نمایندگان مجلس شورای اسلامی تفحص از عملکرد شرکت‌های پتروشیمی دولتی در فروش و صادرات محصولات را تصویب کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد فدراسیون سوارکاری گفت: متن این تحقیق و تفحص در حال نهایی شدن است و تا پایان تابستان در صحن قرائت خواهد شد.
در جلسه امروز کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، اعضای هیئت رئیسه تحقیق و تفحص از عملکرد کانون‌های وکلای دادگستری انتخاب شدند.
در جلسه عصر امروز کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، اعضای هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد کانون‌های وکلای دادگستری انتخاب شدند.‌
نماینده مردم تفت و مبیبد با اشاره به درآمد‌های اوقاف و امورخیریه و نحوه هزینه کرد آن در سطح کشور اظهار داشت: سازمان اوقاف مشخص کند که این سازمان محل سرمایه گذاری‌های خود را کجا انجام داده است؟ چرا در جا‌های که وظیفه اش بود وظایف خود را انجام نداده و در جا‌های که ربطی به اساسنامه و تکلیفش ندارد سرمایه گذاری کرده است؟ این موضوعات باید مشخص شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه کشور موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد کانونهای وکلای دادگستری و اتحادیه کانونهای وکلای دادگستری ایران موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انجام تحقیق و تفحص از عملکرد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی موافقت کردند.
نمایندگان مجلس با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیما مخالفت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز خود به بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می پردازند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مخالفت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای نمایند مردم نیشابور و فیروزه مبنی بر تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری خراسان رضوی موافقت کردند.
در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس، اعضای هیئت رئیسه تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی طی سال‌ها ۹۰ تا ۹۹ مشخص شد.
رئیس هیات تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه در مجلس شورای اسلامی، می‌گوید وضعیت دریاچه ارومیه، خوب نیست. روح‌الله متفکرآزاد گفته مساحت فعلی دریاچه ارومیه با مساحتِ آن در سال ۱۳۹۴ برابر است و این، یعنی دریاچه خشک نشده، اما وضعیت خوبی ندارد. این نماینده مجلس ابراز امیدواری کرده که دریاچه ظرف کمتر از یک سال به تراز هیدرولوژیک خود برسد؛ اما در عین حال تاکید کرده که دستیابی به تراز اکولوژیک دریاچه، چند سال زمان خواهد برد.
پنجاه و یکمین نشست علنی مجلس با محوریت بررسی موضوعات و اقدامات نظارتی تشکیل شد، در این نشست نمایندگان علاوه بر بررسی دو تقاضای تحقیق و تفحص و گزارش‌های مربوط به دولت الکترونیک و اصلاح قانون اسقاط خودرو، در تذکرات شفاهی و کتبی به اتفاقات روزهای اخیر و فوت مهسا امینی پرداختند.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از تعیین اعضای هیئت رئیسه تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم خبر داد.
پنجاه و یکمین نشست علنی مجلس با محوریت بررسی موضوعات و اقدامات نظارتی تشکیل شد، در این نشست نمایندگان علاوه بر بررسی دو تقاضای تحقیق و تفحص و گزارش‌های مربوط به دولت الکترونیک و اصلاح قانون اسقاط خودرو، در تذکرات شفاهی و کتبی به اتفاقات روزهای اخیر و فوت مهسا امینی پرداختند.
نمایندگان مجلس با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی موافقت کردند.
نگاه مدیریتی به عملکرد شرکت فولاد مبارکه و گزارش تحقیق و تفحص بیانگر نبود ساختار حکمرانی شرکتی علیرغم حضور چند تن از افراد مشهور در کمیته حسابرسی شرکت است.
جلسه علنی مجلس به ریاست «محمدباقر قالیباف» آغاز شد و گزارش نهایی کمیسیون صنایع و معادن در مورد تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت فولاد مبارکه اصفهان در دستور کار قرار گرفت.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خگستر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خگستر در روزهای آینده بورس است.
سخنگو و دبیر هیات دولت ضمن تشریح فواید طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها از صبر و همراهی مردم با این طرح تشکر کرد و از افزایش نظارتها خبر داد. بهادری جهرمی تاکید کرد: هیچ کالای اساسی در کشور با کمبود مواجه نیست و توزیع این کالا‌ها نیز در مراکز عرضه بدون مشکل ادامه خواهد داشت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی تقاضای یک فوریت در مورد طرح الحاق یک ماده به قانون کاهش مجازات حبس تعزیری را در دستور کار جلسه امروز صحن مجلس دارند.
بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ اولین موضوعی بود که امروز در دستورکار امروز صحن قرار داشت که اجرای آن با موافقت ۱۶۱ نماینده حاضر در جلسه همراه شد.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی امروز قوه مقننه بر ابزار نظارتی خود تکیه کردند که به موجب آن چندین طرح تحقیق و تفحص مورد تصویب قرار گرفت تا روند اجرای قانون از سوی دستگاه های اجرایی مورد بررسی قرار بگیرد و همچنین بر عملکرد وزیر جهاد کشاورزی نیز انتقاد کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ