وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سیاست قطعی ما در وزارت فرهنگ این است که تا جای ممکن از اهالی فرهنگ و هنر که در اغتشاشات اخیر برای شان اتفاقاتی افتاده است، حمایت و موضوع آنها را پیگیری کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به عدم پیگیری مطالبات فصل جاری اعضای تیم از مدیرعامل باشگاه گلایه کرد.
دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: تیم نظارت و بازرسی وزارت راه و شهرسازی با قدرت، حل مسائل و مشکلات بخش مسکن را در حوزه اراضی، ساخت و سایر موارد رصد می‌کنند.
دادستان کل کشور گفت: دادستان وظیفه دارد اگر امروز مسئله‌ای در فضای مجازی پیچید و منتشر شد بلافاصله آن موضوع را پیگیری کرده و به دنبال مستندات آن باشد.
معاون وزیر نیرو از پیگیری موضوعات آبی مشترک با کشورهای همسایه خبر داد و گفت: وزارت نیرو این‌ مسائل را از بعد فنی و حقوقی پیگیری می‌کند.
سالیوان با اشاره به اینکه بایدن روزانه مسائل مربوط به برجام را پیگیری می‌کند، ادعا‌ها درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کرده و گفت: برنامه ایران پیشرفت چشمگیری داشته است. این یک خطر واقعی برای امنیت منطقه و امنیت جهانی و در واقع برای ایالات‌متحده امریکا است. ما به اقدامات خود ادامه می‌دهیم تا ایران را از دستیابی به سلاح هسته‌ای بازداریم و سپس به دنبال راه‌حلی دیپلماتیک باشیم که این موضوع را در مسیر بلندمدت ثبات قرار دهد.»
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی و تعیین تکلیف مسائل مربوط به تعهدات ارزی و مطالبات باشگاه پرسپولیس خبر داد.
مدیران شهری جهت بررسی و تبیین مسائل و پیگیری مطالبات مردمی پیرامون مشکلات پروژه نوسازی بافت فرسوده منطقه ۱۵ به سازمان بازرسی دعوت شدند.
امیرعبداللهیان تاکید کرد: در حوزه منطقه‌ای گام‌های خوبی برداشته شده و در حال پیگیری است. روابط با عربستان در جهت طبیعی حرکت می‌کند و بزودی با همتای سعودی خود دیدار و فعالیت سفارتخانه‌ها از سر گرفته خواهد شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: یکی از مسائلی که از ابتدای ورود به شورا پیگیر آن بودیم بحث مسائل قضائی و حقوقی شهرداری بود که ۲۵ هزار پرونده در این خصوص وجود داشت.
روز گذشته در جلسه علنی مجلس از سوی ریاست مجلس و در پاسخ به مطالبات نمایندگان مجلس اعلام شد، امروز یک جلسه غیرعلنی با حضور مقامات ارشد اقتصادی دولت برگزار می شود؛ اما آنطور که یکی از اعضای هیات رییسه مجلس اعلام کرده، این جلسه به تعویق افتاده است.
روز گذشته در جلسه علنی مجلس از سوی ریاست مجلس و در پاسخ به مطالبات نمایندگان مجلس اعلام شد امروز یک جلسه غیرعلنی با حضور مقامات ارشد اقتصادی دولت برگزار می شود اما آنطور که یکی از اعضای هیئت رییسه مجلس اعلام کرده این جلسه به تعویق افتاده است.
به گفته مدیر تیم‌های ملی فدراسیون تیروکمان، این فدراسیون پیگیر اقدامات لازم برای اعزام ملی‌پوشان به کاپ آسیا است اما نهایی شدن تعداد نفرات اعزامی منوط به دو فاکتور بودجه و مسائل فنی است.
دامغان- نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه مسائل و مطالبات حوزه بهداشت و درمان شهرستان با کندی پیگیری می‌شود، گفت: هشت ماه برای پیگیری یک دستور وزیر بهداشت، زمان صرف شده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سیاست قطعی ما در وزارت فرهنگ این است که تا جای ممکن از اهالی فرهنگ و هنر که در اغتشاشات اخیر برای شان اتفاقاتی افتاده است، حمایت و موضوع آنها را پیگیری کنیم.
دومین جلسه کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد و پیگیری نگاه کلان و یکپارچه به مسائل همزمان با پیشبرد سیاست‌ها و برنامه‌های بخشی توسعه مورد تأکید قرار گرفت.
مدیرعامل استقلال می‌گوید آرزو می‌کنم استقلال امروز آلومینیوم را شکست دهد و ۳ امتیاز ارزشمند را به دست آورد.
مدیرعامل استقلال می گوید آرزو می‌کنم استقلال امروز آلومینیوم را شکست دهد و ۳ امتیاز ارزشمند را به دست آورد.
مجتهدزاده وکیل دادگستری، با بیان اینکه در این دولت دیدیم تمام آنچه در دولت قبل محل ایراد و انتقاد از مسئولان بود، به حد اعلا وجود دارد، افزود: مسئله این است که مسئولان در این دولت برای پوشاندن این مسائل، به حرف‌های عوام‌پسند روی می‌آورند و گفته می‌شود اگر پسری رفت، پدر هم باید برود! این وکیل دادگستری افزود: نکته این است که این مسائل و رفتار‌های اشتباه به شکل مسالمت‌آمیز حل نمی‌شود و این افراد را کنار نمی‌گذارند، برکنار نمی‌شوند و استعفا هم نمی‌دهند.
وزیر امور خارجه گفت: پرونده ناپدید شدن امام موسی صدر همواره یکی از مسائل مهم در دستور کار دستگاه دیپلماسی ایران و لبنان تا رسیدن به نتیجه و روشن شدن واقعیت است.
پیرامون خیلی از این گزارشاتی که واصل می‌شود بخصوص در مواردی که خود اعضای تحقیق و تفحص تصریح دارند هنوز جمعبندی نهایی را انجام نداده و هنوز همه دفاعیات را استماع نکرده‌اند، بعضاً اخبار و مسائل خامی در سطح جامعه منتشر می‌گردد که خود متولیان تحقیق و تفحص، این اخبار را قبول ندارند
نوری ضمن تشکر از معاون پرورشی و فرهنگی برای پیگیری مسائل قرآنی اضافه کرد: در حوزه پرورشی موضوع حفظ قرآن باید جدی گرفته و از تمام ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده شود دارالقرآن‌ها باید فعال باشند، هیات‌های مذهبی در مدارس شکل گیرد و هر مدرسه یک هیات داشته باشد و برای اربعین همه مدارس آماده حضور زائران باشند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس قدردان کادر درمان است و حتماً رفع مشکلات و مسائل آنان را وظیفه خود می‌دانیم.
سیاوش یزدانی تمرکز لازم را نداشت و ما به فکر تیم خود هستیم و امیدوارم کمک کنیم مشکلش حل بشود. او بین ما جایی ندارد و پیگیر مسائل خودش است. ما به فکر ملوان و کار تیمی خودمان هستیم.
مدیرکل دفتر طراحی و تحلیل فرآیندهای مالیاتی گفت: اینفلوئنسرها تا پایان تیرماه فرصت دارند تا نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی اقدام کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ