احمد حسین فلاحی نماینده مجلس گفت: قطعا در بحث عفاف و حجاب ریشه کار ما، کار فرهنگی است، یعنی همزمان با اینکه یکسری هنجارشکنی می‌کنند و باید از جنبه قانونی و قضایی با آن‌ها برخورد کنیم؛ حتما ۹۹ درصد جامعه ما نیاز به کار فرهنگی دارند تا نگاه این‌ها را نسبت به عفاف و حجاب عمیق کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احمد حسین فلاحی، نماینده مجلس در جمع معترضان به وضع حجاب گفت: ما می‌خواهیم کسانی که در ادامه اغتشاشات سال گذشته، در خیابان، مترو و .. هنجارشکنی می‌کنند را مهار کنیم.
فراکسیون هوش مصنوعی، این جدیدترین تشکیلات در ساختار مجلس شورای اسلامی است که خبرساز شده است. تشکیلاتی که البته حداقل چند ماهی می‌شود که راه افتاده، اما به تازگی با مصاحبه فلاحی نماینده مردم همدان این ماجرا خبرساز شده است. فلاحی در مقام نایب رییس این فراکسیون گفته است آن‌ها می‌خواهند گام‌هایی بزرگ برای تدوین ضوابط هوش مصنوعی بردارند.
فلاحی، نماینده مجلس کاشفان حجاب در جامعه را زیر یک درصد برآورد کرد و گفت: عدم برخورد با این هنجار شکنان و ادامه این روند باعث می‌شود که این افراد جری‌تر بشوند. کسانی هم که فضا را مساعد می‌بینند به هنجار شکنان ملحق شوند.
نماینده پیشین مجلس نوشت: این بی رحمی در تاریخ این ملت و در میان اغلب کشور‌های دنیا بی سابقه است.
نماینده مردم بستان‌آباد تاکید کرد: این بدعت خطرناکی در مجلس است و فردا به هر بهانه‌ای در مجلس می‌گویند فلانی صحبت نکند، فلانی ممنوع النطق است یعنی این گونه پیش برود در مجلس بعد و ۲ مجلس بعد مشاهده می‌کنیم ۵۰ نفر ممنوع‌النطق هستند و فقط می‌نشینند چای می‌خورند و این به نظر می‌آید در راستای همان حرکتی است که مجلس را تضعیف می‌کند.
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده پیشین مجلس و تحلیلگر سیاسی به خبرآنلاین می‌گوید: صحبت‌های رهبری توصیه بود و معنایش یک چهارچوب جدید برای دیپلماسی هسته‌ای‌ است در حدی که جمهوری اسلامی ایران بتواند برنامه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای خود را نیز پیش ببرد. لذا مناقشات هسته‌ای با غرب خارج از رقابت جناحی قرار می‌گیرد.
آیت‌الله فلاحتی امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در استان گیلان در اختتامیه جشنواره تئاتر کودک ایثار در رشت گفت: از تمام دخترانی که اینجا حجاب را رعایت نکرده‌اند، بیزارم.
سارا فلاحی گفت: نهاد‌های ذی‌ربط هم گفتند که ما حتما این را با جدیت پیگیری می‌کنیم و، چون اطلاعات باید دقیق به افکار عمومی برسد، نمی‌توانیم در این زمینه به شکل هیجانی برخورد کنیم.
نماینده مردم تبریز اظهار داشت: نکته دوم این است که باید با دنیا مدارا کنیم، نمی‌شود به همه فحش داد. بازهم در قرآن دستور است که «وَلَا تَسُبُّوا الَّذِینَ یَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ فَیَسُبُّوا اللَّهَ عَدْوًا بِغَیْرِ عِلْمٍ» یعنی به آن‌هایی که غیر خدا را صدا می‌کنند، فحش ندهید. ما صبح و عصر و شام داریم فحش می‌دهیم مرگ بر فلانی، مرگ بر فلانی و مرگ بر فلانی خب آن‌ها هم می‌گویند مرگ بر خودتان.
احمدحسین فلاحی، نماینده همدان می‌گوید آن دسته از بی‌حجاب‌هایی که حتی شال و روسری هم با خودشان ندارند، بهایی و جاسوس رژیم صهیونیستی هستند.
فلاحی با بیان اینکه برخی از این زنان هم جو زده هستند، می‌گوید: آنها فکر می‌کنند همه چیز تمام شده است و هرطور که بخواهند می‌توانند بگردند و در حال سوء استفاده از این فضا هستند، این افراد پیش از این اتفاقات هم تقیدی به حجاب نداشتند. شیوه برخورد با این افراد مشخص است و قانون ملاک است.
احمدحسین فلاحی، نماینده همدان می‌گوید آن دسته از بی‌حجاب‌هایی که حتی شال و روسری هم با خودشان ندارند، بهایی و جاسوس رژیم صهیونیستی هستند.
فلاحی همچنین درباره عملکرد نیروی انتظامی در اتفاقات شهریور و مهر ۱۴۰۱ گفت: تعداد بسیاری از نیروهای انتظامی شهید و جانباز شدند؛ آنها حاضر شدند شهید شوند اما در مقابل مردم از سلاح‌شان استفاده نکنند چون می‌گفتند که مردم در روبروی ما هستند و نباید در برابر مردم مقابله کنیم.
سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: سردیس سرلشکر شهید، ولی الله فلاحی مهر ۱۳۹۴ در تقاطع خیابان‌های، ولی عصر و شهید فلاحی (محله زعفرانیه تهران) نصب شده بود، به دلیل گذشت زمان و نیاز به ترمیم، به کارگاه ساخت آثار تجسمی سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش منتقل شده است تا پس از بازسازی در محل قبلی خود نصب شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ناپدید شدن سردیس سرلشکر شهید، ولی الله فلاحی تیمسار فلاحی، گفت: آنچه که مطلع هستیم این موضوع به عنوان یک سرقت قلمداد می‌شود و هر مجموعه‌ای اگر قصد تعمیر و یا دخالتی در خصوص سردیس‌ها داشته باشد باید هماهنگی‌های لازم را با مجموعه مدیریت شهری داشته باشد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: سردیس تیمسار فلاحی در یکی از مناطق تهران مفقود شده است.
سردیس تیمسار ولی‌الله فلاحی که مهر ۱۳۹۴ در تقاطع خیابان‌های ولی‌عصر و شهید فلاحی (محله زعفرانیه تهران) نصب شده بود، از روی سه‌پایه سنگی خود ناپدید شده است.
یاسردادوند در سال ۸۹ در مسابقات قهرمانی آسیا در کنار ورزشکارانی، چون کیانوش رستمی، اصغر ابراهیمی، بهداد سلیمی، سجاد انوشیروانی، مرتضی رضائیان، سید مهدی پانزوان، حامد مجیدی به همراه کادر فنی افشین ریاحی (سرپرست)، کوروش باقری (سرمربی)، محمدعلی فلاحتی نژاد (مربی) و … حضور داشت و نماینده ایران در این دوره از مسابقات بود.
نماینده اصولگرای یزد گفت: تصمیم اول و آخر در خصوص طرح صیانت را شورایعالی فضای مجازی خواهد گرفت. این طرح، یک طرح تمام شده است؛ دنبال چه چیزی می‌گردید؟ به‌قول معروف، فلانی مُرد خاکش هم کردند شما دیگر به دنبال چه هستید؟
نماینده اصولگرای یزد گفت: تصمیم اول و آخر در خصوص طرح صیانت را شورایعالی فضای مجازی خواهد گرفت. این طرح، یک طرح تمام شده است؛ دنبال چه چیزی می‌گردید؟ به‌قول معروف، فلانی مُرد خاکش هم کردند شما دیگر به دنبال چه هستید؟
فلاحت پیشه گفت: ۱۰ نفر از نمایندگان مجلس دهم، تاوان یک سوال از وزیر کشور را دادند؛ من یکی از این ۱۰ نماینده بودم. ما از وزیر کشور این پرسش را طرح کردیم، چرا مسائل سال ۹۸ به گونه‌ای مدیریت نشد که این اندازه خسارت متوجه مردم و کشور نشود. ما به دنبال ابعاد پنهان موضوع بودیم. اما هرگز اجازه داده نشد وزیر کشور به مجلس دهم بیاید.
در اولین کنسرتی که این خواننده مهاجر در آلمان برگزار کرد، اما سردار آزمون هم حضور داشت و مازیار فلاحی نیز در حین اجرا، از او تشکر کرد.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: از جمعیت ۵۸۰ هزار نفری ایلام صرفا ۱۲۰ هزار نفر آنها تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند.
دکتر مسعود اسم‌خانی، مدیرعامل هلدینگ تاپیکو در حکمی محمد حسینی را به عنوان مدیرعامل شرکت نفت ایرانول منصوب و جایگزین مصطفی مومنی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ