در جریان حمله گروهی از شبه‌نظامیان مسلح به پاسگاهی در بلوچستان پاکستان، ۱۰ نظامی این کشور کشته شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب یکشنبه حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب گذشته حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
فرماندار منطقه کورسک در روسیه از برخورد یک فروند پهپاد ارتش اوکراین به سقف یک ایستگاه راه‌آهن خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین امروز یکشنبه بار دیگر قصد داشت با حملات پهپادی، پایتخت این کشور را هدف قرار دهد که موفق نبود.
ارتش سودان با به کارگیری پهپاد مواضع نیروهای پشتیبانی سریع این کشور را در مرکز و جنوب شرق خارطوم، هدف قرار داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین با حمله پهپادی، فرودگاه نظامی این کشور در منطقه نووگورد را هدف قرار داده، اما تلفات جانی در پی نداشته است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که منتقدان عربستان از فروش بازیکنان به آنها استقبال می‌کنند.
وزارت دفاع روسیه در خبری اعلام کرد که حمله شبانه کی‌یف به کریمه با موشک زمین به هوا دفع شده است.
ما با ایرانسل به توافقات مثبتی رسیدیم اما الان به آنها فشار آورده‌اند که بیا و با یک تیم دیگر هم ببند! آنها هم می‌گویند ما اینقدر بودجه در نظر نگرفتیم اما همچنان فشار می‌آورند. همین باعث شده توافقات ما با تاخیر دنبال شود. مشکلات ما یکی دو تا نیست که! ما قهرمان شدیم و الان باید منتظر تمدید اسپانسر خودمان بمانیم
گرووهی تحت نام «جبهه آزادی» اعلام کرد که به پاسگاه طالبان در منطقه ۱۱ شهر کابل حمله کرده است و در این حمله چهار تن از نیروهای طالبان کشته و شش تن دیگر زخمی شده‌اند.
ارتش پاکستان امروز از حمله افراد مسلح به یک پاسگاه امنیتی در پاکستان و کشته شدن ۲ نظامی این کشور خبر داد.
ساعاتی قبل حوالی پاسگاه ساسولی میان نیروهای طالبان و مرزبانان جمهوری اسلامی ایران تنش‌هایی رخ داد که منجر به تبادل آتش شد. منبع: صابرین پلاس
دست کم سه مقام پلیس در جریان درگیری پلیس پاکستان با تروریست‌ها در پیشاور کشته شدند.
سرهنگ فروغی با اشاره به موضع گیری و انجام اقدامات تامینی پلیس در این راستا گفت: متاسفانه در این حمله ناجوانمردانه یکی از ماموران جان برکف انتظامی مجروح شده است.
جانشین انتظامی هرمزگان گفت: در ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز گذشته یکشنبه ۴ دی ماه مأموران انتظامی پاسگاه جناح از توابع شهرستان بستک با اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی یک محموله مواد مخدر توسط یکدستگاه خودرو پژو پارس مطلع و پس از بررسی صحت موضوع بلافاصله با حضور در مسیر تردد قاچاقچیان طرح مهار اجرا کردند. در این تعقیب و گریز و با توجه به پستی و بلندی‌های متعدد مسیر و پنجری خودرو متأسفانه یکی از سرنشینان خودرو مورد اصابت تیر قرار گرفته که با همکاری مأموران و عوامل امدادی به بیمارستان انتقال گردید.
شب گذشته با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در سیستان و بلوچستان عوامل حمله به گشت پاسگاه «چشمه زیارت»زاهدان را کمتر از چند ساعت شناسایی و سپس دستگیر شدند.
در اطلاعیه اداره اطلاعات سیستان و بلوچستان آمده است: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) عواملی که با حمله ناجوانمردانه به ماموران گشت انتظامی پاسگاه چشمه زیارت زاهدان باعث شهادت سرباز مدافع امنیت شدند دستگیر و به اقدامات خود اعتراف کردند.
ساعتی پیش افراد سرنشین یک پژو ۴۰۵ به ماموران پاسگاه چشمه زیارت زاهدان که در حال گشت زنی در حوزه‌ی استحفاظی خود بودند حمله کردند.
یک منبع امنیتی از کشته شدن چهار نفر از نیروهای ارتش عراق در کرکوک در پی حمله عناصر تروریستی داعش علیه پایگاهی در شمال شرقی این استان خبر داد.
زاهدان- حمله یک گروه تروریستی به پاسگاه قطار خنجک در مرکز سیستان و بلوچستان ناکام ماند.
یک منبع آگاه گفت: شامگاه شنبه یک گروه تروریستی قصد تصرف پاسگاه قطار خنجک زاهدان را داشت که این حرکت آنها ناکام ماند.
یک منبع آگاه گفت: شامگاه شنبه یک گروه تروریستی قصد تصرف پاسگاه قطار خنجک زاهدان را داشت که این حرکت آنها ناکام ماند.
علی بهادری جهرمی گفت: شهادت تعدادی از نیروهای نظم و امنیت و جان باختن تعدادی از مردم ‎زاهدان درپی حمله تروریستی به پاسگاه و بیمارستان را تسلیت می‌گویم.
دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که در حمله به پایگاه ترکیه در عفرین در استان حلب سوریه ۴ نظامی این کشور زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ