتمی زاپروژیا به اوکراین می‌رود.
رافائل گروسی گفت: میزان ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران در سه ماه گذشته بیش از یک چهارم افزایش یافته است.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی فعالیت‌های هسته‌ای کره‌شمالی را نقض قطعنامه‌های شورای امنیت دانست.
مدیرکل آژانس همچنین تاکید کرد که پیشرفت‌هایی درخصوص تاسیسات هسته‌ای ایران حاصل شده است، اما این پیشرفت‌ها تنها بخشی از خواسته‌های ما را محقق می‌کند.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت که در برخی موضوعات با ایران پیشرفت داشته‌ایم.
بر اساس دستور العمل فدراسیون فوتبال سرمربیان لیگ برتری دیگر نمی توانند برای خودشان و کادرشان قرارداد گروهی ببندند.
دولت آمریکا  برای محدودکردن انحصار تبلیغات آنلاین فقط به شکایت ازشرکت هابسنده نمی کند. گروهی ازسناتورهالایحه ای را باهدف تجزیه کسب وکار تبلیغات شرکت هایی مانند گوگل و متا ارائه کرده اند.
حجم اختلافات ایران و آژانس بالاست و به راحتی نمی‌توان در جریان یک سفر همه اختلافات را کنار گذاشت. علت سفر گروسی به تهران هم برنامه روتین آژانس است. شورای حکام هر فصل یک‌بار تشکیل می‌شود و گروسی باید آخرین گزارش خود را به شورا بدهد.
گروهی از محققان بین المللی روشی نوین برای احیای کلیه های آسیب دیده در نتیجه بیماری ابداع کرده اند. این روش قابلیت های کلیه را احیا می کند و اجازه از کارافتادن آن را نمی دهد.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به گروهی که تیم ملی در جام جهانی دارد گفت: نمی شود در مورد نتایج تیم ملی قول داد چون فوتبال قابل پیش بینی نیست.
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در جمع خبرنگاران در مقر سازمان ملل در نیویورک گفت: مسائل باقی‌مانده میان ایران و آژانس را نمی‌توان رها کرد.
عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف و کارشناس برجسته انرژی با تأکید بر اینکه این کار دولت درست است که خودش را بی نیاز از برجام نشان بدهد، گفت: من این را قبول دارم که دولت ایران باید مسائلش با آژانس بین المللی انرژی اتمی را تمام کند، به خصوص در بخش پادمان؛ و آنها بگویند ما اینها را به نتیجه رسیده ایم و تمام شده؛ بعد توافق انجام می شود. چون اگر شما توافق کنید، هفته بعد دوباره آقای گروسی می گوید شما یک مشکل دارید و من نمی توانم تأیید کنم. چرا این «نمی توانم تأیید کنم» را تا حالا برای کشورهای دیگر نگفته است؟
هدف تقسیمات استانی توزیع عادلانه امکانات در یک منطقه است ولی اگر این تقسیمات براساس مصالح شخصی، گروهی یا قومیتی و بدون کار کارشناسی انجام شود، نه تنها به هدف خود نمی رسد بلکه می تواند مشکلات بیشتری را ایجاد کند.
گروهی از محققان ایرانی ماده ای برای قطع کردن خونریزی اعضای داخلی بدن ابداع کرده اند که به سرعت خون را منعقد می کند و قابلیت چسبندگی آن در بافت های مرطوب از بین نمی رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ